לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-02-2011, 07:46
  AlexZ33 AlexZ33 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.08.04
הודעות: 411
פרויקט LRS-B לייצור המפציץ החמקן הבא, נורת'רופ גרומן היא הזוכה - שם המפציץ B-21

יום שישי, כ"א באדר א' התשע"א, 25 בפברואר 2011, 13:35 ] חיל האוויר של צבא ארה''ב מתכנן להצטייד ב-100 מטוסים מדגם זה. החמקן הבא.

חיל האוויר מפתח מטוס שיחזיק ביכולות מרשימות במיוחד, כמו שיגור מטוסים זעירים ושליטה בהם מתא הטייס. המיזם היומרני צפוי להפוך מבצעי אי שם בעשור הבא

צחי בירן

המפציץ החמקן הבא של חיל האוויר האמריקאי מתוכנן להיות הרבה יותר ממה ששמו מעיד עליו. המפציץ, המכונה כיום Long Range Strike, יחזיק ביכולות של שיגור פצצות חכמות וחודרות בונקרים, הגנה עצמית באמצעות לייזר ואפילו שליטה בחמקנים זעירים ללא טייס. התוספים הללו נחשפו על ידי מספר בכירים בחיל האוויר וצוטטו בבלוג הביטחוני Danger Room.

הגנרל דיוויד סקוט הסביר כי יעודו של כלי הטיס העתידי הוא לשרוד באזור עוין ומוגן אך התקציב שהוקצה לפרויקט השאפתני נראה צנוע יחסית – 3.7 מיליארד דולר בלבד לחמש השנים הקרובות. על פי דיווחים, כל התוספים הללו קיימים כבר ואב הטיפוס של החמקן כבר מבצע טיסות ניסוי – אך עד כה לא חוברו כולם יחדיו.

הפיתוח העתידני ביותר מבין התוספים הללו הוא יכולת השליטה מהמפציץ בכלי טיס זעירים. עד כה בוצעו ניסויים ביכולת מסוג זה במטוס ביון מדגם E-3 שאובזר במערכות תפעול כטב"מים (כלי טיס בלתי מאוישים). ב-2009 החל חיל האוויר האמריקאי להתקין כלי טיס זעירים במטוסי F-16 ו-B-52, שמטרתם להטעות מערכות נגד מטוסים המנסים לפגוע במטוס הנושא.

החמקן החדיש, שכנראה יזכה לשם B-3, צפוי להפוך מבצעי אי שם בעשור הבא וחיל האוויר של צבא ארה"ב מתכנן להצטייד ב-100 מטוסים מדגם זה.

http://dover.idf.il/IDF/News_Channe...11/022/2501.htm
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 16-12-2012, 15:48
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
עדכון מסוף 2012 לגבי הפרויקט - ה LRS-B
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AlexZ33 שמתחילה ב "פרויקט LRS-B לייצור המפציץ החמקן הבא, נורת'רופ גרומן היא הזוכה - שם המפציץ B-21"

שימו לב לנסיונות למזער עלויות של הפרויקט השחור הזה בעידן של כלכלה מקרטעת ותקציבי פיתוח מתכווצים בין היתר באמצעות רעיונות למחזור חלקים ממטוסי B-2 ואפילו F-117, קביעת תג מחיר קשיח נמוך יחסית, אפשרות להטסה בידי טייס או ככטב"מ ועוד. מדובר שם על דרישה לבין 150-200 מפציצים כאלו כדי להחליף את צי ה B-52, B-1 ו B-2 לקראת אמצע המאה ה-21, כאשר מדינת הייחוס לאיום היא כמובן סין. בתחתית - תמונה של ה NGB שקדם ל LRS-B ובוטל ב 2009.

http://www.flightglobal.com/news/ar...-bomber-377597/

USAF targets long-range strike bomber

The US Air Force is developing a new stealth bomber to counter growing anti-access/area-denial (A2/AD) challenges around the world - but the programme faces enormous challenges in the face of declining US defence outlays. The Long Range Strike-Bomber (LRS-B) is part of a so-called "family of systems" being designed to ensure US forces can hold any point on Earth that may be at risk from aerial attack. The Long Range Strike family of systems - particularly the new bomber - is the centrepiece of the Pentagon's emerging "AirSea Battle" construct.

The US Air Force's 20-strong fleet of B-2 stealth bombers is likely to struggle in the face of new enemy air defence systems

On 17 February, US secretary of defense Leon Panetta told a mainly air force audience at Barksdale AFB, Louisiana that maintaining the USA's bomber fleet was "extremely important" as was "putting money into developing a new bomber - so we're going to do both of those". "We're going to maintain this bomber fleet. We're going to keep it in place. We need it for forward projection. We need it for power projection in the Pacific; we need it for power projection in the Middle East," he added.

The LRS-B project is considered so important to future US military strategy in the Western Pacific and Middle East that the programme is proceeding despite a $487 billion reduction in the Pentagon's budget covering the next 10 years.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 16-02-2013, 14:21
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
מחקר יח"צ של גרומן בנושא המפציץ האסט' האמריקני העתידי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AlexZ33 שמתחילה ב "פרויקט LRS-B לייצור המפציץ החמקן הבא, נורת'רופ גרומן היא הזוכה - שם המפציץ B-21"

The 2018 Bomber: THE CASE FOR ACCELERATING THE NEXT GENERATION LONG-RANGE STRIKE SYSTEM

http://www.northropgrumman.com/anal..._case_for_a.pdf

בגדול הטיעונים של גרומן לטובת המפציץ הם שילוב של הקיטון בסד"כ חהא"א, הגידול בטווחים הנדרשים, התעצמות איום הטק"א המודרני והצורך לשאת פצצות גדולות יותר על מנת להשמיד מטרות ממוגנות /תת-קרקעיות יצריך בסופו של דבר מפציץ חדש ארוך טווח בעל יכולות ניכרות בתחום החדירה, ל"א והטלת חימוש מדויק.

In 2006, the Defense Department’s Quadrennial Defense Review (QDR) concluded that the Air Force should accelerate the fielding of its Next Generation Long-Range Strike System (NGLRS) from 2037 to 2018. This paper inquires into the rationale behind that decision.

Operating in theaters where U.S. base access declined from 37 airfields per million
square miles, as the U.S. experienced during the Cold War, to 15 airfields per million
square miles along the Asian-Pacific rim.
U.S. air forces will be expected to operate overgreater ranges than required in the past.
· Operating against hostile nations capable of fielding more effective anti-access offensive weapon systems, such as ballistic and cruise missiles, of increasingly greater accuracy and effect, and potentially armed with weapons of mass destruction. In addition,
defensive weapons systems are proliferating—in the form of sophisticated SA-10,
SA-12 and SA-20 surface-to-air missile systems and advanced fighter aircraft
. These
capabilities limit the ability of the United States to deploy short-range forces to the
region, and to operate them from allied bases.
· Operating with a reduced fighter inventory. Future Joint Force Air Component
Commanders can expect more restrained resources to execute an air campaign, resulting potentially in fewer targets struck. When required to operate at further distances, the reduced fighter fleet will not generate the sorties required to support the typical joint
campaign during major combat operations

הסיבות שבגינן חהא"א לא יזם פיתוח מפציץ חדש ב 30 השנים האחרונות

· No significant combat attrition

If the lack of an increased threat was one factor contributing to delaying bomber modernization, so was the requirement for a more advanced system. Thus, in 2001, the opportunity to acquire a conventional variant of the B-2 bomber was set aside on the grounds that the “B-2C” did not offer enough new capability. The Air Force wanted an
aircraft “…that is extremely stealthy, has extreme high-speed and extreme range, allowing us to conduct wholesale daytime operations. [We need to] reduce the link between when the target is spotted and identified, and it is attacked.”

A second reason the Air Force chose to postpone a new bomber was the priority it placed on modernizing its air superiority (F-22) force. The
Air Force outlined several factors underpinning the F-22’s urgency, including how the F-15C would reach its
8,000 hour airframe life by 2010. In addition, the Air Force argued that Russian, French and Chinese fighters would surpass the F-15’s capabilities early in the 21st Century—requiring a more capable fighter aircraft to ensure U.S. air dominance. Given the primacy of that threat and constrained procurement budgets, the Air Force elected to push the F-22 program and hold to the 2037 timeline for the next advanced technology bomber

המשמעות של העדר בסיסים מספיקים מחייבת לפעול בטווחים מוגדלים ומגדילה התלות של מטוסי תקיפה בצי עצום של מתדלקים

Table 1 depicts a notional deployed force to support major combat operations near Taiwan when bases in Korea or Japan are denied. Five hundred air-to-ground fighter aircraft would require nearly 300 tanker aircraft.

לגבי התעצמות איום הטק"א המתקדמים - הדאבל דיגיט הרוסים -

Air Force leaders observed during Operation ALLIED FORCE that B-1Bs and other nonstealthy aircraft could not survive in the face of “double digit SAMs,” even when employing advanced decoys and other countermeasures.

These anti-aircraft missile systems are proliferating throughout the Middle East and Asia China is purchasing 14 to 20 battalions of Russian S-300 SAMs, allowing that nation to field 700-1,000 missiles capable of denying air operations over the Taiwan Straits to nonstealthy aircraft. More than eight nations also have the SA-10, a system similar to the SA-20 with a maximum range of 125 miles. Air defense missile systems
with these ranges will push U.S. aircraft further away, reduce the effectiveness o
U.S. stand-off air launched cruise missiles and deny U.S. access to their air space.


In addition, more advanced air defense fighters are being fielded. Russian-made Su-27, Su-30 and Su-37 interceptors rival the capabilities of most of the U.S. fighter fleet. The Su-37, equipped with a phased array, multi-function radar and advanced counter measures, will operate at a combat radius of nearly 1,000 miles and contest U.S. air זsupremacy
.Russia and China are also developing the FA-PAK and J-XX aircraft series, designed to challenge the F-22’s stealth, avionics and super-cruise capabilities and further deny the U.S. access in their airspace. If patterns of proliferation continue,
these advanced aircraft will soon make their way into the inventories of other
nations.

קיצוץ בסד"כ חה"א בכל סוגי המטוסים לעומת היכולת של מפציצים לשאת ולהטיל כמויות עצומות של חמ"מ

A planned reduction in the bomber fleet will also aggravate the targeting shortfall. The USAF has proposed retiring 38 B-52s by the end of fiscal year 2008 in order to save $680 million in operations and maintenance costs through 2011. Given the fiscal pressures on the service and the cost of an aging fleet, additional force structure cuts are not out of the question. In terms of aimpoints, the proposed B-52 drawdown represents a loss of 638
targets that could be struck with JDAMs or 760 targets hit with air-launched cruise missiles


Will this shortfall matter? During the six weeks of Operation DESERT STORM, U.S. forces attacked 40,000 targets. During Operation IRAQI FREEDOM’s three weeks of major combat operations, the air component engaged 19,000 targets. These two campaigns reflect an average of 950 targets per day. Thus, the capacity appears to be sufficient for future potential requirements. Three factors, however, highlight the significance of the reduced ability to hit targets and why the total capacity may be insufficient. First, the U.S. deploys only half its combat air forces for a single campaign,
with the rest of the force committed to other missions. Second, a number of the deployed F-22 and F-35s will be diverted from air-to-ground missions to gain air superiority. Finally, air campaign planners want to strike the most number of targets as quickly as possible to maximize the effects.

While bombers have consistently flown a small percentage of total combat sorties, the integration of low cost, direct attack weapons such as JDAM enabled a large number of targets to be attacked on a single sortie. Against Serbia during Operation ALLIED FORCE in 1999, a handful of bombers delivered over 50 percent of the total number of
weapons.
The B-2, equipped with an early version of the JDAM, flew just three percent of the sorties while hitting 33 percent of the targets in the first eight weeks of operations. In a similar manner, during the first six months of Operation ENDURING FREEDOM, bombers flew 10 percent of the missions against the Taliban and Al-Qaeda in Afghanistan, but employed 70 percent of all weapons—including 46 percent of all precision munitions. Likewise, during Operation IRAQI FREEDOM, bombers were a small percent of the sorties—just 3 percent—but employed nearly 55 percent of all Air Force weapons.

שיקול נוסף - ביצור המטרות והכנסתן למעמקי האדמה מצריך פצצות גדולות יותר, שרק מפציצים יכולים לשאת, בטח בטווחים ובמספרים הנדרשים בשדה הקרב העתידי

Finally, the targeting dilemma is accentuated by adversaries investing in hardened and deeply buried facilities to protect key military infrastructure (such as command posts or weapons storage bunkers.Few aircraft can carry the weapons required to penetrate and destroy these targets. An F-15E can only carry a single large penetrator—the 5,000 lb GBU-28 capable of penetrating 100 feet of dirt or 20 feet of concrete.The B-2 can carry
eight GBU-28s. In addition, only the B-2 can carry the Massive Ordnance Penetrator (MOP) featuring eight times theexplosive payload and three times the penetrating capability of the GBU-28.
Thus, in the near future, a JFACC will likely face a
situation where the air component will have fewer assets that can survive deep in hostile airspace and limited options for engaging well-protected facilities. While the NGLRS may or may not carry weapons the size of MOP, its capabilities as a survivable, penetrating and long-range strike system will mitigate this shortfall.

יתרון חשוב נוסף של המטוס המתקדם והמתוקשב הזה הן המערכות המתקדמות שישא המדמות ומייתרות יכולות של מטוסים כגון AWACS, JSTARS וכ' ומאפשרות לו לפעול במתארים בהם האויב תוקף/מגן סייברית כלפי משאבי פיקוד ותכנון אמריקנים ואף לבצע התקפות סייבר משלו.

Second, the NGLRS will be built with flexibility to handle dynamic conventional requirements—such as re-tasking in-flight needed to support TST operations. The NGLRS will be designed as part of a netted Command and Control, Intelligence,
Surveillance, and Reconnaissance (C 2 ISR) enterprise. Dynamic re-tasking has become the cornerstone of Air Force operations since the 1991 Gulf War, when adversaries began moving assets to reduce their vulnerability to U.S. aerial attack. To overcome this tactic, the U.S. has linked ISR assets in a network connecting command and control nodes with loitering attack aircraft capable of responding rapidly to time-sensitive targeting information.

ההמלצה האובייקטיבית לחלוטין של גרומן היא שרכש של 80-100 מפציצים כאלו יתן בידי נשיא עתידי של ארה"ב את היכולת לנהל מלחמה כנגד אירן/צפון קוריאה/סין באותה אפקטיביות ואינטנסיביות בה נוהלו מלחמות המפרץ, קוסובו ועירק ואף מעבר לכך.

A fleet of 80-100 NGLRS systems will provide a capability to support such sustained operations over a period of months, if needed. If U.S. forces were simultaneously engaged in a conventional theater conflict, such as ALLIED FORCE or ENDURING FREEDOM, the larger long-range strike inventory provides a strategic reserve—providing the President options not available with the current inventory.

גרפים:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נערך לאחרונה ע"י strong1 בתאריך 16-02-2013 בשעה 14:50.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 12-06-2015, 14:26
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
ANALYSIS: It's large and lethal, but is LRS-B a bomber?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AlexZ33 שמתחילה ב "פרויקט LRS-B לייצור המפציץ החמקן הבא, נורת'רופ גרומן היא הזוכה - שם המפציץ B-21"

http://www.flightglobal.com/news/ar...lrs-b-a-413378/

As an illustration, Lockheed Martin was at one point exploring a bomber version of the F-22 Raptor – an air superiority fighter. With advanced situational awareness and air combat capability, Deptula compares the LRS-B to an F-22 with 10 times the payload and four to eight times the unrefuelled range. And to that end, he denies claims by some that plans to carry sophisticated sensors and communications gear on the aircraft is “gold plating.”

In 2001, B-2s flew 30h round trips from their home station at Whiteman Air Force Base in Missouri to strike Taliban targets in Afghanistan. In Operation Desert Storm, B-52s routinely flew 14,000nm to drop bombs in Iraq. This month, a B-52 conducted a show-of-force exercise in Latvia. The US currently maintains 158 bombers, and just over half are equipped to carry nuclear weapons. The average age of the B-52 is 53. The B-1 fleet averages 28 years old and the B-2 has turned 20. LRS-B receives almost $14 billion through fiscal 2020 in the Pentagon’s latest five-year spending plan.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.flightglobal.com/assets/getasset.aspx?itemid=61873]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.flightglobal.com/assets/getasset.aspx?itemid=61872]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 12-06-2015, 14:28
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
ANALYSIS: New US bomber competition heats up
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AlexZ33 שמתחילה ב "פרויקט LRS-B לייצור המפציץ החמקן הבא, נורת'רופ גרומן היא הזוכה - שם המפציץ B-21"

http://www.flightglobal.com/news/ar...eats-up-412629/

US allies in Europe and Asia might be understandably confused seeing their number one strategic defence partner flying 53-year-old Boeing B-52 bombers with vintage production engines that billow exhaust fumes, and carrying air-launched cruise missiles built in the 1980s.Both bidders have the know-how and the manufacturing capacity to support such a large and complex undertaking, which the Department of Defense expects will cost at least $55 billion, not including development, for the production of between 80 and 100 aircraft.

But pushing the programme over a looming fiscal hump between 2022 and 2025, when activity would peak, would be the more herculean task for the winning aircraft manufacturer. This is because defence spending in the USA is currently capped by law, meaning the Long-Range Strike Bomber (LRS-B) programme, as the next-generation bomber project is known, will continually be at risk of cancellation or cuts as it competes for limited resources against other “critical” military aircraft programmes like the Lockheed F-35 Joint Strike Fighter, the Boeing KC-46 Pegasus tanker and the next-generation trainer, or T-X. The US Navy also needs more than $100 billion over the same period, to replace its ageing Ohio-class ballistic missile submarines.

The USAF wanted 132 Northrop B-2 Spirit stealth bombers, but got just 21, including one test aircraft. It wanted 381 Lockheed F-22 Raptor air superiority fighters, yet production was halted at 195. Today, it wants 1,763 F-35As, although the fifth-generation fighter’s $100 million per-unit price tag has observers wondering if that planned quantity is actually achievable.

“If nuclear weapons, and I hope it happens, go away next year, guess what? We’re still building a long-range strike bomber,” he says. “The essence of the US Air Force is to hold at risk any target anywhere in the world. There is no sanctuary for anybody who might think they could threaten us or cause us or our friends harm and believe that they have an integrated air defence capable of stopping us.” Harencak says the current fleet, although still effective, is terribly old and that he hopes the air force won’t ever need to rely on a 100-year-old B-52. The average age of the current B-52H fleet is 53. The Boeing B-1B fleet is 28 years old, and the B-2 is the youngest fleet at 20. The air force currently plans to keep the B-52 and B-1 in service until 2040. The B-2 should remain in the inventory until 2058.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.flightglobal.com/assets/getasset.aspx?itemid=61878]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 12-06-2015, 19:35
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AlexZ33 שמתחילה ב "פרויקט LRS-B לייצור המפציץ החמקן הבא, נורת'רופ גרומן היא הזוכה - שם המפציץ B-21"

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Frank Kendall

ראש מחלקת הרכש של הפנטגון מר קנדל וראש מחלקת הרכש של חיל האויר האמריקאי ביל לפלנטה, סיימו לבחון את התיכנון של המפציץ החדש B-3 כפי שהוגשו ע"י החברות Loockheed Martin בשיתוף עם חברת Boeing, וחברת Northrop .
מטר
ת הבחינה הייתה לוודא שהתיכנון והטכנולוגיה שהחברות מייעדים למפציץ, הם אכן ברי השגה. הבחירה באחת מהחברות תתבצע בסוף הקיץ.

ארה"ב תשקיע 25 מיליארד דולר בתיכנון ופיתוח של המפציץ, מחיר המפציץ במחירי היום עומד על 600 מיליון דולר. הכמות המעורכת לייצור בשלב הראשון נכון לעכשיו עומדת על 100 יחידות.


PENTAGON: The Pentagon’s top acquisition official, Frank Kendall, and the head of Air Force acquisition, Bill LaPlante, have just completed a review of the Long Range Strike Bomber program.

“We looked at the design to make sure it’s at the level of maturity it’s supposed to be,” Kendall told me in an interview in his Pentagon office last evening (the selection of either the Boeing-Lockheed team or Northrop Grumman as the prime is expected before the end of summer).

The bomber will cost up to $25 billion for the bomber’s research and development costs, several budget experts believe. The Air Force plans to buy 100 aircraft and says the flyaway cost will be about $550 million per plane in 2010 dollarsthat’s at least $600 million already

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
B-3 by Northrop

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
B-3 by LM and Boieng

קישורים:
http://breakingdefense.com/2015/06/...9cddf-407844857

The Air Force's B-3 Bomber Isn't As Secret As It Seems

https://www.staralliance.com/en/booking/book-and-fly#
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 09-11-2015, 01:17
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
Boeing-Lockheed Protest Northrop’s LRSB Win
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "נורתרופ גרומן היא הזוכה בפרוייקט המפציץ החדש של ארה"ב."

Tanker Fiasco Again? Boeing-Lockheed Protest Northrop’s LRSB Win

Lockheed Martin’s Long-Range Strike Bomber (LRSB) concept


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://breakingdefense.com/wp-content/uploads/sites/3/2015/04/Northrop-Grumman-Long-Range-Strike-Bomber-concept-LRSB.jpg]
Northrop Grumman Long Range Strike Bomber concept

WASHINGTON: To no one’s surprise, the Boeing-Lockheed team has filed a formal protest against the award to Northrop Grumman of the $80 billion Long Range Strike Bomber contract.

Industry sources had been talking of strategies to prosecute or defend against a protest for at least six months, though, of course, no one offered much in the way of details.

Many protests are pro forma long shots, since there’s little incentive not to protest a program you’ve already lost. The average success rate is two percent, analyst Byron Callan wrote, giving the Boeing-Lockheed protest much better but still long odds of 15 percent. But, well-connected consultant Loren Thompson told us, this protest has a real chance of winning and overturning the award. That would be a massive embarrassment for the Air Force and the Pentagon, raising fundamental questions about their ability to make sound purchasing decisions


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 27-02-2016, 09:02
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,240
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "9 שנים למבצע כלי טיס כזה?"

אתה ממש טועה ומתעלם מהעובדות.
פרויקט ה JSF הוא סופר מורכב ומצדיק את הזמן - ייצרו שלושה מטוסים שונים עם כמה רכיבים זהים בפרויקט אחד.
דגם B מבצעי מקיץ שעבר ודגם A יהיה מבצעי הקיץ הזה, הצי בכוונה משהה את הכרזת המבצעיות של דגם C, כניראה מסיבות פוליטיות ולובי חזק של בואינג (רכישת עוד סופר-הורנט) ולא בגלל ענייני פיתוח.
מבחינה טכנית חבלי הילדות של פיתוח ה F-35 לא שונים מחבלי פיתוח של כל מטוס אחר בהיסטוריה, אולי אפילו טובים יותר.

לגבי ה B-21 - כפי שנאמר NG מתמחה בייצור מפציצים והיא גם חתומה על המפצין החמקן היחיד שטס כיום.
לא מין הנמנע שישתמשו בטכנולוגיה של ה B-2 שתעבור שידרוג ברוח המאה ה 21, המנועים יהיו מנועי ה F135 של ה F-35 שיעברו התאמה למפציץ ולא למטוס קרב (כניראה שיוותרו על המבער ויעשו שינויים בלחצי הטורבינות)

אז מה נשאר, אוויוניקה? חברות הייטק ישמחו להכנס לפרויקט ובראשן LM שהפסידה, לא אתפלא אם טכנולוגיה של ה F-35 תגיע ל B-21 בצורה משודרגת ומותאמת למפציץ.

הנה לך על פניו 9 שנים זה די והותר זמן לכניסה לשירות..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 27-02-2016, 15:43
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
נו באמת
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "אתה ממש טועה ומתעלם..."

1. כן ל NG יש נסיון עם מפציצים חמקניים... ומה, ללוקהיד מרטין לא היה נסיון קודם בבניית מטוס קרב חמקני? משהו קטן כזה שנקרא ה F-22? נו, וזה קיצר במשהו את פרויקט ה F-35A? בטוח, ועדיין רק המבצוע לקח עשור שלם מיום מסירת המטוס הראשון...

2. ה F-35A לא יהיה "מבצעי בקיץ" הוא יקבל IOC (שזה מבצעיות מאד מוגבלת...) ובכל מקרה בוודאי שמדובר בתקופת המבצוע הארוכה ביותר של כלי טיס כלשהו בתולדות ארה"ב. כמו כן IOC כפי שאתה יודע זה לא באמת מטוס מבצעי שפורס מעבר לים וזורק פצצות על ISIS. מעניין מתי נראה F-35 זורק פצצות, להערכתי הנשיאה קלינטון כבר תהיה בשלהי הקדנציה הראשונה שלה (אלא אם כן זה יהיה מטוס עם מגן דוד במסגרת "עמוד ענן/צוק איתן 2"). ל F-22 לקח "רק" 8 שנים להגיע ממסירת המטוסים הראשונים ל IOC ו "רק" עוד 9 שנים עד שבפועל הטיל חימוש כלשהו בצורה מבצעית. ה B-2 הראשון נמסר ב 1993 והגיע ל IOC "רק" 3 שנים מאוחר יותר ובפועל הפך למבצעי באמת רק עם השלמת ה BLOCK 30 בראשית שנות ה-2000 (נכון זרק פצצות על סרביה כבר ב 1999).

3. כלי טיס חדשים הם בראש ובראשונה פרויקטי אינטגרציה של אינספור מערכות ומכלולים בוודאי בגרייד הנדרש ממטוס הנושא נשק גרעיני. בסביבה הנוכחית הדורשת איכות גבוהה, נתונה לביקורת ובקרה אינסופית של אינספור גורמים ומתמודדת עם איומי סייבר על כמעט מערכת במטוס שכזה, פרויקטים כאלו דורשים הקשחה והבשלה של שנים רבות, בוודאי יותר מעשור. אני מקווה שהפורום יאריך שנים עד 2025 כדי נוכל להקפיץ את האשכול הזה ולבחון את ה "9 שנים למבצע מפציץ חמקן חדש"
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 27-02-2016, 19:03
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,240
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "נו באמת"

אם אתה רוצה לציין עובדות אז נא לציין את כל העובדות הרלוונטיות ולא רק את אלה שנוח לך.
1. להכניס את ה F-35 לשירות ממש טיפה שונה מלהכניס ספיטפייר, כי אתה יודע הוא קצת שונה ויש לו איזה חיישן או שניים יותר.
גם בל נשכח שהפרויקט ספג כחמש שנות עיכוב בגלל שחיתות וניהול רע, אבל זה בקטנה.

2. כשה F-22 נכנס לשירות ב 2005 הוא היה מטוס עליונות אווירית, מין מטוס מוזר כזה עם פרצוף תוכי שמסוגל להפיל את כל מי שמהווה איום אווירי בלי שהוא ידע מאיפה זה בא לו, אף מטוס אחר בעולם לא היה מסוגל להתמודד איתו כולל אלה שעושים בתצוגות תרגילי קוברה, גם לא אף מערכת טק"א.
רק בהמשך חיהא"א הוסיף לו יכולות א"ק ע"י השבחות Increment 3.2/3.3 (כן חילות אוויר מוזרים עושים דברים כאלה, יש גם איזה חיל אוויר מזרח תיכוני שעשה את זה למטוסי הבז שלו שהפכו להיות בזמ"ש).
אגב, חלק מטכנולוגית הא"ק של ה F-22 באה מה......F-35 אחרי שהיא הבשילה מעט במהלך הניסויים שהוא עשה (תחמנים הלוקהיד מרטין האלה).
בתחילת השירות חיהא"א לא עירבב את ה F-22, שמר עליו בצמר גפן, רק לאט לאט ראינו אותו בקצב הולך ועולה בתרגילים, במשימות ופרישות (בעיקר לאחר הקניית יכולת א"ק).
חיהא"א מסיבותיו שלו ולא בגלל המטוס בחר לא להפעיל אותו בלוב ועוד מקומות, רק לאחרונה ראינו אותו במשימות מוגבלות בסוריה, גם זה חיהא"א בחר לעשות כך ולא בגלל שהמטוס יכול/לא יכול.
ההערכה היא שלמטוס יכולת רבה וחיהא"א שומר אותה בסוד למקרים מאד קיצוניים ולא "שיגרתיים".

3. נו ברור, בגלל זה הפיתוח של ה B-21 יהיה המשך ישיר לטכנולוגיה הקיימת.
יש עוד שני גורמים שגורמים להאיץ את הפרויקט ולא היו בתקופת פיתוח ה F-22,F-35:
א. הסינים והרוסים כבר מציגים מטוסי דור 5 ומערכות טק"א מתקדמות
ב. אובמה שהיה רוצח סידרתי של פרויקטים לא יהיה

עוד דבר לגבי IOC, המארינס אומרים שהם מוכנים עם ה F-35B זה שנימצא בשלב IOC והוא בעל התוכנה הקדם-מבצעית בלוק 2B לפעילות מיידית לפי קריאה, הפרישה הראשונה שלו מתוכננת ל 2017. רוצה להתווכח איתם?
ה B-21 יכול להיות מבצעי בעוד עשור, לא בגלל שאני אומר כי NG והפנטגון אומרים, הם יודעים הרבה דברים שכולנו לא יודעים, אז למה שלא נאמין להם?


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 27-02-2016 בשעה 19:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 01-03-2016, 18:19
  tby tby אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.14
הודעות: 1,299
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "אם אתה רוצה לציין עובדות אז..."

"ה B-21 יכול להיות מבצעי בעוד עשור, לא בגלל שאני אומר כי NG והפנטגון אומרים, הם יודעים הרבה דברים שכולנו לא יודעים, אז למה שלא נאמין להם?"

אתה יודע מה הסטטיסטיקה ב- 25 שנה האחרונות לכך כי פיתוח פלטפורמה חדשה (מטוס / ספינה / רכב / טנק) תיקח את הזמן (ותקציב) בה נקבו כאשר העניקו חוזה פיתוח?

במקרים בהם מסתמכים על פלטפורמה קיימת זה דווקא די מצליח - פיתוח מטוס התדלוק החדש יעמוד בזמנים וכל זאת בואינג ספגה 25% גידול בעלויות , הצי רכש את ה- JHSV ו- AFB הנגזרות מפלטפורמות קיימות בזמן ובתקציב.

השאלה הגדולה היא כמה ממרכיבי ה B21 קיימים -

האם ישתמשו במנוע הקיים של ה B2 או יפתחו נגזרת חדשה של ה F135?
האם הציפוי של המטוס קיים או עדיין במו"פ?
האם ישתמשו בל"א קיים / מכ"מ קיים או שנדרש פיתוח ?

אם להאמין לחיל האוויר, הכוונה להשתמש בקיים או הכמעט קיים ולבצע אינטגרציה , מצד שני טיבען של תוכניות כאלו שמישהו עוד שנה יבקש להוסיף את "זה" ואז העסק מתחיל להתבדר וכפי שאנו לומדים מפרויקט F35 הבעיה היא בסוף התוכנה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 27-02-2016, 04:11
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
יש קצת בעיות בין NG והסנטור גון מקיין
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "[QUOTE=Fang] אגב, משרד..."

McCain Pledges To Stop LRSB; Which Bomber Will Be Retired?
By Colin Clark on February 25, 2016 at 11:44 AM

AFA WINTER: Sen. John McCain pledged to stop the Long Range Strike Bomber program in its tracks today unless the Pentagon uses a different type of contract.

My colleagues at Defense News quoted McCain this way:

“My biggest concern is the cost-plus provision in the contract. I will not stand for cost-plus contracts. They will say it’s because they’re not sure of some of the things they need in the development stage,” the senator said. “Fine, then don’t bid on it until you do know. If you have a cost-plus contract, tell me one time that there hasn’t been an additional cost, and then I would reconsider. The mindset in the Pentagon that still somehow these are still acceptable is infuriating.”

The plane’s development was awarded with a cost-plus incentive fee. The first five low rate production buys use a fixed-price incentive fee contract. But the work now is development, so language banning work on the aircraft using such a contract might stop it. However, I think it’s reasonable to conclude that, powerful as McCain is in his position as chairman of the Senate Armed Services Committee, he may face serious opposition to such a position from some of his House colleagues, not to mention from appropriators in both the House and Senate.

http://breakingdefense.com/2016/02/...ill-be-retired/



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:53

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר