ראשי       משחקים       מבזקים       צור קשר     פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שם משתמש
סיסמא
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-09-2005, 11:02
  lockdown lockdown אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.07.02
הודעות: 36
חברת אקווה טל - יצרנית מערכות סינון מים - ביזיון!

הודעה זו היא לכל אלה אשר שוקלים לקנות מכשיר טיהור מים. היא נותנת רק דוגמה אחת מהי רמת הטכנאים של החברה אקווה טל ואיזה יחס היא נותנת ללקוחותיה.


באוגוסט 2004 רכשתי מתקן בר מים מתוצרת חברת אקווה טל (פועלת גם תחת השם א.א שפיר ניהול ושיווק בע"מ; א.צ. מיטב מערכות כלליות בע"מ). האחריות על המתקן הייתה לשנה.
בתחילת אוגוסט 2005 התקלקל המכשיר – המים לא זרמו, וכל פעם שהמכשיר חובר לחשמל והופעל, המפסק הראשי של הדירה קפץ. מכיוון שהמכשיר עדיין היה באחריות התקשרתי לחברה ע"מ שאלה ישלחו טכנאי.
הגיע לביתי טכנאי. הוא בחן את המכשיר וטען שיש לקחת אותו למעבדה. לאחר מכן, הוא יצא לטפל במקרים אחרים וחזר רק לאחר כמה שעות. כאשר הוא חזר, במקום לקחת את המכשיר למעבדה, שמתי לב שהוא דחף חתיכת נייר בין צינורות המכשיר. כן, זה היה התיקון!!!
המכשיר חזר לעבוד – המים זרמו והחשמל פעל כהלכה.
שבועיים לאחר ביקור הטכנאי, המכשיר שוב הפסיק לעבוד, שוב בגלל אותה התקלה – המים לא זרמו, והמפסק הראשי קפץ כל פעם שמהכשיר חובר לחשמל. שוב התקשרתי לשירות הלקוחות, אלא ששם טענו שהמכשיר כבר לא באחריות וכי עלי לשלם על ביקור טכנאי. לא הסכמתי לכך כלל וטענתי כי זו אותה התקלה שהייתה לפני שבועיים, ומכיוון שהטכנאי נכשל לתקן אותה, אין אני חייבת לשלם. כמה ימים מאוחר יותר התקשרתי שוב והפקידה אמרה שהטכנאי יבוא בימים הקרובים - באם יתגלה כי זו לא אותה התקלה כמו לפני שבועיים אחוייב ב-150 ש"ח עבור ביקור הטכנאי לא כולל חלקים. מכיוון שידעתי שזו אותה התקלה הסכמתי לכך.
הגיע לביתי אותו טכנאי שטיפל במכשיר לפני שבועיים. לאחר בדיקה קצרה הוא טען שזו לא אותה הבעיה, ויש לקחת את המכשיר למעבדה.
תמהתי כיצד זו לא אותה הבעיה, שכן אותם הסימפטומים בדיוק הופיעו לפני שבועיים. הטכנאי טען שזה לא באחריותו ועל המעבדה לבדוק לעומק.
יום למחרת התקשרה אלי פקידה משירות הלקוחות וטענה כי התקלה שנמצאה היא לא אותה התקלה שהייתה לפני שבועיים, ועל כן אחוייב ב-400 ש"ח + 150 ש"ח עבור ביקור הטכנאי.

הטכנאי, אשר פעל בשליחות החברה, ידע היטב כי תקופת האחריות על המכשיר עומדת להסתיים ועל כן תיקן את המכשיר באופן זמני ורשלני (תקיעת חתיכת נייר!!!). אחרי שבועיים, לאחר שהמכשיר התקלקל שוב, החברה, הטכנאי והמעבדה – כולם יכולים לטעון שהתקלה היא שונה בתכלית, למרות שבפועל זו אותה הבעיה בדיוק.

החברה מנסה להוציא ממני ומלקוחות רבים נוספים כספים במרמה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 20-09-2005, 21:08
  aquatal aquatal אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.09.05
הודעות: 2
חברת "אקווה טל" - תגובה:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי lockdown שמתחילה ב "חברת אקווה טל - יצרנית מערכות סינון מים - ביזיון!"

חברת אקווה טל קיימת למעלה מ 25 שנה ומטפלת בעשרות אלפי לקוחות. לחברה תקנים של מכון התקנים הישראלי מכל הסוגים והיא מזוהה אם יושר, אמינות ושירות הוגן ללקוח - לאורך זמן.

כמובן שלא ניתן להתייחס למקרה אנונימי חד צדדי שבוחר לפנות לאשכול ולא לגורם המטפל, ואף קיימת בפניה זו מישום הוצאת לשון הרע לכאורה, שכן מדובר בספקולציה של הלקוח ללא כל בדיקה מעמיקה והוגנת.

ראשית אני מציע ללקוח לפנות להנהלת החברה על מנת לקבל מענה הולם ובדיקת העניין כמקובל.
שנית לכלל הלקוחות שצופים במדור, אנו פועלים כחוק, בהגינות מירבית ואין להסיק ממקרה בודד זה שאינו נבחן ונכתב בצורה חד צדדית, הינו אנונימי ואולי אף אינטרסנטי - ולמרות זאת נבחן את העניין של הלקוח באם יפנה - כנדרש.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 21-09-2005, 03:18
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.02.04
הודעות: 15,466
תגובה לדובר החברה...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי aquatal שמתחילה ב "חברת "אקווה טל" - תגובה:"

ציטוט:
ראשית אני מציע ללקוח לפנות להנהלת החברה על מנת לקבל מענה הולם ובדיקת העניין כמקובל.
כמובן שלא ניתן להתייחס למקרה אנונימי חד צדדי שבוחר לפנות לאשכול ולא לגורם המטפל.


*אני מרשה לעצמי להניח, כי לפני פתיחת האשכול נעשו פניות מצד הלקוח.
*זה פורום שאחת המטרות שלו היא להזהיר לקוחות פוטנציאליים

ציטוט:
ואף קיימת בפניה זו מישום הוצאת לשון הרע לכאורה


*אתם מוזמנים לפעול בנידון(אני נוטה להאמין במקרה זה דווקא ללקוח)

ציטוט:
והיא מזוהה אם יושר, אמינות ושירות הוגן ללקוח


*לא פעם בעבר התפרסמו ידיעות אשר מטלים בספק את מה שאתה מנסה להציג.

נערך לאחרונה ע"י The_Equivocator בתאריך 21-09-2005 בשעה 03:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 15:03

הדף נוצר ב 0.30 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2014 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר
כתובת המערכת: מערכת אתר פרש, ת"ד 4062 פארק המדע ע"ש ויצמן, נס ציונה 74140.