לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-01-2007, 15:35
  or_or_or or_or_or אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.06
הודעות: 148
חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים

אני יודע שיש פורום צרכנות אבל אני חושב שגם פה צריך לומר את הדברים האלה כי אנשים שקונים מוצר מחפשים בפורום חומרה קודם כל
קניתי מערכת רמקולים של לוגיטק מדגם x 530 בתאריך 23.1.07 ( יום ג') מחנות פנדה מחשבים בנשר - חיפה
רק ביום שבת (27.1.07) פתחתי את הקופסה וחיברתי את המערכת
בהפעלה הראשונה המערכת עשתה רעשים צורמים אבל לאחרי אחרי כמה רגעים זה הסתדר עד להיום (שני - 29.1.07) שגיליתי שהמערכת כלל לא עובדת (לא נידלקת)
נכון לעכשיו (באותו היום) המוצר נשלח לפנדה שהחליטה לשלוח את המוצר לחברת לוגי'טק לאיבחון ובדיקה וכשאלתי כמה זמן זה יקח נאמר לי שלא ידוע. אמרתי לו שאני לא מוכן לזה ואני מבקש להחליף את המוצר בחדש ושלא יתכן שרק קניתי מוצר ויתחילו לתזז אותי אבל הוא מצידו התחיל לתקוף אותי בטענה שאני לא הנהל לו את החנות ואני לא הגיד לו מה לעשות ובקיצור יצאתי עכשיו בלי מערכת רמקולים לתקופת זמן בלתי ידועה ( אני גר בקריות ונסיעה לפנדה מחשבים מצריכה אוטו ודלק הלוך חזור כ- 20 דק' נסיעה לכל כיוון)
מה שעוד מרגיז אותי זה שמניסיון שלי מוצר שאני קונה ועל ההתחלה עושה בעיות...
תמיד יעשה בעיות!

לפני שבועיים התקלקל הדי וי די בסלון שלנו ולקחנו אותו לחנות ממנה קנינו אותו (הדי וי די נקנה לפני קצת יותר מחצי שנה ב 300 שקל) בחנות במוכר הכניס אותו לחשמל ראה שאין תגובה ובמקום נתן לנו די וי די חדש מאותה חברה בלי לשאול שאלות ובלי לבקש מאיתנו שום דבר כך צריך להיות שרות!

נכון לעכשיו אני מחכה לרמקולים ולתגובה מהחנות (שלכו תדעו מתיי תבוא)
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מהחנות הזאת לא קונה יותר כלום!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 30-01-2007, 00:24
  iting5 iting5 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 346
הם לא כלכך סבירות האמת
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "שוב, לגופו של ענין, הפעולות המעשיות שלהם די סבירות"

אני עובד גם בחנות שבין היתר מוכרת מוצרי מחשב כגון רמקולים, אני לא יזכיר את הרשת כי זה לא רלוונטי, אבל במקרה כזה אם הלקוח חוזר אלי תוך שבועיים או פחות עם מוצר פגום, שאני בודק אותו כמובן בצורה בסיסית כדי לבדוק שהוא לא פגום כתוצאה משבר או כדומה והמוצר לעין נראה חדש, וחשוב לציין שחייבת להיות האריזה על כל תכולתה, בלי שאלות ובלי ויכוחים אני מחליף את המוצר.
והוא לא צריך לשקר לי ולהגיד שהמוצר תקין והוא לא מרוצה ממנו, החוק בישראל אומר שלקוח יכול להחזיר מוצר תוך שבועיים במצב חדש באריזתו המקורית, ולקבל את כספו בחזרה.
על אחת כמה וכמה שמדובר בלוג'יטק דרך אגב, שאנחנו עובדים עם היבואן הרשמי שלה שהוא "מעתק" (אם אני לא טועה), הם אפילו נותנים לנו יד חופשית יותר בקטע הזה העיקר שהלקוח יצא מרוצה... והם מגבים אותנו בצורה מאוד מכובדת מבחינת החזרה של מוצרים פגומים, או אריזה מחדש של מוצרים תקינים שהוחזרו.
מה שאומר שהשירות שהוא קיבל בחנות, במילה אחת מסריח.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 29-01-2007, 23:36
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי or_or_or שמתחילה ב "חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים"

עם מי דיברת שם שאמר לך שלא תנהל לו את החנות? תן שם.
לי אישית החליפו בפנדה צורב DVD דפוק במקום, אבל אולי זה בגלל שהשתמשתי בכוח הפרסום ושלחתי להם לינק לתלונה שלי בפורום על המוצר בעל האיכות הירודה שסופק לי על ידם.
אז אני לא יודע אם גם אם הייתי מגיע ללא הפרסום היו מחליפים במקום.
בכל אופן, ,crr את היבואן של לוגיטק/לוגיטק מה האמנת השירות שלהם.
יש יצרנים שהאמנת השירות שלהם מחייבת את החנויות להחליף מוצר פגום בחדש ותמורה לקבל חדש מלוגיטק ולא לתת ללקוח להמתין ללא המוצר עד לתיקונו/החלפתו.

לדוגמא חברת AC:


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.arctic-cooling.com/pics/company_profile/rma_repair_web.gif]
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 30-01-2007 בשעה 00:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 30-01-2007, 00:33
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
קח בחשבון שיכול להיות שקיבלת DVD מתוקן.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי or_or_or שמתחילה ב "חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים"

כאשר מכשיר בזמן האחריות שלו מתקלקל, שולחים אותו למעבדה של היצרן/יבואן ושם בודקים אם הוא בר תיקון.
במידה והוא בר תיקון, שולחים אותו חזרה ללקוח מתוקן. במידה ולא, שולחים מוצר אחר (לאו דווקא חדש, לרוב זה תלוי כמה זמן המוצר היה אצל הלקוח).

חנויות שמוכרות כמויות של מוצרים מסוג מסוים, יכולות לפעול בשיטה הבאה:
אם יש במלאי מוצר מתוקן, מחליפים אותו מידית במוצר הפגום.
את המוצר הפגום שולחים למעבדה.
אם הוא בר תיקון, מקבלים חזרה מוצר עובד אך לא חדש.
אם הוא לא בר תיקון, מקבלים חזרה מוצר (חדש או לא).

כך ניתן גם לתת שירות טוב ללקוח, וגם לפעמים להרויח (נתנו מוצר מתוקן וקיבלו מוצר חדש שאפשר למכור, לדוגמא), אבל אפשר גם ליפול (אם מתגלה שהמוצר עבר חבלה או שימוש לא נאות ולכן האחריות לא מכסה זאת).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 30-01-2007, 18:50
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
אתה לא הראשון וגם לא השני בשבועיים האחרונים שמתלונן על פנדה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי or_or_or שמתחילה ב "חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים"

אם אתה קורא כאן בפורום, מלכתחילה לא הייתי צריך לקנות בפנדה, גם לא בשביל 50 שקל הפרש מאחרים.

אם אתה גר בקריות יש לך את OMC שמפוזרים באזור ודי מומלצים ויש לך נבחרת חנויות בחיפה ואזור הצ'ק פוסט, שיתנו גם פייט במחיר לפנדה.

לגבי אחריות והחלפה, שוק המחשבים פועל בדרך כלל על פי הנחיות היבואן שפועל על פי הנחיות היצרן, ויש שקיפות מלאה מהיצרן עד לצרכן לגבי תהליך ההחלפה, כלומר אפשר לדרוש את נוהל ההחלפה טרם הקניה על מנת להיות בטוחים.

אני אביא מראש דוגמה חיה מתחום הרכב, בו רכב חדש שנקנה מהיצרן בסכום של כמעט 150 אלף שקל, נתגלה כפגום, פאק בייצור, אבל באותיות הקטנות כנראה רשום שהמוכר (במקרה הזה יבואן, וגם במקרה יבואן של הונדאי) מחויב למסור לקונה רכב תקין עם מלוא האחריות, ואינו מחויב להחליף בחדש רכב שנתגלה בכל בדיקה לא תלויה כפגום.
במקרה הזה רכב מסחרי סבל מבעיות בציריות, בעיות במנוע ועוד כל מיני קטנות. המוסך של היבואן יצא מגדרו על מנת לתקן את הרכב, אבל גם לאחר מאבק עם עורכי דין, לא הוחלף הרכב בחדש, וכל הוצאה בגין הטרחה פוצתה.

זה בשביל לענות לכמה אשכולות קודמים שדיברנו על לקנות רכב עם שריטה. הייתי מוכן לקבל שריטה ולא את המרורים שאכלנו בגלל ציריות דפוקות בייצור.

לגבי מחשבים:
היצרנים קובעים את נוהל ההחלפה ליבואנים, ככל שיש פחות יבואנים, כך יעביר היבואן/מפיץ את האחריות ללקוחות שלו.
כלומר: בדיסקים קשיחים, צורבים, מעבדים, כרטיסי מסך, וכך בסדר פוחות מוצרים צרכני אחריות אבל שנמכרים בכמויות, האחריות בדרך כלל מתנהלת כך:
בחצי שנה עד שנה הראשונה, לרב היצרן מחליף בחדש, והמפיץ מחליף לחדש מהמלאי ורק ממשיך את האחריות עד תום האחריות המקורית ולא אחריות מלאה על פי גיל החדש.
בשנה עד שלוש שנים, אם הדגם עדיין פעיל רב הסיכויים שתתקבל החלפה למתוקן/משופץ או זיכוי מופחת על פי גיל המוצר.
דגם שנגמר (דיסק שלא מיוצר יותר, מהירות צורב שנסתיימה, כרטיס מסך שנגמר וכו') יוחלף או לחדש מאותו סוג אצל המפיץ/חנות, או למתוקן מהמלאי של החנות, או לחדש מדגם מתקדם, או מתוקן מדגם מתקדם, כל האפשרויות הוגנות לגמרי עם הלקוח הסופי.

מוצרים נדירים יותר מקשים על השירות, החנות לעתים חייבת לחכות להחלפה היבואן, אחרת היא נתקעת עם מוצר תחליפי ואין לה לקוח עבורו.
אין לזה הסבר שיכול להצדיק את ההתנהגות הזו, אבל ככה זה.
לו אתה מנהל חנות או מנהל פנדה, היית נוהג אותו דבר אבל אולי קצת יותר בנימוס, או מנסה למצוא פתרון יצירתי או פתרון ביניים. הכל בשירות.

נושא השירות מאד חשוב, אבל מאד קשה.
שוק המחשבים חי במרווחים מאד מצומצמים, במיוחד בישראל, ועל כן השרות מראש גרוע לעומת מקומות אחרים בעולם. קחו בחשבון, שאם אתם הייתם בעל עסק כזה, הייתם מקפידים לעתים יותר מחנויות שמדווחות פה. ואני מדבר מנסיון.
שרות טוב יכול להרים עסק, שרות רע יכול לפגוע בעסק.
שרות טוב יכול לעלות יותר מדי, ושרות רע יכול לא לעלות יותר מדי.

לכן יש בארץ מגוון רב של חנויות, הגדולות שבהן הן דווקא אלו המומלצות פחות, והטובות יותר אנונימיות או לא מדווחות פה או בפורומים אחרים. אז תעשו את החשבון שלכם לגבי אופי הצרכן שמחזק את הרעים על חשבון הטובים, וסובלים מזה הצרכנים הטובים וגם החנויות הטובות.

נערך לאחרונה ע"י מצפון בתאריך 30-01-2007 בשעה 18:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 31-01-2007, 14:48
  or_or_or or_or_or אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.06
הודעות: 148
אני לא יודע מי זה סמי מהשרות לקוחות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי or_or_or שמתחילה ב "חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים"

או מה הטלפון שלו
והעובד שאמר לי "במילים יפות" שאני לא אנהל לו את החנות היה איזה בחור עם מבטא רוסי רזה
אין לי מושג מה שמו.
אני גם לא יודע מה מנהלי החברה חושבים על הסניף הנ"ל אבל אני חושב שצריך להתחיל לשים לב מה העובדים שלהם עושים בסניף הזה כי לפי מה שכתוב באשכול הזה לא ניראה שאנשים מרוצים מהסניף הזה

בנקודה הסופית לא מעניין אותי מה יעשו לעובדים או מהסניף הזה מעניין אותי שאני אקבל מוצר חדש ולא מתוקן או ממוחזר ועכשיו התברר לי שאני צריך לחכות כשבוע ימים (לערך) עד שהמוצר יגיע לחברת לוגי'טק ושהם יחליטו מה עושים)
ואחרי זה.. שלום על ישראל , אני מהחנות הזאת לא קונה שוב!.
(מה בסה"כ רציתי??? רמקולים... חבל שכך צריך להיות שרות)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 31-01-2007, 22:27
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
אתה מצפה ממי שצועק על לקוחות לתת החזר זמני?
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "לחלופין, הוא יכל להחזיר את..."

בכל מקרה, הלקוח לא רצה החזר זמני, הוא רצה רמקולים עובדים,
אצלו.

אני רק אומר שבאופן עקרוני שהחזרת הרמקולים לספק לצורך
החלפה היא הכרח (כאשר מדובר בחנות מקוונת שלא מתבססת
על החזקת מלאי), במקביל היו יכולים לעשות דברים אחרים כדי
לתת פתרון/יחס נאות ללקוח.

שלא יהיה ספק, החנות הנ"ל שרופה מבחינתי, זה מבוסס על נסיון
אישי בעבר ועל הצטברות דיווחי לקוחות וארועים שונים. עברנו כבר
את שלב הפליאה ביחס לחנויות מקוונות, יש כבר די הרבה ואת
היותר גרועות אפשר וצריך לדכא לטובת היותר טובות.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 02-02-2007, 01:45
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי or_or_or שמתחילה ב "חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים"

היחס בפנדה מחשבים, זה לא ממש יחס זה תת רמה...
זה פוגע בכבוד הלקוחות פשוט.

ברגע שיש בעיה כל שהיא או משהו לא תקין לך תחפש אותם.
נתקלתי בזה יותר מפעם אחת אצל פנדה מחשבים בנשר.
אחת הסיבות שעזבתי אותם ועברתי ל mds.

אספר כמה סיפורים מהניסיון שלי איתם:

* מקרה ראשון בקשה למפרט למחשב.
הלכתי לפנדה מחשבים ברגל, אחד היתרונות באיזור שבו אני גר שיש לי את mds ופנדה מחשבים במרחק 100 מטר קו אוירי מהבית ואת נעה מחשבים 300 מטר מהבית.
בקיצור הגעתי לשם ביקשתי מפרט למחשב, הוא (מנהל המכירות) כמובן נתן לי ישר c2d ששמע סכום של 4000-5000 ש"ח. הגענו ל 4500 ש"ח הצעה ראשונה.
בפועל זה היה זבל של מפרט, עקב כרטיס מסך ירוד וכונן קשיח מחברה לא אמינה.
אם די אס, נעה ישר שללו את החברה הזאת.
מעבד לא חתום tray אפילו.
הספיק לי מהם אותה פעם.

* מקרה שני, עבר חודש מהמקרה הראשון הלכתי לפנדה מחשבים לקנות כרטיס רשת של linksys
הם נתנו לי הצעה של 253 ש"ח, שאלתי כמה זמן אחריות?
אף אחד לא ידע לא מנהל המכירות ולא שאר המוכרים.
ביקשתי ממנו לחזור אליי והשארתי פרטים במקום.
הלכתי אחרי זה ל mds לקבל הצעה מהם, מחיר לאותו כרטיס 230 ש"ח עם שלוש שנים אחריות.
חיכיתי לפנדה מחשבים שבוע לתשובה ולא הגיעה.
אחרי שבוע שלא הייתה תשובה הלכתי לשם והספק/יבואן לא החזיר להם תשובה עדיין.
בקיצור נשבר לי מפנדה מחשבים הלכתי שוב ל Mds, אם די אס הזמינו לי את הכרטיס רשת בלי מקדמה אפילו.
שאלתי את אם די אס למה אין מקדמה?
תשובה: אם לא תבוא ותיקח את הכרטיס נוכל להחזיר אותו.
אחרי יומיים נאמר לי מ Mds שלא יגיע לארץ בזמן הקרוב, בטלפון ואם ברצוני לבטל את ההזמנה ואכן ביטלתי.
עכשיו תבינו למה דיברתי על mds.
באותו ערב ירדתי לפנדה מחשבים להזמין את הכרטיס הנ"ל אצלם אולי להם יש אותו, פנדה כמובן ביקשו מקדמה.
הסברתי לפנדה מחשבים, שאין את הכרטיס הזה באף חנות בארץ והם אמרו שיש להם אותו במלאי בחנות או ביבואן לא זוכר בדיוק, אבל אמרו שיש להם אותו!
שילמתי הכל והשארתי את הפרטים עם החשבונית.
עבר שבוע הלכתי לחנות שוב שאלתי אותם מה עם הכרטיס רשת?
תשובה: ההזמנה בטיפול, כרגע אי אפשר לעזור לך.
זה שירות? זה ביזיון!
חיכיתי עוד שבוע וכל יום כמעט דאגתי לצלצל אליהם, נראה לכם שקיבלתי תשובה? זהו לא קיבלתי.
אחרי כמה ימים יותר משבועיים מעת התשלום, אחרי האימון כוח במכון כושר אני רואה מספר לא מזוהה משיחה שלא נענתה.
בלי הרבה כוחות אחרי אימון של כמה שעות חייגתי, מי עונה? נכון פנדה מחשבים...
הזדהתי בטלפון והסברתי להם, שהם התקשרו אליי כנראה בנוגע לכרטיס רשת.
אחרי זה הוא נזכר להגיד לי שהכרטיס לא יהיה בארץ עוד חודש וחצי לפחות.
כמובן נסעתי לשם מהמכון כושר וקיבלתי ממנהל המכירות תשלום מזומן על המקדמה. (המכון כושר לא בנשר, אלא בחיפה)

* מקרה שלישי, אחרי החזרת צורב ה nec הלכתי לבקש הצעות מחיר לצורב.
מחיר במזומן יותר זול ורציתי לדעת כמה הנחה יש במזומן,
מנהל המכירות הציע לי צורב הכל טוב ויפה.
שאלתי אותו אחריות על הצורב, פה התחילה הבעיה.
אם הם לא מרכיבים אותו, האחריות לא משהו.

בקיצור ולסיכום חנות לא משהו, מה שכן לפחות הם נותנים זיכוי במזומן, אך בשאר התחומים הם לא שווים גרוש...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 04-07-2007, 09:16
  mannster mannster אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.06
הודעות: 327
מגעיל שירות גרוע פנדה מחשבים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי or_or_or שמתחילה ב "חווית קניה גרועה בצורה שחבל על הזמן בפנדה מחשבים"

אני גם זכיתי, לאחר שנים של עבודה איתם, לגלות את הצד המכוער של פנדה מחשבים. כרטיס מסך שרכשתי אצלם עשה בעיות כשבוע לאחר התקנתו, שכל כמה זמן הבעיות הפכו יותר ויותר חמורות, לאחר אין סוף נסיונות לאיתור הבעיה (דרייברים, ספק וכו) הגעתי למסקנה שזה אכן הכרטיס מסך (מסוג PALIT).
בקיצור, אחרי חודש ומשהו בתיקון אצלם, הם לא הסכימו להחליף לי את הכרטיס בחברה אחרת (למרות שזה היה התנאי לרכישת החברה העלומה) ושלחו לי אותו חזרה, לא לאחר שהייתי צריך לשלם לשליח, וללא הדיסק דרייברים והכבלים (ששמרתי באריזה המקורית למקרה שאצתרך להחליף).


אני ממליץ לא לקנות אצלם, וכך המלצתי לכל חבריי ומכריי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:58

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר