27-10-2006, 10:19
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
|
|
רוב יצרניות המטוסים כיום מציעות את מטוסיהן ללקוחות עם אפשרות למספר דגמי מנועים
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי m786 שמתחילה ב "השאלה היא למה ל744 יש מנועים שונים משל 744 אחרים"
הסיבה העיקרית היא תאימות מלאה לצי הקיים (לדוגמא, בוא נגיד שיש חברה שמפעילה X מטוסים עם מנועי רולס-רויס, והיא מעוניינת להזמין עוד Y מטוסים. כמובן שהיא תשאף שגם ל Y המטוסים האלו יהיו מנועי רולס-רויס). אבל כמובן שלא תמיד זה קורה, מכיוון שכל סוג מנוע מספק דחף שונה, והכל תלוי בחברת התעופה שהיא בוחרת את המנוע הרצוי לה. יש גם חברות שמפעילות מספר מטוסים מאותו הדגם ולא לכולם יש את אותו המנוע. זה קורה בעיקר לאחר ששתי חברות מתמזגות ואחת "יורשת" את המטוסים של השנייה, או כאשר חברה מסויימת חוכרת מטוסים מחברה אחרת.
לגבי שתי התמונות הספציפיות שנתת. ה 747 של בריטיש מצויד במנועי RB211-524H2 של רולס-רויס, ואילו ה 747 של אל-על מצוייד במנועי PW4056 של Pratt-and-Whitney.
בכלליות ה 747-400 מוצע עם מגוון רחב מאוד של מנועים. PW-4056 ,PW-4060 ,PW-4062 כולם של .Pratt-and-Whitney
CF6-80-C2B1F ,CF6-80-C2B1F1 של General Electric או
RB-211--524H ,RB-211-524G/H-T של רולס רוייס.
ה 757 מוצע גם הוא עם מגוון מנועים.
RB211-535C ,RB211-535E4, RB211-535E4-B של רולס-רויס או
PW2037 ,PW2040 ,PW2043 של Pratt-and-Whitney.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
|