לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-10-2005, 00:09
  GS650GT GS650GT אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 128
המשך, IFR

ברצוני לחדד במקצת,
הראות יכולה להיות אפילו אפסית בנתיב,מה שבאמת חשוב בטיסת המכשירים זה החלק האחרון, הגישה הסופית, או בשפת העם FINAL.
ישנו מושג הנקרא : מינימה.
מינימה = הגובה המינימאלי בהנמכה שבו אמורים לראות את השדה.
בהנמכה מדוייקת (נתונים כגון קו גלישה וציר מסלול המתקבלים ממערכת הנקראת ILS המינימה
נקראת DH שזה - DECISION HIGHTS ) בגובה זה אמורים לראות את השדה, לדוגמא :
טייס טס בעננים בגובה 5000, מתחיל הנמכה לקראת נחיתה,ברגע זה אין לו קשר עין עם המסלול,
לפי דפית ההנמכה הטייס אמור לראות את השדה בגובה 2500, במידה ואין קשר עין מבצעים תהליך הנקרא: MISSED APROACH או בעברית: ביטול נחיתה,
בנחיתה בעזרת מערכות פחות מדוייקות, גובה המינימה גבוהה יותר בהשוואה לנחיתה במערכת ILSמערכת פחות מדוייקת מספקת את את מיקום המטוס ביחס לציר המסלול, ללא בקרת יחס קו הגלישה. הנמכות מסוג VOR,NDB,LOC נכללות בקטגוריה זאת.
לסיכום, בטיסת מכשירים עומס העבודה ישנו בעיקר בגישה סופית לנחיתה.

נערך לאחרונה ע"י GS650GT בתאריך 24-10-2005 בשעה 00:12.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:28

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר