לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 24-03-2011, 20:55
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
ברור לי שמה מחזיק אותו זה הרוטור ולא הגלגלים..
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "נו ו...? מה שהוא עושה זה לטוס..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
נו ו...? מה שהוא עושה זה לטוס (על פניו הוא מוחזק באוויר על ידי הרוטור הקדמי, בעיקר..), זה שיש לו שני גלגלים על הקרקע לא אומר שהם מה שמחזיק אותו (שזאת המשמעות של הסעה).


אבל הביצוע אכן מרשים (ובה בעת גם משעשע...)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 25-03-2011, 07:05
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,241
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי 1may שמתחילה ב "אני לא מבין למה הטכניקה הזו..."

למה לא להתיישר יותר עם הקרקע (להוריד טיפה את האף)? הרוטור יכול לפגוע באדמה/בחיילים..
משתי סיבות לפחות:
- כי למסוקים זה טבעי יותר לנחות עם האף מוטה מעט מעלה ולהמריא עם האף מוטה מעט מטה (קל יותר לשלוט על המסוק)
- נחיתה עם האף מטה מסוכנת ועלולה לגרום להתרסקות המסוק אם הרוטור יפגע בקרקע אע"פ שבמקרה הספציפי הזה אותה סכנה איימה על המסוק עם הרוטור האחורי (לכל מסוק יש את זוויות הצידוד מעלה/מטה המקסימליות שלו יחסית לקרקע בתהליכי המראה/נחיתה)

בסרט הראשון, זה צ'יינוק של ה RAF בזמן תצוגה
בסרט השני זה צ'יינוק אמריקאי או קנדי באפגניסטן, תנאי השטח ההררי גרמו לטייסי המסוקים להגיע במקרים מסוימים עד קצה גבולות היכולת של המסוקים על מנת לבצע את משימותיהם (לא רק זוויות, גם תנאי מזג אוויר וטמפרטורה, רוחות, משקל מועמס, אבק וכו').

גם ההולנדים יודעים

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן. עם הצ'יינוקים שלהם

נחמיה רואה בביצוע הראשון דבר טריוויאלי?

צ'יינוק איטלקי בהמראה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

צ'יינוק אמריקאי באפגניסטן
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 26-03-2011 בשעה 07:05.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 25-03-2011, 11:54
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי MK82 שמתחילה ב "האם כל מנוע מניע רוטור אחד או ששני המנועים מחוברים במקביל."

א. אומרים וכותבים רוטור.. גם באנגלית .
ב. המנועים מעבירים את הכח לממסר משלב, שמחובר לממסר הקדמי והאחורי:
http://www.chinook-helicopter.com/s...rive_train.html
מהשרטוטים אפשר להבין שצירי העברת התנועה האחוריים והקדמיים יושבים על אותו קו.
עוד קצת מידע על הממסר הזה:
http://www.chinook-helicopter.com/s...areas/cbox.html
ג. לגבי מה קורה אם מנוע אחד נעצר - המסוק יאבד הרבה כח אבל יכול להמשיך לטוס על מנוע אחד. אני חושב שזה רגולציות של ה-FAA בכל מקרה.
ד. לגבי התאמה לחיל האוויר - תעשה חיפוש. נטחן פה בפורום בבעבר.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:40

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר