לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-05-2017, 16:08
צלמית המשתמש של Fxtrage
  Fxtrage Fxtrage אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.09.06
הודעות: 912

לא מבין את הצורך בנהג קבע לבט"ש או יחידת מילואים שזה היעוד שלה.
בטח כשלא נדרשת איזו יכולת נהיגה מרשימה או עבירות קיצונית.
רוב נהיגת הבט"ש היא נהיגה על כביש ו\או דרך עפר.
אין שום סיבה שלא להכשיר לוחמים מתוך כל מחלקה כנהגים.
רצוי אנשים אחראים ושקולים וזה הכל.
אפשר לחשוב שצריך דוקטורט בשביל ללחוץ קלאצ' ולשלב הילוך.
במילואים האחרונים שעשיתי הכשרנו לא מעט אנשים על דויד
מי שהיה לו רשיון ג' ורצה זכה גם בהסמכה על זאב.
פתר את כל נושא עייפות,ריבוי משימות, מנוחה לנהג וכו.
ומכיוון שכל הנהגים הם בראש ובראשונה לוחמים. אין שום בעיה לבצע רוטציה בניהם במהלך משימה כמובן שהם יודעים לקרוא סיטואציה ולהגיב בהתאם.

אם הצבא מחפש לפשט את תחום נהיגת הבטש בכלים כמו הדויד, שיעיפו את תיבת ההילוכים הידנית וירכיבו אחת אוטומטית שמותאמת לעומס, כמו במסגרות אחרות, במיוחד כיום כשרוב האנשים עושים רשיון נהיגה רק על אוטומט. ידאגו שאין מצב שכלי לא תקין (כולל מיזוג אוויר וחימום) משמש לבט"ש. כי זה מה שמוביל לתאונות ותקלות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:51

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר