10-06-2015, 02:16
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
אתה חצי צודק שוב, ולכן שוב טועה.
הסייג היחיד הוא שאני לא בקיא במה הולך על הכביש, או על המדרכה בשנים האחרונות, אבל את הטכנולוגיה אני מכיר מצוין.
אז קודם כל אתה צודק שעל פי התקן המנוע החשמלי אמור להיות רק מנוע עזר, ולא מנוע עצמאי.
עדיין, אופניים חדישים יאיצו את עצמם מאד מהר בעזרת המנוע הזה. דיווש קל מאפשר לך להכנס למצב האצה, ומצערת משמשת כמו ידית התאוצה באופנוע.
התאוצה הרבה, הרבה, הרבה יותר מהירה מסתם אופניים רגילים בדיווש רגלי.
שנית, וכאן לדעתי אתה טועה, מרבית האופניים שנמכרו בא נגיד עד לפני חמש שנים, היו עם מנוע עצמאי.
כלומר הכלאה של אופניים ואופנוע. אתה יכול לדווש בנפרד, ויכול להאיץ אך ורק בעזרת המנוע החשמלי.
המתוחכמים ביטלו את הפדלים בשעת מנוע, שלא יהיה מצב שתשבור את הרגל בניסיון לדווש פתאום ב40 קמ"ש.
ככה בדיוק עובדים הקורקינטים שם המנוע הוא הכל, ואין תאוצה ידנית/רגלית.
כל הכלים החשמליים, מהתקניים ועד הלא תקניים מאיצים הרבה יותר מהר ממה שהולך רגל או הרוכב עצמו יכולים להגיב לו בעת היתקלות על המדרכה.
וכמובן יש שוק שחור של שדרוגים ושחרור חסימות שהופך כל אופניים עם מנוע עזר לאופנוע קטן מידות ומהיר ביותר.
אגב, רכבת אי פעם על כלים כאלה ?
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 10-06-2015 בשעה 02:19.
|