12-05-2017, 16:08
|
|
|
|
חבר מתאריך: 01.09.06
הודעות: 912
|
|
לא מבין את הצורך בנהג קבע לבט"ש או יחידת מילואים שזה היעוד שלה.
בטח כשלא נדרשת איזו יכולת נהיגה מרשימה או עבירות קיצונית.
רוב נהיגת הבט"ש היא נהיגה על כביש ו\או דרך עפר.
אין שום סיבה שלא להכשיר לוחמים מתוך כל מחלקה כנהגים.
רצוי אנשים אחראים ושקולים וזה הכל.
אפשר לחשוב שצריך דוקטורט בשביל ללחוץ קלאצ' ולשלב הילוך.
במילואים האחרונים שעשיתי הכשרנו לא מעט אנשים על דויד
מי שהיה לו רשיון ג' ורצה זכה גם בהסמכה על זאב.
פתר את כל נושא עייפות,ריבוי משימות, מנוחה לנהג וכו.
ומכיוון שכל הנהגים הם בראש ובראשונה לוחמים. אין שום בעיה לבצע רוטציה בניהם במהלך משימה כמובן שהם יודעים לקרוא סיטואציה ולהגיב בהתאם.
אם הצבא מחפש לפשט את תחום נהיגת הבטש בכלים כמו הדויד, שיעיפו את תיבת ההילוכים הידנית וירכיבו אחת אוטומטית שמותאמת לעומס, כמו במסגרות אחרות, במיוחד כיום כשרוב האנשים עושים רשיון נהיגה רק על אוטומט. ידאגו שאין מצב שכלי לא תקין (כולל מיזוג אוויר וחימום) משמש לבט"ש. כי זה מה שמוביל לתאונות ותקלות.
|