10-03-2008, 09:00
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 285
|
|
לופטהנסה ומזג אויר
קודם כל רמה נמוכה של ביקורת.
ממתי אתה מומחה לנחיתות של חברות תעופה "רציניות"
נסיון הנחיתה כפי שהוא נראה בסרט היה לא במקום והיה צריך לוותר -הליכה סביב - מקדם יותר
בגבה בטוח ולא לאנוס את המטוס וכמעט להתרסק.
ביצוע ההליכה סביב אכן היה טוב - לזכותם.
טייסי ישראייר לא פחות טובים או מנוסים מאלו של לופטהנסה - לידיעתך.
צוות טוב - ולא חשוב באיזה חברה הוא טס - היה הולך סביב בגובה ולא מנסה את מזלו בתנאי גזירת רוח.
לגבי ATR במזג אויר - יתרון עיקרי מול ה DASH הוא היכולת לטפס בזמן קצר מעל למזג אויר בנתיב
בד"כ 20000 רגל יספיקו לפעמים 24000 די נדיר. בכל אופן לא נכנסים לענני CB בנתיב.
ה DASH בנוי חזק יותר והיות ומהירות השיוט נמוכה בהרבה הקפיצות מורגשות פחות אבל ימשכו לפעמים
זמן רב בגלל גבה טיסה ויכולת טיפוס מעל למזג האויר (מעל לשיכבה הפעילה)
נכון הוא שכנף ה ATR אוספת קרח מהר מאוד לעומת DASH אבל לנוסעים זה לא משנה בתנאי שהמטוס
ממשיך ליעד ובסוף נוחת בשלום.
מטוסי סילון אחרים יבצעו טיפוס מהיר דרך מז"א וכעבור 7-8 דקות יגיעו לאזור שקט יחסית, לפעמים זרם
סילון בגובה יגרום לסבל רב לנוסעים וגם למטוס.
מסוקים טסים מתחת למזג האויר - הכוונה מתחת לשכבת האויר הטורבולנטית.
|