07-02-2009, 20:45
|
|
|
חבר מתאריך: 30.12.06
הודעות: 1,917
|
|
מי צריך לקבוע 'אנחנו איכותיים' ?
כל הזמן אנחנו עושים זאת,
ולכן ,אחרי המלחמה התחלנו להתאמן,
ובבתי הספר אחרי המבחנים הבנלאומיים במטמטיקה,חושבים איך לשפר.
אולם,האם זה סביר כי רק אחרי מלחמה, או מבחנים בינלאומיים, אנחנו מכירים עצמנו?
האם הכרת עצמנו, אינה הבסיס לשיפור?
כרגע הצבא אינו עושה את שצריך, בכדי להבין את יכולתו,וחולשותיו,
ובבתי הספר [-התשתית] לא עושים את שצריך בכדי להבין את יכולות התלמידים,ובעיותיהם.
לדעתך השיטה כיום עובדת, למרות כי לשיטתך הכרזנו על 'איכות' ,והיא מאיתנו והלאה, ו'אצלנו לומדים מנסיון',
למרות כי בכל מלחמה, אופס...אין ציוד בימ"ח,
ולמרות כי כרגע יש דרכים לבדוק את יכולות/מוכנות הצבא, ואיננו עושים זאת.
טריוויאלי הוא כי המערכת אמורה לאסוף נתונים ולעבדם,
האם כרגע כל רעיון/דעה רלוונטית של חייל/אזרח יכולה להגיעה למקום הרצוי במערכת?
זהו א-ב של מערכת לומדת...
אני יודע כי יש קושי לקבל הכיוון שאני לוקח ,וזה קשור לבעיה, חוסר יכולתנו להבין מהי אלטרנטיבה לאלטרנטיבה 'המצליחה' הקימת.
|