לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-03-2009, 20:51
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
כתבה שירות לקוחות טלפוני בצה"ל

כתבה מאתר YNET

צה"ל שלום, איך אפשר לעזור?
להירשם למסלולים, לשנות פרטים אישיים ולקבל מידע עדכני מהמוקדנית. לא, לא הגעתם לעוד חברה סלולרית - זה המוקד החדש של צה"ל לצעירים שלפני גיוס. ותודה על הסבלנות
חנן גרינברג
פורסם: 23.03.09, 19:24
לחיל הים הקש 1, לגולני אנא המתן ותיענה לפי התור. בצה"ל מודעים לירידה בשיעור המתגייסים, והחליטו לעשות הכל כדי להקל את הגיוס. הרמטכ"ל, רב-אלוף גבי אשכנזי, חנך היום (ב') באופן רשמי את מרכז המידע והשירות החדש בבסיס מיטב שבתל השומר.

במוקד הפניות, יכולים לקבל כל המועמדים לשירות ביטחון תשובות בכל הנושאים הקשורים לגיוסם. "למעט בצו הראשון, לא יצטרכו המועמדים לשירות להגיע אלינו. יהיה להם כעת מענה מלא באמצעות האינטרנט והמוקד בכל בקשה או בעיה", הסביר ראש ענף איתור קדם צבאי, סגן-אלוף דודי גולדנר. הוא הבטיח מענה תוך דקות ספורות.

את רעיון המוקד, שבו 45 עמדות טלפון מאוישות, הגה אשכנזי כשהיה סגן רמטכ"ל - והיום זכה להיות מי שגזר את הסרט.


דור המלש"בים השתנה, צה"ל לא נשאר מאחור (צילום: ירון ברנר)

במשך השנים עלה באופן ניכר היקף הפניות של צעירים למוקדים של לשכות הגיוס, שהגיע בשנת 2008 למיליון פניות. גם אתר האינטרנט של לשכות הגיוס הגיע לשיא חדש, עם כשתי מיליון כניסות בחודש. בצה"ל הבינו כי דור המלש"בים השתנה ויש צורך לספק מידע מהיר ומעודכן תחת קורת גג אחת וסביב השעון - ולכן הוחלט לפתוח את מרכז המידע, שמאגד למעשה את כל שמונה מרכזי השירות שפעלו עד כה ברחבי הארץ.

במוקד משרתות חיילות שעברו הכשרה במשך חמישה שבועות. כאשר פונה אליהם מלש"ב ומזדהה באמצעות פרטיו האישיים הן יכולות לראות על צג המחשב את כל תהליך הגיוס שעבר עד כה - ולהשיב לגבי זימון עתידי, דחיית זימון, בקשה חריגה או שאלה אחרת הקשורה לגיוס. כמו כן יכול המועמד לגיוס לבקש מהטלפניות לשנות פרטים אישיים, להחליף בקשות למיונים שונים, להירשם למסלולים בצבא.

מאז החל לפעול המוקד, בשבועות האחרונים, התקבלו למעלה מ-5,000 פניות בטלפון ביום ועוד כאלף פניות נוספות באמצעות האינטרנט והפקס.




זמן המתנה ממוצע לקבלת מענה אנושי אינו עולה על שתי דקות, אומרים בצה"ל, ומעריכים כי לאחר תקופת ההרצה הראשונית תעלה כמות הפניות - אך זמן ההמתנה דווקא יקטן, לאור קליטת כוח אדם ומערכות נוספות.

בצה"ל גם סידרו מספר טלפון קליט למוקד: כוכבית "גיוס" (3529*). השירות הטלפוני זמין בין 7:30 ל-20:00. "אנו מנסים כל העת לייעל את האינטראקציה של לשכת הגיוס עם המלש"בים, שאינם חייבים להגיע פיזית ללשכות הגיוס. הקמת מרכז המידע היא נדבך חשוב", סיכם סא"ל גולדנר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3691009,00.html





ואני תוהה- האם השלב הבא יהיה טלמרקטינג?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:04

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר