[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
A handout photo provided by EADS CASA showing from L-R Louis Galois, CEO of EADS, Carlos Suarez, Head of the Military Transport Aircraft Division of EADS, His Majesty Juan Carlos 1, King of Spain, between the employees with the first complete A400M military transport aircraft (on background) from the final assembly line of Airbus Military after its roll-out in Seville, Spain, 26 June 2008. The turboprop plane that will have its maiden flight in September 2008 is built by EADS CASA for seven NATO countries; Luxembourg, Spain, Britain, Belgium, France, Germany, and Turkey
נתונים טכניים:
צוות: 2 אנשי צוות אוויר, 3 אופציונאלי, פקח העמסה.
תכולה מקסימלית: 37 טון, 114 חיילים או צנחנים על ציודם או 66 אלונקות ו25 אנשי צוות רפואי
משקל ריק: 70 טון
סיג רום: 40,000 רגל
טווח טיסה מקסימלי (ריק): 9300 ק"מ
קווח טיסה על תכולה מלאה (37 טון): 3300 ק"מ
והתאכל'ס:
מנועים: 4 מנועי טורבו-פרופ מסוג
EuroProp International TP400-D6 בעלי 11,00 כ"ס כל אחד.
מחיר: 100 מליון יורו ליחידה.
עוד פרטים טכניים ניתן למצוא באתר החטיבה הצבאית של אירבוס בקישור כאן:
http://www.airbusmilitary.com/specifications.html
הA400 יכול לשמש כמתדלק, וגם לבצע תידלוק אווירי.
כמו כן הA400 עצמו נועד כדי להחליף את הC-130 הרקולס. עד היום הוזמנו כ192 יחידות.
להלן פירוט ההזמנות:
ארץ ---
מס' יחידות -שנת מסירה מיועדת
גרמניה --- 60 יח'----- 2010
צרפת------ 50 יח'----- 2009
ספרד------ 27 יח'----- 2011
בריטניה--- 25 יח'----- 2010
טורקיה---- 10 יח' ---- 2009
בלגיה-------- 7 יח'----- 2018
לוקסמבורג-- 1 יח'----- 2017
דרא"פ ------ 8 יח' ---- 2010
מלזיה ------- 4 יח'----- 2013
כמו כן היו שמועות לגבי התעניינות ישראל בA400, האם השמועות עדיין רלוונטיות לאחר
הארכת השירות של מערך ההרקולס בחי"א ורכישת דגמי J?
מבנה המטוס:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img168.imageshack.us/img168/8585/a400mcl1vk0.jpg]
האם הA400 יכול להוציא את הC-130 הוותיק על גרסאת הJ שלו לגמלאות כבר בעשור הקרוב?
*המידע נלקח מהאתר הרשמי של
החטיבה הצבאית של אירבוס ו
מויקיפדיה
**התמונות נלקחו מאשכול
תמונות היום בפורומים של MP.net