14-07-2016, 13:25
|
|
|
חבר מתאריך: 08.03.15
הודעות: 2,258
|
|
אז הפרופ' אומר דברים בכיוון הנכון,
בניגוד למצב הקיים בו כל שר מתקן מה שמפריע לו, הוא רוצה תוכנית של מומחים למערכת החינוך, ע"פ הצרכים האמיתיים...המצב הקיים דומה לישוב בו בונים ע"פ צורך עכשווי שמתעורר...ללא תוכנית אב לתווך ארוך, הלוקחת את כל צרכי הישוב בחשבון.....ואחזור על מה שכבר כתבתי פה:
צריך,א- להגדיר מאפייני המגיעים והיוצאים ממערכת החינוך.
ב- להגדיר מטרות, מה רוצים שיצא מהנכנסים למערכת החינוך.
ג- לעשות תוכנית עבודה שתיקח אותנו ממצב א, למצב שהשהגדרנו ב-ב.
מי שחושב אחרת, מוזמן להגדיר זאת טוב יותר.
|