לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 19-04-2008, 11:06
  hatamoto hatamoto אינו מחובר  

חבר מתאריך: 20.06.07
הודעות: 17
SS-10/11 "Sna'i" and Saggers
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "גם הסאגר הוא דור א'"

The sna'i served in Zahal in the early seventies. The missile itself is comparable to Sagger, with which I have some personal familiarity (being shot at, and shooting). The differences between the two missiles were both technical and operational (and economic). The Sagger is designed to be fired independently, dismounted. It travels in a folding case that one man can carry, and the periscope/firing bank is pretty small. The SS-10 insofar as I know, has to be mounted in a battery, and has no mode for infantry operation. The Egyptian MO was to scatter Sagger teams throughout infantry forces, operating independently (shades of Lebanon 2007: will we never learn?) and they TERRIFIED the tankers. The Squirrel, in contrast, operated in formal artillery batteries. I have no idea about the battle effectiveness of the SS-10, but the Sagger was quite awesome for its time (and a great deal of fun to shoot!). To add to the problem, Israel had a few batteries of SS10, while the Egyptians had what appeared to an unlimited supply of Saggers.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:08

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר