25-09-2006, 13:52
|
|
|
|
חבר מתאריך: 01.04.02
הודעות: 11,212
|
|
לא יודע לגבי אחרים, אני לא תקפתי אותך...
ואם הובנתי אחרת אני מתנצל כמובן.
בכל מקרה אל-על זה חברה ייחודית מאוד בעולם,
המוניטין הייחודי שצברה אל-על בעולם הוא אולי הנכס הכי חשוב שלה.
כחברה לאומית (כיום בתודעה לפחות) של מדינה כמו ישראל,
הסטנדרטים להתקבל לאל על כדייל אוויר הם אבסורדים כמעט בהשוואה לחברות אחרות בעולם,
קל וחומר להתקבל כטייס ובסופו של דבר להגיע לדרגת קברניט.
אל-על מאז ומעולם העדיפה להעסיק טייסי קרב היישר מהשירות בחיל האוויר,
כיום בעידן שאחרי 11 בספטמבר שבו טייסי אמריקן איירלינס ויונייטד הוכנעו בכזו קלות,
אל-על החמירה אף יותר את תנאי הקבלה שלה, ובצדק - יש כ 2 מיליארד מוסלמים בעולם,
ורובם ככולם שונאים אותנו, ככה שאפשר להבין למה אל-על, החברה המסומנת ביותר בעולם הטרור,
מציגה תנאי קבלה מחמירים שפוסלים בהחלט כל אחד שלא בא ישירות מהמערכת של חיל האוויר.
אבל כמו שאמרו כאן, יש חברות אחרות בעולם - כמו למשל בארה"ב,
דלתא, קונטיננטל - חברות יותר קטנות כמו airtran ו blue jet - שאפשר להתקבל לשם יותר בקלות.
אבל דבר אחד בטוח, להוציא רישיון מסחרי זה ק-ש-ה ומצריך שעות על גבי שעות של למידה.
_____________________________________
פרש הוא חרא של אתר והבעלים שלו הם חרא של אנשים
מגיע לכם יותר מזה.
|