ראשי       משחקים       מבזקים       צור קשר     ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● הצטרפו אל העמוד שלנו בפייסבוק ●●● עקבו אחרינו! ●●●  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שם משתמש
סיסמא
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 27-06-2008, 16:17
  יסעור יסעור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 2,155
לפי הדברים שלך על דף אחד אפשר כבר לקחת החלטה
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי blancoynegro שמתחילה ב "יותר מתאים למשימות ארוכות..."

בא נבחן עוד כמה סוגיות שלא ברשימה שלך

האם יש מנוף הצלה ?
האם קיימות יכולות לרחף מעל ניצול?
האם ניתן לבצע ממנו סנפלינג או לרדת בסולם חבלים ?

מה יכולות התמרון שלו בתוך ואדיות?
איזה גודל של משטח הוא צריך לנחיתה ? האם יכול לנחות בשטחים מוגבלים ?
האם יכול לנחות על הרים גבוהים?
מה יכולות ההתחמקות שלו מנק"ל ומה רמת השרידות שלו באופן כללי?
האם ניתן לבצע אוטורוטציה או לנטוש?
כמה לוחמים יודע לקחת ?
איזה רכבים ניתן להטעין עליו?
באיזה שיפועי אף וצד הוא יכול לנחות והאם ניתן להטעין עליו משהו בנחיתה שלא על פלטה ישרה?

איך הוא מתנהג בתנאי אבק קשה?????

זה ככה על קצה קצהו של המזלג יש עוד אלף שאלות שצריכות להישאל ולהיחקר.

לכן תראה יסעורים בשמיים לכל הפחות עד 2025
_____________________________________
תרבות גדולה איננה יכולה להיכבש מבחוץ
עד שלא הרסה את עצמה מבפנים.
וו. דונארד

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 18-07-2008, 10:37
  blancoynegro blancoynegro אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.10.07
הודעות: 821
BA605 - חלופה ל V-22
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אלון5560 שמתחילה ב "דווח בחדשות ערוץ 2 - חיל האויר בוחן את ה-V-22"

יש חלופה נוספת לV-22 והיא ה BA-609 של בל/אוגוסטה.
מדובר בטילטרוטור יותר קטן וזול (8-10 מליון דולר) בעל אופן פעולה דומה ל- V-22 שעולה 80 מליון דולר.
אמור להיות זמין ב 2011 ושלפי היצרן אמור להתאים גם למשימות של חיפוש והצלה ולמשימות מיוחדות:
ציטוט:


The BA609 is the most suitable, flexible, and versatile aircraft for many Homeland Security operations, surveillance and control of illegal traffic and search and rescue with the possibility to rescue people at more that 500 KM from the coast.



על הנייר מטוס/מסוק הזה בעל ביצועים עדיפים של מהירות וטווח על המסוקים הקיימים כיום.
החסרון הגדול שלו הוא שהוא יכול להוביל אנשים בלבד ולא כלי רכב ובגרסה הקיימת שלו אין אופציה לתדלוק אוירי.

בתצורת מסוק:



בתצורת מטוס:





כתבה בנושא עם תיאור של טיסה שהטילט ערך מאיטליה לבריטניה שמדגימה את היכולת שלו בטווחים ארוכים.
http://www.spacewar.com/reports/Bel...orough_999.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 20-07-2008, 08:57
  צופה ורואה צופה ורואה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.10.07
הודעות: 1,996
אני לא מבין למה מתלהבים מה V22
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אלון5560 שמתחילה ב "דווח בחדשות ערוץ 2 - חיל האויר בוחן את ה-V-22"

(עכשיו זה באשכול הנכון )
אני ממש לא מבין את האנשים שמתלהבים מהכלי הזה, מדובר בטכנולוגיה מסובכת ובעייתית לתחזוק והפעלה שלמרות כל המו"פ עדיין נמצאת בחיתוליה.

לV22 יש הסטוריה מזעזעת של התרסקויות ותקלות שבולטת לרעה ביחס למספר הקטן של מטוסים מסוג זה שנבנו עד היום.

מצורף מאמר בשם V22 Osprey:A Flying Shame שימו לב היכן התפרסם המאמר, לא באיזה בלוג.

אותי מעניין האם יש ההשוואה של אבדן V22 כאחוז מסך הכלים שיוצרו לעומת ה CH53 לדגמיו השונים מכיוון שה V22 נועד לבצע חלק מהמשימות של ה CH53 והם די דומים בגודלם.
_____________________________________
תרגישו חופשי לצפות בגלריה שלי
וגם במצגת המובחרות
אין כל ערך להחלטת הכבשים בזכות הצמחונות בשעה שהזאב נשאר בדעה אחרת.

(ויליאם רארף אינג')
גם כאשר יגור זאב עם כבש-אני לא מציע שנהיה הכבש.
(אלוף מיל' עוזי דיין)


נערך לאחרונה ע"י צופה ורואה בתאריך 20-07-2008 בשעה 09:02.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 11-04-2013, 05:07
צלמית המשתמש של 2liviu
  2liviu 2liviu אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.06
הודעות: 1,895
המלצה הקפצה לצורך הוספת מקור
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אלון5560 שמתחילה ב "דווח בחדשות ערוץ 2 - חיל האויר בוחן את ה-V-22"

לאחרונה נתקלתי בספר על פיתוח "מכונת החלומות" של המרינס, משולחן התיכון, ועד לשירות בעירק.
להל"ן התקציר, ההדגשות שלי:
ציטוט:
Richard Whittle - The Dream Machine
WHEN THE MARINES decided to buy a helicopter-airplane hybrid “tiltrotor” called the V-22 Osprey, they saw it as their dream machine. The tiltrotor was the aviation equivalent of finding the Northwest Passage: an aircraft able to take off, land, and hover with the agility of a helicopter yet fly as fast and as far as an airplane. Many predicted it would reshape civilian aviation. The Marines saw it as key to their very survival.

By 2000, the Osprey was nine years late and billions over budget, bedeviled by technological hurdles, business rivalries, and an epic political battle over whether to build it at all. Opponents called it one of the worst boondoggles in Pentagon history. The Marines were eager to put it into service anyway. Then two crashes killed twenty- three Marines. They still refused to abandon the Osprey, even after the Corps’ own proud reputation was tarnished by a national scandal over accusations that a commander had ordered subordinates to lie about the aircraft’s problems.

Based on in-depth research and hundreds of interviews, The Dream Machine recounts the Marines’ quarter-century struggle to get the Osprey into combat. Whittle takes the reader from the halls of the Pentagon and Congress to the war zone of Iraq, from the engineer’s drafting table to the cockpits of the civilian and Marine pilots who risked their lives flying the Osprey—and sometimes lost them. He reveals the methods, motives, and obsessions of those who designed, sold, bought, flew, and fought for the tiltrotor. These stories, including never before published eyewitness accounts of the crashes that made the Osprey notorious, not only chronicle an extraordinary chapter in Marine Corps history, but also provide a fascinating look at a machine that could still revolutionize air travel.

_____________________________________
I like my islamist extremist like my roasted chicken... dead and fried to the bones
גם לי, גם לי בבקשה תקנו את שגיאות הכתיב

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 19:24

הדף נוצר ב 1.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2014 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר
כתובת המערכת: מערכת אתר פרש, ת"ד 4062 פארק המדע ע"ש ויצמן, נס ציונה 74140.