לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 31-08-2010, 11:23
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי DZZ שמתחילה ב "חסכוני יותר"

מה בנוגע למהירות? מבין גדול אני כמובן לא - אבל למיטב ידיעתי כדי שמסוק יוכל להתקדם "קדימה" באוויר, הוא צריך "להתכופף" לפנים, כדי שהלהבים של הרוטור יתנהגו כמו מדחף... כמו שאני רואה את זה, בתצורה שנראית בתמונות לעיל, כשהמסוק יתכופף לפנים, כל אחד מהרוטורים ימשוך אמנם לקדימה, אבל גם חלק לא מבוטל מהמשיכה הזו יהיה לצדדים (ימינה ושמאלה, בהתאם לרוטור) כך שחלק ניכר מהכוח "ילך לאיבוד" לצדדים... לא?
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 31-08-2010, 14:19
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,156
בדיוק
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי ISHPUZ שמתחילה ב "דיון די ממצה (אם כי משוחד) של..."

עניין הבטיחות כאשר המסוק על הקרקע ישנו, אם כי הוא מינורי יחסית לבעית הויברציה.
יש להבין את ההבדל בין שיטת האינטרמש לרוטור הקואקסיאלי. בראשון, גפי הרוטור משני הצדדים נעים בהפרש פזה זה מזה. זה אומר, למשל, שברוטור בן שני גפים, הבדל הפזה הוא 90 מעלות = כאשר הגף המתקדם מימין נמצא בשעה 9, הגף המתקדם משמאל נמצא בשעה 12. בצורה כזו ההעמסה על הצירים היא אסימטרית דבר הגורם לויברציות. בנוסף לכך עקב הצורך לשמור על מרחק בין הלהבים קשה לבנות רוטור בן יותר משלושה להבים בכל צד, דבר המגביל סה"כ את העמסת הרוטור, ובאופן משתמע את גודל המסוק.
בשיטה הקואקסיאלית סיבוב שני הרוטורים הוא סינכרוני, שזה אומר שהגף המתקדם בכל צד מקביל בדיוק לזה שמצד שני. יש לשיטה זו מוד ויברציה משלו, היות ורוטור אחד "מנסה לעקם" את הציר לכיוון אחד בעוד השני, הנמצא במישור אחר עושה את ההפך, וזה יוצר מוד ויברציוני ייחודי בציר המשותף שחשוב להתייחס אליו. מאידך - שיטה זו לא מגבילה את מספר הגפים ברוטור, כך שניתן להשיג כך עילוי טוב גם במערכת רוטורים בקוטר לא גדול.

נערך לאחרונה ע"י DZZ בתאריך 31-08-2010 בשעה 14:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 09-01-2012, 13:07
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי realNbalance שמתחילה ב "מסל"ט של לוקהיד מרטין וקאמן זכה במכרז של צבא ארה"ב"

אתר DANGER ROOM מתאר תוכנית המשך בשם Autonomous Aerial Cargo Utility System (AACUS) לפיתוח חבילת הנחיה גנרית למסל"טי מטען.

ציטוט:
AACUS, pronounced “ache-us,” isn’t meant to be just one robot design. Rather, it’s the brains of many models of robot. The idea is to produce a set of sensors, software, computers and controls that can be installed aboard almost any Vertical-Take-Off-and-Landing aircraft, including helicopters and potentially tiltrotors or even ducted-fan vehicles. “We want to show that we can plug-and-play across different rotorcraft and VTOL aircraft and get some level of guaranteed performance,” Missy Cummings, the program director, tells Danger Room[...].”
If the project works out as planned, the AACUS supply robots will fly between combat outposts with no direct human control, scanning their surroundings, detecting obstacles and enemies and even zooming in for quick deliveries after spending only seconds mapping out a landing zone using lasers, radar or other sensors. The ‘bots will only need people to tell them when and where to deliver something, by tapping out a few commands on a smart tablet.


הכוונה היא לבחור 2 תכנונים מתחרים, ולבחון אותם מ-2014 על מספר פלטפורמות, במטרה להגיע עד 2018 למערכת בשלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 09-01-2012, 14:43
צלמית המשתמש של Gilgamesh
  Gilgamesh Gilgamesh אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 3,819
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "אתר DANGER ROOM..."

אני לא מסכים עם הבלוג. כל עוד יש תפקיד למכונית אזרחית מעופפת, יש תפקיד גדול פי כמה לרכב צבאי כזה.

אני מסכים עם הכותב, שזהו לא רכב קרבי
.

הרעיון המוביל הוא, כלי תעופה רב תכליתי זול. בסוף הוא יראה יותר כמו מטוס ופחות כמו האמר, אבל כל המאפיינים יישמרו. VTOL, דיזל, טווח, משקל.

כל נקודה לאורך הדרך שמופרע למעבר יבשתי מסיבה כלשהי (היה-גשר, מוקשים, הריסות, הצטלבות שיירות) מתגבר בקלות, ללא המתנה לגשרים או כלים הנדסיים. קחו בחשבון שמשימות הצבא המודרני אינם קרביים בלבד, אלא סיוע לאסונות טבע, שיטור או תמיכה ביחידות קדמיות.
_____________________________________
"כדי להכות באויב יש למלא את החיילים בחימה [על האויב]"
על החיילים להאמין בצדקת הטיעון למלחמה".
סון טסו - אומנות המלחמה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 05-06-2012, 11:17
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
Marine UAV May Stay in the War Zone
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי realNbalance שמתחילה ב "מסל"ט של לוקהיד מרטין וקאמן זכה במכרז של צבא ארה"ב"

http://www.defensenews.com/article/20120529/DEFREG02/305290001/Marine-UAV-May-Stay-War-Zone?odyssey=mod|newswell|text|Topics|s

The U.S. Marine Corps will be extending the use of unmanned helicopters to deliver supplies in Afghanistan, on the heels of a successful trial effort that began in January.
In their first four months in action in a combat zone, two unmanned K-MAX helicopters delivered more than one million pounds of supplies. That effort, scheduled to end in June, will now be extended through September, according to Lockheed Martin of Bethesda, Md., which led the deployment along with KAMAN Aerospace, Bloomfield, Conn.
The K-MAX has been flying since 1994 and has been in use by the Marines as an unmanned aircraft since 1998, but this has been its first operational deployment in a combat setting.
“It is demonstrating itself in a real-world environment, which is something we haven’t had in the past,” said Jim Naylor, director of business development for aviation systems at Lockheed Martin.
The main purpose of the unmanned flights is to pare back the need for “the dull, dirty and dangerous missions” of moving material overland by truck, Naylor said. The services have been looking for ways to reducing truck deliveries in response to the high number of casualties associated with road shipping in Afghanistan.
For every 46 resupply convoys in Afghanistan, U.S. forces suffered at least one casualty, Army Secretary John McHugh said last summer.
The two aircraft have been flying six missions per day with load sizes reaching as much as 4,200 pounds, considerably higher than the 2,400 pounds initially indicated by the designers. With repeated flights, the helicopters have lifted as much as 28,800 pounds in one day.
“It’s able to do a lot more than required and it can do a lot of sorties per day,” Naylor said.
Flights from supply stations into the field have averaged 100 nautical miles round trip, a distance covered by the K-MAX in less than two hours. The aircraft have been carrying food, water, ammunition and spare parts, as well as larger items including a generator.
“We’re there to move whatever they need us to move,” said Terry Fogarty, general manager of UAS Product Group at KAMAN aerospace.
The customer has indicated satisfaction with the program thus far. “We are moving cargo without putting any Marines, soldiers or airmen at risk. If we had a fleet of these things flying 24-7, we could move cargo around and not put people in jeopardy,” Marine Corps Maj. Kyle O’Connor said in a press release.
In addition to keeping service members out of harm’s way, the unmanned aircraft also are saving money. It costs about $1,000 an hour to fly the K-MAX, where a manned delivery may run $3,000 to $8,000 an hour, Naylor said.
The program may also offer a way to meet the logistical challenges of an evolving presence in Afghanistan.
“Now you can have dispersed forces out there and be able to resupply them relatively quickly,” Naylor said. “As the mission changes and we draw down, this becomes a potential way to do the resupply that is required with fewer folks
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:07

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר