לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #13  
ישן 04-02-2010, 15:51
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,996
התיקונים שלך במקום !
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "כמה תיקונים קלים"

מתנצל - אני בדרך כלל מנסה להקפיד על לשון וניסוח נכונים וברורים. הפעם כשלתי במיקצת.

לא התכוונתי לומר כלל שהמל"ט הזה נוחת "גם" הפוך במובן של "אופציה או יכולת"... אלא במובן של "אגב..." - כאמור ניסוח קלוקל שלי.

לגבי הגדרת תצורת קצות הכנפיים - אתה צודק בהחלט. משהו נתקע בטעות בתאי זכרון המינוחים שבמוחי שמלאו בשעות רבות של ילדות רחוקה אותן ביליתי בקלוב-התעופה לישראל.... ("עמירון", "ספרטן" ועוד ועוד...)

בהתיחס לקיפול להבי המדחף - לא טענתי שיש לקפלם. הם מתקפלים עצמאית ממכת הרוח עם הפסקת פעולת המנוע ולפני הנחיתה. זו אגב טכניקה עתיקת יומין בטיסנאות (שוב תאי הזכרון שלי מ"אז") במחלקות טיסנים ממונעי מנוע גומי (להבים גדולים יחסית) וכן בטיסנים חופשיים ממונעי מנוע דלק המטפסים מעלה בעזרת המנוע, שם הוא כבה, להבי המדחף מתקפלים והוא ממשיך בדאייה.

תודה על התיקונים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 05-02-2010, 10:45
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "וזה מביא אותי לשאלה"

1. לדעתי נהוג יותר להשתמש במונח Polyhedral כאשר יש יותר מדיהדרל אחד (כמו בכנפיים של הרבה דאונים), או דיהדרל ואנאדרל (כמו במטוסים עם "כנפי שחף", לדוגמא ה BE-12) בכנף עצמה, ולא כאשר זה מחולק בין הכנף למייצב הגובה.

2. המקרה של הפאנטום הוא מסובך מעט. מתככני הפאנטום גילו שעל מנת להגיע ליציבות הדרושה הם היו צריכים להוסיף לכל הכנף דיאדרל (אם אני זוכר נכון הם היו צריכים חמש מעלות). הבעיה הייתה שבשביל לעשות זאת היה צורך לתכנן את החלק המרכזי של גוף המטוס. כדי להימנע מכך רק קצות הכנף הורכבו בדיאדרל, ועל-מנת להגיע לממוצע של ה 5 מעלות לכל אורף הכנף, קצות הכנף הורכבו בדיאדרל בן 12 מעלות. הבחירה הייתה בדיאדרל לכנפי המטוס ולא כנפונים כי הם היו זקוקים לשיפור היציבות הרוחבית, ולא להפחתת הגרר המושרה.

הרכבת הגה הגובה באנדארל (הפאנטום הוא מונובלוק, כמו רוב המטוסים העל-קוליים) לא נבעה במקרה הזה מצורך לגרוע מייציבות המטוס, אלא על מנת להבטיח שלטייס תהיה שליטה גם בזוויות התקפה גבוהות ולשמור על ההגאים מחוץ למערבולות המנועים.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook


נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 05-02-2010 בשעה 11:07.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:08

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר