11-12-2009, 11:22
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 5,685
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי tiktuk
"הרחבתי את מעגל הפניה הרמתי את האף ונכנסתי לתוך מרכז מעגל הפניה שלו" - כל זה קורה בשעה שהמיג סוגר מעלות מאחורה ועל ידי המהלך הזה נוצר יתרון למיראז
אולי מישהו יכול להסביר או יותר טוב לצייר את התהליך הזה? הרי המיראז אמור לאבד פוטנציאל עד שהוא מגיע אל מעל המיג. האם זה ניצול של טעות של המיג או של יתרון של המיראז?
תודה.
|
נניח ששניהם באותה מהירות, על אותו מעגל, והמיג בגיזרה יחסית אחורית.
כאשר המיראז' מרים את האף (וגם מהירותו קטנה עקב כך) - אם המיג לא פונה אליו, אלא ממשיך לבצע אותה פניה, המיג למעשה "משיג" את ההיטל האופקי של נתיבו של המיראז' (במילים אחרות: "חותך" אותו) ולאחר זמן מגיע לגיזרה הקדמית של המיראז'.
יתכן שהמיג נאלץ להמשיך בפנייה המקורית ולא להמשיך לטוס לכוון המיראז' עקב סיבות שאינני יודע את טיבן, מאחר ולא הבאת את סיפור הקרב. לדוגמא, יכול להיות שבאותה עת ישנו מישהו שמאיים על המיג מאחור.
|