20-06-2006, 14:46
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
ישנם מאמרים נוספים על המקרה הזה שהיה בוטה במיוחד
תיקון טעות : במטוס היו 4 אנשים ולא 7 כמו שכתבתי קודם
הטייס נחשב למסוכן ביתר, ואנשים חששו לטוס איתו.
כמעט בכל טיסה חרג מנהלים, שלושה חודשים קודם לכן - טייס המשנה נאלץ לחטוף את ההגאים (בעצם להשתלט על ההטסה באצעות ההגאים שלו) כדי למשוך על מנת שלא להיכנס ברכס.
בפעם אחרת טס בגובה 50 רגל (כ-20 מטרים מעפ"ש) ופעמיים נדרשה התערבות טייס המשנה על מנת למנוע פגיעת המטוס בקרקע.
מפקד הטייסת המליץ למפקד הכנף לקרקע את הטייס מסיבות בטיחו, אך לא נענה. מפקד הטייסת הודיע כי לא יאפשר לטייסים אחרים לטוס עם הטייס עקב חוסר משמעת אווירית.
טייסים אחרים פנו אף הם אל מפקד הכנף באשר לאופן ההטסה של אותו טייס.
מפקד הכנף וסגנו נשפטו לאחר שהתברר שהטייס עידכן אותם לגבי הטיסה שתכנן במפגן, וחריגות הבטיחות שבה, והם אישרו אותה.
במפשט הצבאי הודה מפקד הכנף בהתרשלות בתפקידו.
5 ימים לפני האסון - נהרגו בבסיס 5 אנשים מפליטת צרור באחד המטוסים...
ראה כאן:
http://66.249.93.104/search?q=cache...en&ct=clnk&cd=1
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 20-06-2006 בשעה 14:57.
|