לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 13-12-2010, 21:48
  מ.ק. מ.ק. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.06.06
הודעות: 1,834
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Gilgamesh שמתחילה ב "זה נכון, "לא לעולם חוסן". תמו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Gilgamesh
נא להיזהר: הבריטים שמרו יכולת ייצור עצמאית של הטייפון. בהינתן התקציב, הם יכולים לייצר כל כמה מטוסים חדשים שיזדקקו. הם יכולים לתכנן מטוס חדש לגמרי ולייצר אותו לפי צרכיהם.
יכולת הייצור - זה הנתון המכריע.


כדאי להבדיל בין מצב בו יש להם קוו יצור מוקפא, כולל מכשירים, הנגרים, מתקנים, ומלאי גדול של חומרי גלם ורכיבים, לבין מצב שבו יש להם את היכולת לייצר עוד מטוסים, כי יש להם ידע וכו'.
במקרה הראשון, יקח להם כמה חודשים לגלגל מטוס ראשון, לעומת שנה ויותר במקרה השני.
הם כנראה מניחים שצורך במטוסים ילווה בהתדרדרות מדינית איטית, ולא בבליץ, אחרת הם ימצאו את עצמם בבעיה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 13-12-2010, 22:19
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

כמו כן,הוחלט על פרישה מוקדמת של מטוסי ה R.1 Sentinel-מטוסי AEW חדשים לחלוטין שנכנסו לשירות רק לפני שנים אחדות.

אכן,הבריטים ממשיכים את המסורת עתיקת היומין לקצץ איפה שרק אפשר מתוך שיקולים פוליטיים בלבד.
אין פלא שהעם הבריטי עסוק עד מעל הראש בלהתרפק על עברו המפואר של ה RAF,שכן הם אינם מסוגלים להתמודד עם ההווה או העתיד שלו.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 13-12-2010, 22:59
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,237
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "כמו כן,הוחלט על פרישה מוקדמת..."

גם משיקולים כלכליים.
ה RAF במהלך מלחמת העולם השניה מנה למעלה ממיליון איש, כיום משרתים כ 45000 איש והכוונה להגיע תוך עשור לכמות של כ 30000 איש בלבד.
ולמה לא כשיש את האמריקאים באזור שמאיישים כ 12 בסיסים עם מטוסים כמעט מכל הסוגים, תקציב אמריקאי (חלק מ USAFE) ואחריות אמריקאית.
לנו זה ניראה מוזר כי אנחנו רגילים לסמוך רק על עצמנו, הבריטים לא כך.

ניראה שהבריטים הולכים על חיל אוויר קטן, מודרני ויעיל, בדיוק כמו התוכנית עם הצי הבריטי (אשכול רלוונטי כאן)

עד כדי כך יעיל שה F-35 שלהם יתנייד מה RAF לצי לפי הצורך, לכן הוא מכונה שם JCA שזה Joint Combat Aircraft.
הכלכלה הבריטית תקטוף עליו קופונים בהספקת שירותים ושותפות בייצור אבל מצד שני חלקה בהוצאות הביטחון יקטן כי האמריקאים באזור עושים את רוב העבודה כשחלקם של הבריטים אופטימלי במושגי עלות/תועלת - לזה קוראים Win Win.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 13-12-2010, 23:24
  zivlon zivlon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.11.10
הודעות: 168
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "גם משיקולים כלכליים. ה RAF..."

הבסיס לתוכנית הוא שמטוס מודרני שווה יותר ממטוס ישן.
הם מניחים ש 12 טייסות היום שוות יותר מ 33 טייסות מ 1990 ו6 טייסות בשנת 2020 יהיו שוות יותר מ 12 טייסות כיום.
וגם שטייפון רב-משימתי Tranche 2 ו3 שווה יותר מטייפון Tranche 1 שיכול לשמש למשימות עליונות אווירית בלבד.
ו F-35C חמקן שווה כמה מטוסי טורנדו שזקוקים למערך מלווה שלם של מטוסי לוחמה אלקטרונית וגם יכול לפעול מנושאות מטוסים ולהחליף את מטוסי הארייר של הצי.
גם המטוסים המתקדמים יוכלו לספק מידע AEW ומודיעין דרך רשת מידע מרכזית ולהחליף את מטוסי הסנטינל.

בנוסף הבריטים גם צופים שחלק גדול מהמשימות האוויריות יעבור בעתיד למטוסים לא מאויישים ומקימים במקום הטייסות המאויישות, טייסות כטב"מים חדשות בעלות יכולת תקיפה (Reaper).

העכב אכילס העיקרי של התאוריה הוא שיוצאים מנקודת הנחה שגם האחזקה של המטוסים החדשים יעילה יותר מהמטוסים הישנים ושתמיד יהיו מספיק מטוסים זמינים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 14-12-2010, 00:01
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,237
Facebook profile
הבסיס לתוכנית
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "הבסיס לתוכנית הוא שמטוס..."

הוא שינוי מהותי בהגדרת המשימות של כל זרועות הביטחון הבריטיות (מעבר ממאימפריאליזם למגננה)
ההתייעלות כפי שמנית היא פועל יוצא.
סה"כ אין כאן כל חידוש מאחר והדבר התחיל עם העברת יכולת המכה השניה לידי חיהא"א ולצוללות הצי הבריטי ומאז המגמה הזו הולכת ומתפתחת.

לפני כמה שנים ארה"ב החלה בתוכנית השבחת טילי הטריידנט שלה ובריטניה מייד תפסה על התוכנית הזו טרמפ עם טילי הטריידנט הבריטיים שאורך חייהם יארך עד לשנות ה 2040.
בתוכנית החלפת צוללות ה Vanguard בעוד כעשור וחצי יש רעיון של קיצוץ הכמות מ 4 ל 3, הצוללות החדשות יתבססו על צוללת התקיפה החדשה - ה Astute.

חלק מהמודרניזציה של ה RAF תכלול מטוסי תובלה A400M ומטוסי תדלוק A330 MRTT.
לגבי כטב"מים, נכון שה RAF מצטייד ב MQ-9 Reaper, אבל גם הצבא הבריטי מצטייד בגירסה מקומית להרמס 450 שניקראת Watchkeeper WK450.

אגב, גם הצבא הבריטי מתייעל (דוגמה: נגמ"שי Ascod חדשים והוצאת ישנים, אשכול על כך כאן)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 14-12-2010, 00:31
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "גם משיקולים כלכליים. ה RAF..."

לא הייתי תולה את יהבי בתוכניות העתידיות לצי\ח"א הבריטיים כי ניסיון העבר מלמד שגם הן ברבות הימים חטפו קיצוצים נרחבים ואף בוטלו כליל.

לגביי ה JSF,עד לא מזמן הבריטים עדיין חכחו בדעתם האם בכלל לרכוש את המטוס ואת הנומ"ט עבורו,והעלו רעיון לפתח גירסא ימית לטייפון..
לבסוף באמת הוחלט לרכוש את המטוס-אך מתת דגם C ולא B כפי שתוכנן מלכתחילה.
בטוחני שעוד טלטלות רבות ממתינות לעיסקה הזו עד שתצא אל הפועל-אם בכלל.
לגביי טילי הטריידנט;עוד כשעמדו להרכש לפני כמעט 30 שנה (תחליף לפולאריס) הם היו מוקד של ויכוח סוער מצד המצדדים בחיזוק היכולת למכה שנייה מול "סופרי האפונים"-שעד היום טוענים שהם לא נחוצים עוד.
כמו כן,הוחלט לפני מספר חודשים להוציא משירות את מטוסי הנמרוד MR2,וזה עוד לפני שהושלמה ההצטיידות בדגם המתקדם יותר-ה MRA4-הסובל מקשיי פיתוח וחריגה בתקציב (תסמונת ידועה כשמדובר בפרוייקטים בריטיים).
המשמעות-פער מבצעי תהומי ביכולת הנצ"ל וסיור ימי ארוך הטווח-משימות שבינתיים מבצעים מטוסים שכלל לא מיועדים לכך. (הרקולסים ומסוקים).
גם דגם ה SIGINT של המטוס,ה R1,ייצא משירות כבר בשנה הבאה ויוחלף ע"י ה Rivet Joint (ואני מניח שגם העסקה הזו תעבור כמה טלטלות עד אז).

והרשימה עוד ארוכה.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 14-12-2010 בשעה 00:36.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 14-12-2010, 08:34
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,237
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "לא הייתי תולה את יהבי..."

לא הייתי תולה את יהבי בתוכניות העתידיות לצי\ח"א הבריטיים כי ניסיון העבר מלמד שגם הן ברבות הימים חטפו קיצוצים נרחבים ואף בוטלו כליל.
גם לקיצוצים האלה יש גבול, בריטניה זו לא איסלנד שיכולה להרשות לעצמה להשען מבחינה ביטחונית באופן טוטאלי רק על ארה"ב ונאט"ו.


לגביי טילי הטריידנט;עוד כשעמדו להרכש לפני כמעט 30 שנה (תחליף לפולאריס) הם היו מוקד של ויכוח סוער מצד המצדדים בחיזוק היכולת למכה שנייה מול "סופרי האפונים"-שעד היום טוענים שהם לא נחוצים עוד.
הויכוח הזה גם כיום חי ובועט

המשמעות-פער מבצעי תהומי ביכולת הנצ"ל וסיור ימי ארוך הטווח-משימות שבינתיים מבצעים מטוסים שכלל לא מיועדים לכך. (הרקולסים ומסוקים).
או במידה ויהיו מטוסי P3 אמריקאיים זמינים כפי שקרה באוקטובר האחרון, היתה התרעה על חדירת צוללות רוסיות והבריטים הזעיקו את האמריקאים שיסרקו את האזור עם שני מטוסי P3 שבמקרה שהו באזור (בסיס חיה"א הבריטי Kinloss) לצורך תרגיל נאט"ו (מקום מושבם הקבוע הוא בסיצילה).
[כתבה]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 14-12-2010, 11:39
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]לא הייתי תולה את יהבי..."

אני לא כל כך מקבל בהבנה את הרציונאל להיות תלותי באחרים-קל וחומר כשמדובר במשימות אסטרטגיות.
עבור מדינת אי כבריטניה,לחימה בצוללות וסיורים ימיים ארוכי טווח הינם צורך קיומי.
אני מתקשה למצוא נימוקים לגיטימיים להוצאתם משירות של המטוסים הייעודיים למטרה זו (זאת מבלי לרכוש מחליפים מודרניים),מלבד השיקול הכלכלי (הלא מוצדק) ופוליטיקה (...) .

ברור שלקיצוצים יש גבול,וחלק מהקיצוצים הם באמת לגטימיים (הוצאתם משירות של מטוסי הטורנדו F.3-למורת רוחם של אוהדי ואוהבי המטוס),אך מאידך יש קיצוצים שאפשר להגדירם לא פחות מטימטום וקוצר רואי של מקבלי ההחלטות. (מטוסי הסיור,ההתראה וכו).
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 14-12-2010, 12:44
  nec_000 nec_000 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.07
הודעות: 1,200
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "אני לא כל כך מקבל בהבנה את..."

גיל נכבדי,

זה לא שיש להם כל כך ברירה. אולי לא נכתב על כך מספיק בתקשורת אבל בריטניה
עמדה במשבר הכלכלי האחרון בפני פשיטת רגל תרתי משמע (וכנראה שעדיין עומדת)
רק "שלא מדברים על זה יותר מדי" על מנת שלא להבהיל ולא להפיל את השווקים.

בריטניה נמצאת בפני צומת דרכים שעל מנת לעבור אותה עם הראש מעל למים, חווה
את אחד הקיצוצים הגדולים ביותר בתולדותיה ואחת מהעלאות המסים הקיצוניות שידעה מעולם.

כשאין לך כסף להמשיך ולהפעיל את המשק הכלכלי, אחזקתו של צבא גדול ויקר הינה
לוקסוס שלא ניתן להמשיך בו. ואז הפשרות צריכות להגיע והדליפות מהארנק להחתך לכאן
או לכאן - וזה כואב.
לכן אתה רואה איך הצבא הבריטי (ולא רק הבריטי שכן זוהי מגמה חובקת עולם בכל
המקומות שנפגעו קשה מהמשבר האחרון) הולך ומצטמק לו.

כבר היום חי"א הישראלי (לשם השוואה) גדול, חזק, ומתקדם יותר מהבריטי - ואם לשפוט
על סמך המגמה שהם הולכים בה עד שנת 2020, אזי יהיה גדול פי כמה.
בריטניה נזכיר לכולנו הינה מדינה שרק לפני פחות ממאה שנה היתה נחשבת למעצמה עולמית.

אז נכון שישראל נמצאת באזור מסוכן פי כמה, ולה אין ברירה זולת להחזיק חרב
גדולה וחזקה באם רצונה לשרוד, ומזלה בעשור האחרון שכלכלית עומדת איתן ויציב ואף
צומחת יפה, אבל צריכים לזכור שבסך הכל מדובר במדינה בת 7.5 מיליון נפש ותוצר
סביבות 220 מיליארד דולר - כל זאת לעומת בריטניה שגדולה כמעט פי 10 (הן בתושבים והן בתוצר הכלכלי).

קצת פרופורציות... ובכל זאת.

נערך לאחרונה ע"י nec_000 בתאריך 14-12-2010 בשעה 12:53.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 14-12-2010, 12:53
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,237
Facebook profile
הדברים לא מסתכמים רק בכך
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי nec_000 שמתחילה ב "גיל נכבדי, זה לא שיש להם כל..."

לדעתי הסיבות לא נעוצות רק במשבר הכלכלי, משברים תמיד היו ויש דרכים רבות להתמודד איתם.
מדובר כאן בתכנון ארוך טווח מאד מגמתי, זה ניראה כבר מוגזם כל הנושא הזה של הקטנת הכוחות.
הרי הצורך קיים ואין פטנטים חדשים שיצדיקו הקטנה כזו מאסיבית של כוחות.
ברור שמטלות רבות ייפלו על כתפי הכוחות האמריקאים באזור ומין הסתם הם גם מבינים את זה.
לכן אני חושד שהדבר מוסכם בין ארה"ב לבריטניה שתקבל שירותים קנויים (בתשלום) מארה"ב ו/או שאר מדינות נאט"ו.
הרעיון הזה של תליית שלט "פנוי להובלה" על הנומ"ט QE II יכול לעבוד לשני הכיוונים ואני מאמין שהוא לא נולד במקרה...


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 14-12-2010 בשעה 13:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 14-12-2010, 13:10
  nec_000 nec_000 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.07
הודעות: 1,200
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "הדברים לא מסתכמים רק בכך"

תכניות להקטנת סד"כ, התייעלות, צמצום ורה ארגון - תמיד יש.

העניין הוא, שלא אחת המועדים בהם הללו מתרחשים זה כאשר נוצר קטליזטור תואם.
במקרה הנוכחי - מדובר בקטליזטור של "אין ברירה" לכלכלה הבריטית.

עומדת בפניהם החלופה, שהם "ממשיכים להיות פזרנים" ואם להשאיל את ביטויו של
בנימין נתניהו - "ממשיכים להוציא יותר משהם מכניסים",
או אז המשמעות תהה פשיטת רגל ושמיטת חובות - שאת השלכותיה המיידיות אף מדינה
לא רוצה בטח ובטח שבריטניה לא רוצה. ההשלכות אגב אינן רק של בריטניה במקרה
שכזה אלא של כלל העולם בכלכלה המודרנית, וכאן מובנים לחצים לקיצוץ וצמצום
בבריטניה אשר מגיעים לא רק מבפנים אלא גם מחוצה לה.

קריסה כלכלית הינה מצב ששקול לנזק הדומה למלחמה. ובמלחמה כמו במלחמה, עושים
הכל על מנת שלא להפסיד. כאן למחמה קוראים פשוט מאד בשם: "הישרדות כלכלית".

אם נתבונן על המפה הגאופוליטית אסטרטגית בעת הזו, בריטניה איננה עומדת בצילה של
מלחמה או סכנה מוחשית על בטחונה. ולכן דווקא בעת הנוכחית - אחזקתו של צבא גדול
וחזק הינו בבחינת לוקסוס שבהחלט ניתן לוותר עליו (שוב - לעת הזו).
יעברו עוד שנים רבות (ובתקווה כמה שיותר) בהן המצב הזה ימשיך.
אך אם האוירה תשתנה כך שסכנה תחל לרחף על האי, או אז לבטח ימצאו המשאבים על
מנת לבנות ולהגדיל את הצבא בהתאם. בניית צבא חזק וגדול ולו באופן חלקי, ניתן לבצע
תוך זמן לא רב מדי - באם הסוגיה כמובן הופכת לקריטית וחשובה להשרדותה של אומה
(ישנן לא מעט דוגמאות לכך מההסטוריה).

נערך לאחרונה ע"י nec_000 בתאריך 14-12-2010 בשעה 13:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 14-12-2010, 13:33
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,237
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי nec_000 שמתחילה ב "תכניות להקטנת סד"כ, התייעלות,..."

מסכים עם כל מילה.
יחד עם זאת ישנם אלמנטים שבריטניה יכולה להסתדר בלעדיהם (נומ"טים, מטוסי הארייר, טורנדו) וישנם כאלה שלא (דוגמה: מטוס הנימרוד הימי כפי שגיל הזכיר).
אני לא מנסה להנפיץ תיאוריות קונספירציה אלא מנסה להסתכל על העובדות, יכול להיות שמטוסי ה P3 שמייד החליפו את הנימרוד באירוע מאד נקודתי הם חלק מהמאמץ להרגיל את דעת הקהל הבריטית והאמריקאית למצב בו זה טבעי שבגלל שהכוחות הבריטיים צומצמו (משבר כלכלי זה טריגר טוב) אז האמריקאים מייד מחליפים אותם.
שורה תחתונה - צימצמנו את עלויות הביטחון, אבל אנחנו עדיים מסוגלים לספק אותו..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 14-12-2010, 13:38
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "מסכים עם כל מילה. יחד עם זאת..."

הבריטים אגב טרם הראו איזשהי כוונה לרכוש מחליף לנמרוד,ועד לא מזמן דבקו בשדרוגו לתת דגם MRA4-שגם הוא בוטל בסופו של דבר.
מה גם שאני לא כל כך בטוח שהבריטים יכולים להסתדר בלי הארייר.
המטוס מצוי בשירות מבצעי באפגניסטאן,כשהתלות והיקפי השימוש בו רק הולכים וגדלים.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 14-12-2010 בשעה 13:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 16-12-2010, 13:37
  nec_000 nec_000 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.07
הודעות: 1,200
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "הם גם מקטינים את כמות כלי..."

בשנים אלו אף אחד לא באמת מאיים על בריטניה - גם לא הרוסים עם "הסיורים שלהם".

ננסה לתקוף זאת מזוית אחרת:
בואו נדמיין לרגע, שלבריטניה פתאום אין בכלל צבא (נזכיר כי נקודת המוצא היא שאנו אכן
נמצאים בהווה והשנה היא 2010).

איזו מדינה בדיוק מעוניינת להלחם בבריטניה היום ?
מי זה שמאיים עליה וממתין בצד ולא מממש את זממו - רק בגלל "שלבריטניה יש צבא" ?

התשובה האמיתית היא: אף אחד.

האיום הגדול ביותר שיש כיום על מדינות כדוגמאת בריטניה הוא מטרור עולמי.
ובשביל ללחום בטרור עולמי לא צריכים מטוסים, לא אניות מלחמה ואפילו לא תכנית גרעין.

מספיק מודיעין טוב, זרועות כמו מוסד ושב"כ, ומשמר חופים + משטרה.

באם בריטניה תאמץ מודל קיצוני זה, היא יכולה לחסוך 30-40 מיליארד דולר בשנה
(לערך) ולהגיע לאיזון תקציבי.

האם מישהו משמיע את הקול הזה בבריטניה מבלי שהוא יועלה על המוקד ?



נזכיר לכולנו שישנה מדינה כמו שוויץ שלאורך כל המאה שנה האחרונה פעלה חכם ונמנע
מכניסה לכל מלחמה שרק אפשר היה ליפול אליה בקלות.
בהתאם למדיניות זו, אך אחד לא איים וגם אל מאיים על שוויץ, ולמרות זאת היא "מבזבזת"
מדי שנה מיליארדים על ביטחון.

יש שוויצרים רבים, ובצדק, ששאלו את הממשל: למה אנו מבזבזים כל כך הרבה כסף על
אחזקת צבא שקיים לשם שום מטרה. הרי אף אחד לא מאיים על שוויץ וגם לא איים עליה בעבר.
וזאת לא משום שיש לה צבא (שהוא קטן וחלש במונחי הסביבה הארופית בה היא
נמצאת) אלא בגלל שאין לה שום סכסוך עם אף אחד.
האסטרטגיה בה נקטו ונוקטים השוויצרים היא הנבונה ביותר שיש והחסכונית ביותר הן
במונחי נפש והן במונחים כלכליים.

חכם לנצל מצב זה - ולא לבזבז באותה נשימה משאבים על בטחון סרק במקום בו הוא לא נדרש.


נכון הוא שבריטניה לא שקולה למצב דומה/זהה אם נתבונן על ההסטוריה במאה השנים
האחרונות. אבל הדוגמא הובאה לצורך הצגת ראציונאל - והוא כשאין לך סכסוכים בהווה
(וגם בעתיד הנראה לעין), חבל לבזבז משאבים על בטחון "רק לשם עקרון"
"ואם לכולם יש אז גם אני צריך".

תראו לשם דוגמא, כמה משאבים על בטחון מוציאה ישראל: סביבות 80-90 מיליארד שקל
בשנה עפ"י פרסומים (כולל כל הזרועות גם אלו שמחוץ לתקציב משרד הבטחון) שהם
שקולים (נכון להיום) לסביבות 10-11% תוצר.
אילו לא היינו גרים בקן צרעות (המזרח התיכון), מצבנו הכלכלי היה יכול להיות טוב לעין
שיעור, כן, עד כדי כך שלנהוג "בלקסוס לכל פועל" היתה מציאות מאד מעשית.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 14-12-2010, 13:31
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי nec_000 שמתחילה ב "גיל נכבדי, זה לא שיש להם כל..."

נכון שהקיצוצים בשנים האחרונות נובעים בעיקר מן המשבר הכלכלי החובק כמעט את כל העולם. (והוא צפוי רק להחמיר בשנים הקרובות,בעיקר באירופה),אך צריכים לזכור שהפרדיגמה הזו ובכלל כל הדינמיקה של הבריטים סביב פרוייקטים בטחוניים עתירי ממון היא תולדה של תהליך שהחל עוד לאחר מלחמת העולם השנייה,כשהחלו לבטל במחי יד פרוייקטים מבטיחים באופן מעורר מחלוקת-תופעה שהפכה ברבות השנים למגפה של ממש.
הטיעון המרכזי היה תחילה עקב סיום המלחמה,אך ככל שעברו השנים ראו שמתפתחת לה מגמה הולכת וגוברת של ביטול וקיצוץ בפרוייקטים (ביטול משפחות שלמות של מטוסי יירוט\קרב\הפצצה בשנות ה 50,לדוגמא),באופן שכרסם במעמדה של התעשייה הבטחונית הבריטית,שהפכה מיישות עצמאית,מקורית ופרודקטיבית-לייצור מכביד,מסורבל,בולע תקציבים ועם פוטאנציאל פיתוח וייצור הולך וקטן.
ביטול ה TSR.2 בסוף שנות ה 60 היה המסמר האחרון בארון הקבורה של התעשייה האווירית הבריטית העצמאית,ומאז הפכו רוב הפרוייקטים המתקדמים לשיתופיים בין מדינות שונות (יש לזה יתרונות,אך גם לא מעט חסרונות).
לאחר ביטול ה TSR.2 ,לקח עוד עשור שלם עד שנכנס לשירות מטוס בעל יכולות מקבילות לו-הטורנדו. (פרוייקט מוצלח המשותף ל 3 מדינות).

הפרוייקט הבריטי העצמאי היחיד ששרד מתקופה זו הוא ההארייר-שגם עתה הולך ויוצא משירות.

ולהזכירך,הדיון כאן הוא על בריטניה-לא על ישראל.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 14-12-2010 בשעה 13:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 14-12-2010, 15:20
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "נכון שהקיצוצים בשנים האחרונות..."

בל נשכח את ההקשר הבינ"ל. אחרי מלה"ע השניה, כשאימפריה הבריטית פושטת הרגל הלכה והתפרקה, היה ברור לבריטים שהם מתדרדרים לדרגה של מעצמה מסוג ג'. במצב זה הלכה והתגבשה בצצשלות בריטניה לאורך מספר עשורים הגישה של טיפוח "היחסים המיוחדים" עם ארה"ב בכדי לחסות תחת כנפיה האסטרטגיות. גישה זו הבשילה לחלוטין בשנות ה-80 וכיום פעילות צבאית בריטית שלא במסגרת נאט"ו או קואליציה עם ארה"ב אינה עולה על הדעת.

במסגרת זו קיצוץ מערך הקרב הבריטי הוא צעד הגיוני. מה שלא הגיוני, ועל כך מצביעים דיונים לוהטים במתנהלים לאחרונה בבריטניה, הוא חיסול מערך הסיור הימי, שחשיבותו למדינת-אי אינה מתסכמת רק בגילוי צוללות סובייטיות, אלא גם בפעילות שגרה בעלת אופי אזרחי. על כך יש כעס עצום שנובע גם מהניהול הכושל של תוכנית הנימרוד MRA.4.
_____________________________________
שפונדרה
Good People, Good Food
http://www.shpondra.com/

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 14-12-2010, 20:48
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי Fox450 שמתחילה ב "בל נשכח את ההקשר הבינ"ל. אחרי..."

אכן.

לגביי הנמרוד,נדמה שההתעקשות הבריטית לשמור את המטוס בשירות ולפתח נגזרות שונות ומשונות שלו עלתה למשלם המיסים הבריטי סכומי עתק מבלי שתופק מכך תמורה משמעותית.
פיתוח גירסת ההתראה המוקדמת של המטוס נכשל עקב קשיי פיתוח וחריגות בתקציב,בעוד שהפרוייקט נולד מלכתחילה עקב ההתעקשות הבריטית שלא לקנות E-3 ולפתח לבד מטוס התראה מוקדמת.
ולאחר שהפרוייקט נכשל ומיליארדים רבים נזרקו לפח,נחש איזה מטוס הם קנו...
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 14-12-2010 בשעה 20:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 29-06-2011, 09:16
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
ARES: היום הנימרוד יוצא רשמית משירות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

מקור

הנמרוד טס לראשונה ב-67' ונכנס לשירות ב-69'. כרגע נמצא בשימוש רק דגם הביון R1, שתוכנן לצאת מהשירות במרץ אך נדרש לפעולה בלוב.
ב-31/3/10 יצא משירות דגם הסיור הימי MR2.
הדגמים AEW3 ו- MRA4 בוטלו עוד בזמן הפיתוח, בהוצאות עתק.

בריטניה נשארה ללא מטוסי ביון עד להגעת 3 RC-135W Air Seeker (מבוסס על rivet joint) בעוד שנתיים לפחות. צוותים בריטיים הוצבו בחה"א האמריקאי כדי לשמור על כשירות.

אאל"ט, זו הדוגמא הפעילה האחרונה של התכנון הבריטי העגלגל והמיושן-למראה של אותה תקופה.

ידיעה של סירפד על קיצוץ צי מטוסי הסיור הימי והאלקטרוני הבריטי

התגובות שם ציניות כצפוי:
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 29-06-2011 בשעה 09:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 12-07-2015, 15:11
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
UK completes transition of Merlin from RAF to RN
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

http://www.janes.com/article/52862/...-from-raf-to-rn

The United Kingdom officially completed the transfer of the AgustaWestland AW101 Merlin HC.3/3A troop transport helicopter from the Royal Air Force (RAF) to the Royal Navy (RN) during a ceremony held on 9 July. The ceremony, which took place at the type's former home station of RAF Benson, saw the last of the 25 helicopters transition from the RAF's Merlin Force over to the RN's Commando Helicopter Force (CHF).

During the event, 28 (Army Cooperation) Squadron, which operated the platform for the air force, was re-rolled as the new Boeing Chinook and Westland Puma operational conversion unit at RAF Benson under the designation 28 (Reserve) Squadron, while the RN stood up 845 Naval Air Squadron (NAS) as the service's second Merlin unit, to be located at Royal Naval Air Station (RNAS) Yeovilton alongside the already constituted 846 NAS.

The decision to transfer the Merlins from RAF to RN control was one of the initiatives announced during the Strategic Defence & Security Review (SDSR) in 2010. The transition features a GBP445 million (USD685 million) Merlin Life Sustainment Programme (MLSP) that includes converting the current HC.3/3As into the HC.4/4A configuration. Major features of this programme comprise the fitting of folding main-rotor blades and tail boom for shipborne operations, as well as a new 'glass' cockpit for commonality with the RN's Merlin HMA.2 and AW159 Lynx Wildcat.

While the Merlin will replace the Westland Commando (Sea King) HC.4 platforms that are being retired from RN service in March 2016, they themselves will be replaced in RAF service by 14 new Chinook HC.6 helicopters.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 16-08-2015, 22:42
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
State of our forces EXPOSED: UK to BEG Italy and Germany for spare parts
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

http://www.express.co.uk/news/uk/59...of-bomber-parts

The warning comes just days after Defence Secretary Michael Fallon extended the RAF mission against the Islamic State terror group in Iraq, and potentially Syria, until 2017.
That decision, coupled with the last-minute reprieve of a Tornado squadron, has left military planners anxious to secure vital spare parts should their limited stocks run out.

Nato nations that operate Tornado aircraft already have a part-swap arrangement that allows countries to borrow from each other, though this has seldom, if ever, been used.
However, last night senior Whitehall sources confirmed that Air Chief Marshal Sir Andrew Pulford has recently placed both Italy’s Aeronautica Militare and Germany’s Luftwaffe, which operate the same variants of GR4 Tornado as the UK, on standby.

Britain operates eight GR4 Tornados as part of the so-called Coalition of the Willing against Is lamic State. Making his announcement on Tuesday, Mr Fallon also reprieved the 100-year-old 12 Squadron, which was technically scrapped last year, until 2017.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/secondary/Cartoon-RAF-329279.jpg]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 16-08-2015, 22:43
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
Bid farewell to the Lynx Mk7 aircraft
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

http://www.army.mod.uk/news/27134.aspx

The Army Air Corps closed a chapter of its history today as it bid farewell to the Lynx Mk7 aircraft and the last Lynx students were awarded their graduation certificates. It was day of sadness and celebrations as Lynx Mk7 crews past and present gathered to say goodbye to the much loved aircraft and also to mark the 70th Anniversary of 671 Lynx Conversion Squadron.

The event opened with a six Lynx Mk7 flypast including the last backflip, a move the Lynx is famous for. Major Jon Stewart-Davis, Officer Commanding of 671 Squadron Army Air Corps, said: “As the OC of 671 Squadron, it has been a privilege to have the honour of taking the last Lynx Mk7 students through their training. They have worked incredibly hard to get to this point; it’s a long period of training with over 200 hours of flying. For their training to culminate on the Mk7’s final flight with the students flying the aircraft, and also on the Squadrons 70th Anniversary is very special.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.army.mod.uk/images/news/2015073-MWP-495-PR-Lynx_Out_of_Service__671_Sqn-717_600_wide.jpg]


The Wildcat AH1 will eventually replace all the Lynx helicopters in the AAC service when the Lynx Mk9A retires in 2018.
It has a lot of the fine qualities of the Lynx but takes the original basic design to new levels of capability. The Lynx in British Army service has at times been known as a ‘jack of all trades’. In certain terms, this could be considered true but the sheer amount of roles it has fulfilled successfully in its 38 year history is testament to its flexibility.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 20-11-2015, 22:45
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
עברו 5 שנים, ו- "אוויאיישן וויק" מנסה לנחש מה יכלול ה- SDSR הבא
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

http://aviationweek.com/blog/predic...iew-rumor-alert

על רקע האיומים החדשים בחזית הטרור וברוסיה, ואחרי שה- SDSR הקודם חתך בבשר החי (חיסול צי ההרייר והנומ"ט הפעילות וכן מטוסי הסיור הימי הקיימים והעתידיים שנידון כאן ), נראה שהתקציב מאוזן ולא צפויים קיצוצים מיוחדים ,ולא תוכניות רכש גרנדיוזיות.

מטוסי סיור ימי/מטוסי משימה : צפויים להירכש. או שיירכשו 9 מטוסי P-8 בעלות של 2 מיליארד פאונד לפי תוכנית קיימת, או שייחכו שמחירו יירד, או שיקיימו מכרז. מעניין למה לא נשקל רכש מל"ט כמו ה- MQ4 טריטון, או הרמס-900 כמין "סופר-ואצ'קיפר ימי"..

מטוסי קרב: צמצום מערך הטורנדו משלוש טייסות לשתיים כבר נדחה ל-2017; הטורנדו עדיין צפוי לצאת משירות ב-2019, אך אולי טייסת או שתיים של מטוסי טייפון tranche 1 (שמוגבלים לאויר-אויר בלבד) יישמרו למשימות אימון והגנה אוירית במקום לצאת משירות.
נשמע הגיוני- ההחלטה לפלוט מטוס שנכנס לשירות מבצעי רק ב-2003 נראית תמוהה.
מוזכר קושי צפוי באיוש- אין לי מושג למה.


הזמנות F35: כרגע מוזמנים רק 10 מטוסי הנ"ק F35B ; התוכנית היא ל-48 מטוסים עבור שני הנומ"ט העתידיות. התוכנית עשויה לקטון או לגדול, ואולי לכלול גם מטוסי F35A רגילים;
לא ברור אם ה- SDSR הנוכחי בכלל יטפל בכך, כי ההחלטה אינה דחופה- המטוס ממילא על קו הייצור, וממילא אמור להיכנס לשימוש בריטי רק לקראת סוף תקופת ה- SDSR הצפוי.

מטוסי ביון ובקרה אוירית: שלוש פלטפורמות הביון הקיימות (סנטינל, ריפר, Beechcraft Shadow R1) תישמרנה עד 2018.
shadow אמור להישאר בשירות (אין לי מושג למה- נראה שזו פלטפורמת ביון אותות, מה שה- rivet joint אמור לעשות. אולי רק כל עוד יש לחימה עם דאעש?)
ריפר ישאר לפחות עד לאספקת 20 כטב"מי ריפר מדגם בר-רשיון בפרויקט protector
סנטינל והאייוקס הבריטי AEW1: לא ברור. כלים טובים אך מתיישנים שצריך לשדרג או להוציא מהשירות. תלוי בבחירת מטוסי הסיור הימי- אם ייבחר ה- P8 (מבוסס בואינג-737) יהיה כדאי להתחיל לחפש מטוסים מבוססי אותה פלטפורמה.

מסוקים: סה"כ המצב טוב, ייתכן ויוחלט על שדרוג מסק"ר אפצ'י או מסע"ר מרלין מעל המתוכנן כיום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 25-11-2015, 02:46
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "עברו 5 שנים, ו- "אוויאיישן וויק" מנסה לנחש מה יכלול ה- SDSR הבא"

מידע נוסף:

LONDON – The U.K. has committed to buy its full complement of 138 F-35 Joint Strike Fighters and will also boost the number of front-line fighter squadrons as part of a £12 billion ($18 billion) increase in spending on defense equipment over the next decade.
The U.K. now plans to spend £178 billion over the next 10 years on defense equipment following its blueprint to keep defense spending at the NATO target of 2% of gross domestic product announced by the government in July.

The U.K.’s Eurofighter Typhoon force will be expanded with an additional two front-line squadrons to be formed using the Tranche 1 aircraft that had been due to exit service in 2017. The exact mix of Tranche 1, 2 and 3 aircraft is yet to be confirmed. Some reports say 24 aircraft, others say 36 of the 50 or so Tranche 1 jets delivered will be retained.

The Typhoon’s out-of-service date will also be extended from 2030 to 2040. The U.K. also plans to fit the Tranche 3 Typhoons with the active electronically scanned array radar currently in development.

Other key aerospace elements in SDSR 2015 include:

• The Raytheon Sentinel reconnaissance aircraft will remain in service into the 2020s, but will exit service before 2025.

• The U.K.’s six Boeing E-3D Sentry airborne early warning platforms will be upgraded, and along with the U.K.’s three newly purchased RC-135 Rivet Joints will be in service until 2035.

• Fourteen of the 24 Lockheed C-130J Hercules will be retained until 2030, partly to support Special Forces activities. These are likely to be the “more useful” long fuselage aircraft.

• One of the RAF’s Airbus A330-200 Multi-Role Tanker Transports (MRTT) will be fitted out for VIP missions for use by senior government officials and the Royal Family.

• The Panavia Tornado GR4 fleet will still exit service in 2019, replaced by the Typhoon with the majority of Tornado air-to-ground capabilities.

• The Beechcraft Shadow intelligence and Special Forces support aircraft fleet will be enlarged from the current five to eight and will exit service in 2030.

• The U.K. will invest further to pursue a joint development of an unmanned combat air vehicle with France.

• The U.K. will buy 20 new-build MQ-9 Reapers as part of the Protector program to replace the existing fleet of 10 MQ-9s. The platform will be based on the Certifiable Reaper currently being worked on by General Atomics.

• The U.K. will invest in an unknown number of Airbus Defense and Space Zephyr 8 high-altitude pseudo-satellites capable of monitoring areas for months.


http://aviationweek.com/defense/uk-...ghter-squadrons



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #55  
ישן 25-11-2015, 19:31
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 54 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "נראה שהאוייישן-וויק הצליח..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרן-אור
נראה שהאוייישן-וויק הצליח לחזות לא רע..

תמהני אם מועדי ההוצאה משירות הם רציניים; נראה לי בזבזני מאוד להוציא משירות את הסנטינל כשיהיה רק בן 18, את הריווט-ג'וינט כשיהיו פחות מ-20 שנה בשירות, את ההרקולס-J כשיהיו בני פחות מ-30 וכו'. ייתכן ואלו מועדים משוערים, לצרכי תכנון השבחות ובחינת חלופות- ולא לצרכי אחזקה.

ה-A.W בהחלט מקור מהימן, אבל לוחות הזמנים האלו ואחרים נכונים לתוכניות לזמן הזה בלבד. כבר ראינו שהטורנדו, ה-A-10 ואולי עוד מטוסים נשארים בשירות מעבר לזמן שהוקצב להם עכב נסיבות שהשתנו.

עוד קצת מידע לגבי ה-F-35

Under its previously held plans, the UK had committed itself to just 48 F-35s, of which only eight would be ready for use on the carriers by 2023 (the date that the full operating capability for both the ships and the aircraft were set to be declared). In pre-empting the government's announcement for the first 42 jets to be procured at an accelerated rate (24 will be deployed on the carriers with 18 to be used for training), Chancellor George Osborne said that the 24 F-35s deployed aboard Queen Elizabeth and Prince of Wales would afford the UK the second most powerful carrier strike capability after the United States

כרגע יש תקציב ל-42 מטוסים בלבד, שאר המטוסים הם רק בגדר תוכניות, ונראה אם ומתי יוקצו להם תקציבים
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 21-01-2016, 21:42
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
Life of RAF Tornado squadron further extended to 2018
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivlon שמתחילה ב "בריטניה מקצצת את חיל האוויר ל 6 טייסות קרב בלבד"

https://www.flightglobal.com/news/a...-to-201-420923/

Further detail on the UK Ministry of Defence’s November Strategic Defence & Security Review (SDSR) has revealed the retirement of a Panavia Tornado GR4 squadron will be pushed back to 2018, from the previously announced 2017 date.

Last August, defence secretary Michael Fallon said a delayed retirement from 2016 until March 2017, of the Royal Air Force’s 12 Sqn, would allow the type to continue operating until the Eurofighter Typhoon was able to fully take over the ground-attack role in Iraq and Syria. However, the next retirement of a Tornado squadron has now been pushed back further, to 2018.

“We will extend the third Tornado ground-attack squadron in service until 2018 to continue the fight against Daesh [Islamic State] and be ready for other tasks, then retire the remaining two squadrons of Tornado in 2019,” an SDSR factsheet released by the MoD on 15 January says.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:19

הדף נוצר ב 0.15 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר