10-03-2008, 09:11
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 285
|
|
מדפים והליכה סביב
החלק הראשון נכון.
לגבי מצב מצערות וכוח מנוע בנחיתה:
לאחר הורדת גרר מלא -גלגלים + מדפים נדרשת תוספת מנוע אבל רק מעט,
מטוס בפיינל קצר לקראת נחיתה מצב מצערת כמעט סגור ואכן בהליכה סביב יש השהיית האצת המנוע
כפי שציינת.
מטוס שנוחת על נושאת מטוסים יהיו המצערות בכוח מלא בנגיעה עד לכניסה וודאית לכבל -הליכה סביב
בלי השהייה. סגירת מצערות נעשית באופן אוטומטי כאשר הכבל תפוס בהוק.
|