לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-06-2014, 22:13
  ninesouls ninesouls אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.01.03
הודעות: 2,102

פחות קריטי, אבל עדיין בלגן לוגיסטי גדול - צריך לדאוג לנוכחות של מספר מתאים של קרונות משני הצדדים בתזמון מתאים, צריך מנופים שיעבירו את המכולות קרון-קרון וכן הלאה - תהליך שנמשך כמה וכמה שעות עם פוטנציאל לכל מיני הסתבכויות, עלות מכובדת ודרישות של כוח אדם ומערכות תיאום. אם תשווה את זה למצב שבו רכבת פשוט ממשיכה לנסוע על פני הגבול תראה מייד שהיתרון הוא עדיין גדול מאד (אגב, בעיה דומה אם כי חמורה פי כמה הופכת את רעיון "הגשר היבשתי" מאילת לאשקלון כתחליף לתעלת סואץ לבלתי מעשי בתכלית).

מעבר לכך, גם בעידן המכולות יש מטענים רבים שמובלים בתפזורת (חיטה, עפרות ומחצבים שונים וכו'), במכלים לנוזלים (נפט גלמי למשל) או שאינם מובלים במכולות אלא בקשירה או באריזה אחרת (בולי עץ גדולים, ציוד מכני וכו').
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:12

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר