לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-09-2016, 12:46
  hamedinai hamedinai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.08.11
הודעות: 7,193
פרשת קריסת החניון בתל אביב

http://www.iba.org.il/bet/?entity=1...1&topic=0&page=
בהריסות באתר קריסת החניון ברמת החייל לכודים לפחות חמישה בני אדם. מן השטח הוצאו שתי גופות של עובדים שנקברו בהריסות.

בבתי החולים בתל אביב נותרו ארבעה פצועים מקריסת החניון בשכונת רמת החייל. מצבם קל. בהריסות החניון לכודים לפחות חמישה נעדרים ומאות חיילים של פיקוד העורף ואנשי חילוץ והצלה ממשיכים בניסיונות לאתרם. במקום פועלים דחפורים, מנופים וגנרטורים רבים.

http://www.haaretz.co.il/news/local/1.3059424
מנתונים שאספה ועדת העבודה של הכנסת עולה כי בין 2009 ל-2014 עלה שיעור ההרוגים בתאונות עבודה בכ-30%. 50% מההרוגים בתאונות עבודה הם עובדים בענף הבניין. 70% מהפגיעות הקטלניות נובעות מנפילה מגובה או ממכה מעצם נע.

הביטוח הלאומי משלם מדי שנה 4.4 מילארד שקלים בעקבות תאונות עבודה (הוצאות גמלאות נכות, הוצאות ריפוי, דמי פגיעה גמלאות תלויים והוצאות שיקום). הפגיעה של תאונות העבודה במשק מוערכת בכ-10 מיליארד שקלים בשנה. בכל שנה נפתחים בין 10 ל-25 תיקים בעבירות רשלנות באתרי בנייה ובגין עבירת גרימת מוות ברשלנות באתר בנייה, ומתוכן מוגשים לא יותר מ-4 כתבי אישום בשנה, לרוב פחות מכך.

מינהל הבטיחות במשרד הכלכלה מעסיק כיום 17 מפקחים, שאמורים להגיע ליותר מ-13,000 אתרי בנייה ברחבי הארץ כשברשותם חמש מכוניות.
_____________________________________
לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר (ישעיהו סב א)
חצי האי ערב - לערבים, ארץ ישראל - לעם ישראל.
מכה של המוסלמים, ירושלים של היהודים.


https://sites.google.com/site/hamedinai/


נערך לאחרונה ע"י hamedinai בתאריך 06-09-2016 בשעה 12:56.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 06-09-2016, 15:24
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,915
ומה עם מהנדס העיר ת"א?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי hamedinai שמתחילה ב "פרשת קריסת החניון בתל אביב"

שהפיקוח הזה נמצא באחריותו?

ציטוט:
במקור נכתב על ידי hamedinai
מינהל הבטיחות במשרד הכלכלה מעסיק כיום 17 מפקחים, שאמורים להגיע ליותר מ-13,000 אתרי בנייה ברחבי הארץ כשברשותם חמש מכוניות.
מינהל הבטיחות הארצי לא אמור לפקח על כל אתר בנייה בכל הארץ.
הם בעיקר מתחקרים ארועים שכבר התרחשו, ועובדים עם הרשויות השונות, שאמורות לבצע את הפיקוח השוטף.

אותו מהנדס העיר שאישר את הבנייה מלכתחילה,
היה צריך לשים לב לבעיות חריגות שעלולות לצוץ,
לוודא שהמהנדס והאדריכל התייחסו להם בתוכנית ומודעים להן,
ולבצע פיקוח שוטף כדי לוודא שלא חורגים מהתוכניות ולא מתעלמים מבעיות מיוחדות.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 06-09-2016 בשעה 15:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 06-09-2016, 16:54
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,915
בכל עיר יש את מהנדס העיר
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "פיקוח? שמעת על המפעיל המנוף..."

שבה מפקחים בדקדקנות על כל פרט בתוכנית ומאשרים או דוחים תוכניות,
למשל - כשיש בנייה עמוקה סמוך לנהר אמורים לוודא איטום, יסודות, סילוק מים וכו'.
ולוודא שהקבלן והארכיטקט מודעים לבעיות שהדבר ייצר

ממחלקת בינוי (מהנדס העיר) שולחים פקחים לוודא שהבנייה נעשית בהתאם לתוכנית שאושרה.
לרוב יש חלוקה של הפקחים לפי הבנייה ברובעי העיר השונים - כך שכל פקח יש מספר סביר (כמה עשרות לפקח) של פרוייקטים לפקח עליהם.
בירושלים למשל יש מעל 30 פקחים כאלו
אלו מי שאמור לפקח על הבנייה.

מנהל הבטיחות - אחראי לפקח על יישום תקני הבטיחות,
לא לוודא שהבנייה תוכננה נכון,
או מתבצעת בהתאם לתוכנית.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 06-09-2016 בשעה 17:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 09-09-2016, 07:06
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "בכל עיר יש את מהנדס העיר"

כאשר אבא שלי בנה תוספת לבית שלו, אתה יודע מה הקבלן היה עושה לו ומהנדס?
למרות שהוא קיבל כסף לבטון כפי שהמהנדס רצה ומספר חיזוקים כפי שהמהנדס רצה והכל היה מסוכם, הקבלן תמיד היה מנסה להוריד את איכות העבודה ולגמור יותר מהר.
אבא שלי אמר לו שהמהנדס הוא זה שקובע ולפני כל יציקה הוא חייב לבדוק את החיזוקים והבטון ולתת לו אישור להמשיך.

סביר להניח ב 99.9% שהקבלן התעלם בחניון הזה מסוג הבטון, חיוזקים ודברים אחרים שהמהנדס חתם ואישר ומי שהיה אמור לפקח על כל יציקה, סוג הבטון וככה הלאה לא עשה את העבודה שלו והתוצאה הייתה קריסה. עכשיו בו נגיד והכנסת תפתח ועדה מיוחדת לחקר האירוע, כמו אסון ורסאי גם פה לא יעשו כלום.

ערוץ 2 לפני פחות מחודש עשה כתבה על חיסכון כספי של בטיחות בנושא המנופים הגבוהים וכיצד חברות כאלה מתעלמות מהחוק גם כאשר מצאו ליקוי ביטוחי שמחייב הפסקה של עבודות ומיד בגלל סיכון של מי שעובד באתר וכל מי שנמצא מסביב לאתר. בזמן השידור הכתבים מצאו שהיו באתר מספר בעיות עוד לפני שהתחילו לבדוק לעומק מה אותה חברה באמת עשתה ושוב האחריות היא של מי שחתום על התוכנית ונתן לקבלן לעשות מה שהוא עשה. זה כמובן לא מנקה את הקבלן מאחריות וגם הוא צריך ללכת לכלא כמו מי שחתם על התוכניות להרבה שנים ולשלם פיצוי כבד מאוד.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 09-09-2016, 09:43
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
על איזה סוג בטון אתה מדבר?
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "כאשר אבא שלי בנה תוספת לבית..."

אתה כותב את זה כאילו יש אופציות ומגוון סוגים.

יש בטון אחד שמיוצר ע״פ תקן במפעל, משאיות מגיעות, ושופכים לשם קו״ב לפי ההזמנה.

בדר״כ מדובר ברדימיקס, אם כי יש עוד יצרנים.

בשורה התחתונה - מרבית החברות הגדולות מייצרות את אותו הבטון.

הפאקים מתחילים כאשר יש קבלנים קטנים (לרוב ערבים), שנתקעים עם בטון במשאית, אז הם מדללים עם מים ושופכים ליציקות, אבל זה קורה בעיקר בפרויקטים קטנים.

בכל אופן, מה שככל הנראה גרם לכשל הקריסה זה חישוב לא נכון של הקונסטרוקציה עם דגש על הברזל.

כל הקטע בבניה זה שהעמודים התומכים חייבים להיות חופפים בברזל עם יציקות התקרה, במידה ואין חפיפה כזאת יש חשש לכשל (החל מתזוזת תקרה עד פאנצ׳ינג).

גורם נוסף הוא עניין עומס המשקל המותר, כפי שכבר פורסם בתקשורת - מספיק שהטרקטוריסט ריכז לגובה בשטח מצומצם את האדמה, זה מוביל להיחלשות המבנה, ובסופו של דבר לקריסה.

אגב, לא הרבה יודעים את זה, אבל לחברת דניה סיבוס היו לא מעט קריסות בעבר, החל מחנינונים, ועד דירות מגורים, פשוט היא עושה מאמצים גדולים להסתיר את זה, והיא כמובן לא מדווחת על כל כשל.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 06-09-2016, 23:53
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Benjamin Willard שמתחילה ב "אין פה שום קשר לבטיחות בעבודה..."

אני לא מכיר את חוקי ואישורי הבניה בישראל, מכיר אותם מארץ אחרת שבה תוכנית כזו עולה לאישור, ויש מהנדס שבודק ומאשרר את חישובי התוכנית המוגשת. תוך כדי הבנייה יש נקודות ביקורת, בה בודקים שהתוכנית בוצעה כהלכה.
ייתכן והיתה טעות בתוכנית, ייתכן והיתה טעות בבדיקה התוכנית, והכי עצוב ומסוכן זה טעות בביצוע.
אז רשום שצריך PSI מסויים וחוסכים ומשתמשים בפחות. צריכים ככה וככה REBARS ושמו פחות או עקום או לא נכון.
וכו'
וכו'
ויש מצב שהממשלה אשמה באי-חקיקת חוקים מתאימים על מנת לקיים את הרשום למעלה, ובכזה מצב תמיד ימצאו שעיר לעזאזל, איזה ש.ג. מפקח, אחראי על משהו וכו שציפו ממנו לראות דרך קירות, ולסע בזמנו הפנוי, כי תקציב וחוקים מתאימים אין
תמיד יכול להיות שאחד הספקים דפק את הפרויקט, אבל אם אין ביקורות אמצע, בלתי אפשרי לעלות על זה.
אולי בחקירות.


ובלי קשר, איפה ביבי שאמר שהוא יודע בדיוק איפה הלכודים נמצאים ? (ראיתי כותרת ב YNET)
שיזמין סופר טנקר.....
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese


נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 06-09-2016 בשעה 23:57.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 08-09-2016, 01:04
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "שאלה חשובה פה היא האם הביצוע תואם תוכנית מאושרת"

אין שום קשר בין התוכנית המאושרת למוצר המוגמר אם אף אחד לא טרח לעצור ולבדוק את קיום התוכנית,
גם אם התוכנית עוכבה עשר שנים ואז אושרה - עדיין חייבים גוף שלישי שיבדוק את קיום התוכנית בפועל.
מהנדס העיר לא אמור להיות אחראי אלא משרד העבודה - הנחה שאני מניח מידיעה בסיסית של הנעשה בארץ, אבל אם זה בתחום השיפוט של מהנדס העיר, אכן יש מחדל.
אבל כולנו זורקים השערות באוויר, עוד לא קראתי הודעה שטוענת לידיעה מלאה של החוק וההאחריויות הנלוות.

אם חשוב למדינה שהקבלנים שלה לא יעשו טעויות, היא חייבת לפקח עליהם, ולהכניס ביקורות כחלק מהתנאים לקבת רישיון עסק. לא רק חותמת מאושר על התוכנית אלא חותמת נבדק ועבר בסיום הפרויקט.

יש פה שאלה של עלות ותקציבים, ובזה המדינה מצטיינת:
אה, זה עולה עוד כסף ?
כמה כסף ?
כל כך הרבה ?
טוב נחכה לבחירות הבאות, שהשר הבא ינסה לקבל תקציב.......
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 08-09-2016, 10:04
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,915
ההנחות שלך שגויות מאוד
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "אין שום קשר בין התוכנית..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי מצפון
אין שום קשר בין התוכנית המאושרת למוצר המוגמר אם אף אחד לא טרח לעצור ולבדוק את קיום התוכנית
...
גם אם התוכנית עוכבה עשר שנים ואז אושרה - עדיין חייבים גוף שלישי שיבדוק את קיום התוכנית בפועל.
אם התוכנית המאושרת לא זהה למוצר המוגמר לא תקבל טופס 4 ואישור גמר בנייה. המבנה יחשב לא חוקי, לא תוכל לחברו לחשמל באופן חוקי ותתקשה למכור אותו.
אם היו חריגות זניחות, תוכל להגיש תוכנית חדשה על סמך המצב בפועל. אולי יאשרו לך אותם, במיוחד אם הם זניחות או שיש קשרים.

יוזם הבנייה יכול למנות מפקח בנייה, כדי לוודא שהבנייה אכן נעשית לפי התוכניות, ובאיכות סבירה.
במידה והוא לא עושה זאת, הוא עלול להגיע לסכסוך עם הקבלן מי יישא בעלויות התיקונים
ציטוט:
במקור נכתב על ידי מצפון
מהנדס העיר לא אמור להיות אחראי אלא משרד העבודה - הנחה שאני מניח מידיעה בסיסית של הנעשה בארץ, אבל אם זה בתחום השיפוט של מהנדס העיר, אכן יש מחדל.
זה ממש משעשע שאתה מניח שפקחי בטיחות וגיהות של משרד העבודה אמורים לפקח על איכותו של כל מוצר בכל מפעל,
אבל אין שום קשר בין הנחה זו למציאות.
פקחי בטיחות של משרד העבודהאמורים לבדוק שמודעים ומיישמים את תקני הבטיחות של משרד העבודה,
לא לבדוק את תוכניות הבנייה.

בארץ יש מנגנון מאוד יקר ובירוקרטי של פיקוח על התכנון והבנייה, שמעסיק הרבה אנשים וגוזל המון זמן.
ולכן עולה השאלה מה חלקו של מהנדס העיר במחדל שנוצר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 08-09-2016, 13:29
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "ההנחות שלך שגויות מאוד"

ההנחות שלי ממנש לא שגויות, אתה מדבר על בירוקרטיה, אני מדבר על דברים מוחשיים שקיימים או לא קיימים בתוך הקירות

אגב, מפקחי בטיחות וגיהות אכן לא קשורים למקרה הזה ותפקידים לוודא קיום תקנות בטיחות וגהות במפעלים מוסדות וכו - לא יודע למה הזכרת אותם, אבל הנה.

לא ממש נשמע שאתה מבין בבנין בשביל לדבר על הם יכולים למנות מפקח, בשביל לדעת מי אחראי על התיקונים וכו.

יש ליקויים שאתה לא מגלה עד שהמבנה קורס לך על הראש, פשוט בגלל שאי אפשר לגלות אותם ללא ביקורות תוך כדי הבנייה.
בטון/אדמה לא דחוסים, חזקים, מחוזקים מספיק - לא נראים אחרת, ולא משמיעים קול לעתים עד רגע הקריסה.

למה אתה מתעקש על מהנדס העיר ?
אתה יכול להראות בבקשה איפה מצוין תחום השיפוט הזה?
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese


נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 08-09-2016 בשעה 13:33.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 08-09-2016, 14:44
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,915
אתה מדבר על תחומים שונים
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "ההנחות שלי ממנש לא שגויות,..."

1. כשמדובר בבטון למשל - על כל יציקת שלד שעושים יש חובה לשלוח דוגמא מהבטון לבדיקה ולקבל אישור מכון בדיקה: את הצהרת קבלן השלד שולחים יחד עם אישור המכון לתיק בוועדה המחוזית.
אם לא שלחת לבדיקה, או שמכון התקנים לא אישר שהבטון עומד בתקן, לא יאשרו שהבנייה תיקנית, לא תקבל אישור גמר בנייה, ולבסוף - תקבל צו הריסה.

2. במשרד העבודה אין פקחי תעבורה ואין פקחי בניית שלד - יש פקחי בטיחות המתמחים בתחום הבנייה: תקני עבודה ובטיחות בעבודה בענף.

3. יזם הבנייה יכול למנות מפקח מטעמו על תהליך העבודה - וזה מאוד רצוי, אחרת יהיו טעויות והוא ישלם עליהם הרבה יותר.
המדינה - מסתפקת בכך שבניית השלד תיעשה כראוי, עם הגדרת חומרים מתאימה, אישור שמהנדס קונסטרוקטור הכין רשימת חומרים ומסר אותה לקבלן השלד, בדק ואישר את בניית השלד, ואישור ששלבי הנחת הבטון התבצעו כראוי.
אם קבלן השלד עבריין וגנב חומרים, הקונסטרוקטור לא הגיע לבדוק מה הוא מאשר, ולא היה אף מפקח מטעם היזם,
הבניין יקרוס.


ציטוט:
במקור נכתב על ידי מצפון
למה אתה מתעקש על מהנדס העיר ?
אתה יכול להראות בבקשה איפה מצוין תחום השיפוט הזה?
ציטוט:
חוק הרשויות המקומיות , סעיף 5:
(א) מהנדס הרשות המקומית[העיר] הוא הסמכות המקצועית בתחום תפקידיו.
(ב) וזהו תחום תפקידיו וסמכויותיו של המהנדס, בכפוף להוראות כל דין.
(1) תכנון העיר
(2) הפיקוח והרישוי

(3) הבניה הציבורית
(4) העבודות הציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.
(ג) ברשות מקומית שמועצתה היא ועדה מקומית כאמור בסעיף 18 לחוק התכנון והבניה יהיה המהנדס, מהנדס הועדה המקומית, וכל תפקיד וסמכות שיש לו בתחום הרשות המקומית, יוקנו לו גם במרחב התכנון ושל ועדה מקומית כאמור.

ולעומת זאת תפקיד פקחי משרד העבודה:
ציטוט:
מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית פועל מכח חוק ארגון הפיקוח על העבודה, 1954 – התשי"ד ומכח פקודת הבטיחות בעבודה, 1970 - התש"ל. מטרותיו העיקריות של המינהל הן למנוע תאונות עבודה ולשמור על בריאותם של העובדים במדינת ישראל.
בהתאם לכך, המינהל אחראי על קביעת המדיניות בנושא בטיחות בעבודה, בריאות העובדים וגיהות תעסוקתית, ועל פיקוח ואכיפת הוראות החוקים והתקנות השונים בתחומים אלו במקומות העבודה.
מחלקת בטיחות במשרד העבודה לא מפקחת על איכות הבנייה,
ומהנדס העיר לא מפקח על בריאות העובדים.
אלו תחומים שונים.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 08-09-2016 בשעה 14:53.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 08-09-2016, 15:09
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "אתה מדבר על תחומים שונים"

מצד אחד נתת לי תשובה מצד שני עשית עוד סלט אבל לא נורא.
המוסד לבטיחות וגיהות זה לא משרד העבודה, טעות נפוצה.
יש למשרד העבודה פקחים משלו והם אינם קשורים למוסד לביטחות וגהות, למרות שלפעמים תחום הסמכות חופף.
מה שחיפשתי זה השלבים לאישור פרוקט שכזה שהיו חסרים לי, ואתה מספר שצריכים לשלוח דוגמיות וכו, - שזה דבר טוב, השאלה כמה באמת מקפידים, כמה רמאות יש בתחום וכו.

בכל מקרה, אני מאמין שצריך לרפרש את החוקים והתקנות ולהוסיף יותר אפשרויות של בדיקת איכות הביצוע לפני גמר העבודה.
מבנים עלולים לקרוס תוך כדי בנייה לפני בכלל שהפקיד מגיע לספור חתימות על דף.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 10-09-2016, 22:01
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי ישראל היפה שמתחילה ב "חלק לא מבוטל מהכשלים הוא בגין בצוע רשלני"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ישראל היפה
בתהליך הבצוע הקבלן ( אני מדגיש הקבלן ) מציב מטעמו מפקח צמוד בשטח לעיתים מצטרף אליו גם מפקח מטעם המזמין. המתכנן נותן פיקוח עליון - ישנם מתכננים האוסרים על כל יציקה, ללא בקרה מוקדמת מטעמם.
אין זה מספיק לבדוק את איכות הבטון. אפילו בטון איכותי יקרוס אם הזיון לא יהיה ראוי ועל פי החישבים מבחינת העומסים ומבחינת החיבורים.

התייחסתי כאן לעבודות בטון - אבל הדבר אמור להתקיים גם בעבודות עפר.


בלעיתים מתחילה ונגמרת הבעיה בדרך כלל. סטטיסטית לא כל מבנה לא טוב יפול, אבל באלו שלעיתים לא היתה הביקורת המספר יהיה גבוה יותר
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 10-09-2016, 22:09
  hamedinai hamedinai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.08.11
הודעות: 7,193
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי hamedinai שמתחילה ב "פרשת קריסת החניון בתל אביב"

להתרכז בקבלנים שבנו בניינים שעדיין לא קרסו, אבל עלולים לקאוס בעתיד.

כאשר מערכות המשפט פועלים לפי החליל של התקשורת והלהטת הרוחות, יוצא שהם פועלים רק מתוך נקמה ומתוך יצרים אפלים ולא במקצוענות.

מחבל/ת שניסו או התכוונו לרצוח, צריכים לראות את זה כאילו שהם אכן עשו את זה, ואותו דבר נהג שנהג ברשלנות או מבנה שקרס גם אם לא היו נפגעים בנפש, צריכים להתייחס לזה במלוא החומרה כאילו היו נפגעים.

מסתבר שחברת הבניה שקרס אצלם החניון, זו לא הייתה קריסה ראשונה אצלם, רק שאז לא היו נפגעים בנפש. ולכן לא עשו כלום.
[url]http://mobile.mako.co.il/news-israel/local-q3_2016/Article-
_____________________________________
לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר (ישעיהו סב א)
חצי האי ערב - לערבים, ארץ ישראל - לעם ישראל.
מכה של המוסלמים, ירושלים של היהודים.


https://sites.google.com/site/hamedinai/

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:42

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר