לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-03-2009, 17:24
צלמית המשתמש של jetman_2
  jetman_2 jetman_2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.01.08
הודעות: 113
הריני מתכבד לחזק את ידיו של קורן בן אשר

וגם את הכונס.....
הכונס ב F16 בכלל לא בריון כמו שחושב נחמיה.
החציצים שלו בעלי גובה מינימלי - לכן יש גם הרבה מהם - ובשלב מסוים נוצר הצורך בקורת החיזוק. למיטב ידיעתי ב YF-16 היא לא היתה.
אותו סיפור היה גם בלביא, שבו החציצים היו אפילו יותר צרים.
בודאי לא שמו אותה להגנה - זה לא המטוס הראשון עם כונס תחתי נמוך.
לגבי החימום אני לא יודע אבל זה הגיוני לגמרי. ההשואה לפיטו כנראה לא מתאימה - חימום פיטו הוא בטיחות טיסה ופועל תמיד(נדמה לי). לעומת זאת מערכות נגד הקרחה - בכנפיים-זנב-כונס מופעלות לפי הצורך. מן הסתם בישראל אין כל כך צורך.
ואציין כאן מטוס אחד שמשום מה לא הוזכר, ובו מניעת חדירת גופים זרים למנוע בהמראה ובנחיתה היא חלק בלתי נפרד מהתיכון - מיג-29, שבו הכונסים נחסמים לגמרי עם דלתות, והמנוע יונק אויר מדלתות משניות בגב הכונס.
יש לכך כמובן מחיקר במשקל ושאר ביצועים, אבל מי שרוצה להמריא ממסלולי עפר - או מסלולים שהפכו לעפר - משלם את המחיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:25

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר