לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-05-2012, 10:29
  סיילו סיילו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.09.08
הודעות: 800
מגבירים הילוך - גולן טלקום עולה לאוויר: 99 שקל לשימוש ללא הגבלה

"המפעיל הסלולרי החמישי עולה לאוויר: גולן טלקום הכריזה הבוקר על חבילת תקשורת בעלות של 99 שקל לחודש. החבילה תכלול דקות שיחה, SMS, MMS וגלישה סלולרית - כולם ללא הגבלה, כאשר החברה מצהירה כי לאחר שימוש של 2 גיגה בגלישה היא עשויה להגביל את מהירות הגלישה.
...
'עד עכשיו הטייקונים גנבו אתכם והגיע הזמן לקחת את הכסף בחזרה. לקוחות חברות הסלולר הקיימות הם פראיירים. עד עכשיו הפראיירים לא מתים, רק מתחלפים - היום הם מתים', אמר מנכ״ל גולן טלקום, מיכאל גולן, 'והגיע הזמן שהם יקבלו שירות סלולרי אחר. אני קורא לחברות הסלולר להוריד את המחיר לרמה הזו'. הקידומת של גולן היא 058, אך הלקוחות יכולים כמובן לנייד את מספרם הקיים."

מקור
_____________________________________
"דומה, שאת עקרון הסגפנות בראשיתו הזו כמה בעלי השערות נמהרים, אשר הבינו, או דימו בנפשם, כי יש הנאות שבתנאים מסוימים ובמרוצת הזמן נלווים אליהם מכאובים, גדולים לא פחות מהן, ויצאו משום כך חוצץ נגד כל מה שנקרא הנאה. ואחרי שהגיעו עד שם, וכיוון שכבר שכחו מאין באו, המשיכו בדרך זו והרחיקו לכת עד שהאמינו כי יש לשבח את מי שדבק במכאוב לאהבה אותו".

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 14-05-2012, 13:46
  סיילו סיילו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.09.08
הודעות: 800
התחרות בשוק הסלולר עולה שלב: הוט מציעה חבילה ב-89 שקל לחודש
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סיילו שמתחילה ב "מגבירים הילוך - גולן טלקום עולה לאוויר: 99 שקל לשימוש ללא הגבלה"

שוברים את השוק: הוט מגיבה להשקת הפעילות של גולן טלקום עם השקת רשת סלולר משלה - הוט מובייל • מציעה חבילה ללא הגבלה ב-89 שקל לחודש או חבילה ללא דמי שימוש למשתמשים קלים

כאמור, מוקדם יותר היום הושק המפעיל הסלולרי החמישי בישראל, גולן טלקום, שהכריז על חבילת תקשורת בעלות של 99 שקל חודש. החבילה כוללת דקות שיחה, SMS, MMS וגלישה סלולרית - כולם ללא הגבלה, כאשר החברה מצהירה כי לאחר שימוש של 2 ג'יגה בגלישה היא עשויה להגביל את מהירות הגלישה.

מקור
_____________________________________
"דומה, שאת עקרון הסגפנות בראשיתו הזו כמה בעלי השערות נמהרים, אשר הבינו, או דימו בנפשם, כי יש הנאות שבתנאים מסוימים ובמרוצת הזמן נלווים אליהם מכאובים, גדולים לא פחות מהן, ויצאו משום כך חוצץ נגד כל מה שנקרא הנאה. ואחרי שהגיעו עד שם, וכיוון שכבר שכחו מאין באו, המשיכו בדרך זו והרחיקו לכת עד שהאמינו כי יש לשבח את מי שדבק במכאוב לאהבה אותו".

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 14-05-2012, 14:11
  סיילו סיילו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.09.08
הודעות: 800
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "האתר של הוט מובייל:..."

שמע, אולי אני אופטימי מידי, אבל אני מאמין ששתי החברות החדשות יעשו מאמץ מבחינת הוזלת מחירים ומבחינת שירות, לא יהיו כאן תרגילים מלוכלכים כמו שהיה נהוג בחברות הסלולר עד היום. ולא בגלל שהם נחמדים, אלא בגלל שאחד התנאים בחוזה עם המדינה מחייב אותם לצבור כמות מסוימת של לקוחות על מנת לקבל חזרה סכום כספי עצום שהם הפקידו בידי המדינה.

עריכה: וזה המקום לתת קרדיט לשר התקשורת משה כחלון.
_____________________________________
"דומה, שאת עקרון הסגפנות בראשיתו הזו כמה בעלי השערות נמהרים, אשר הבינו, או דימו בנפשם, כי יש הנאות שבתנאים מסוימים ובמרוצת הזמן נלווים אליהם מכאובים, גדולים לא פחות מהן, ויצאו משום כך חוצץ נגד כל מה שנקרא הנאה. ואחרי שהגיעו עד שם, וכיוון שכבר שכחו מאין באו, המשיכו בדרך זו והרחיקו לכת עד שהאמינו כי יש לשבח את מי שדבק במכאוב לאהבה אותו".


נערך לאחרונה ע"י סיילו בתאריך 14-05-2012 בשעה 14:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 15-05-2012, 01:45
  סתמבא D סתמבא D אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.05
הודעות: 186
מזכיר את ההרצאה המפורסמת ההיא של ירון זליכה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סיילו שמתחילה ב "מגבירים הילוך - גולן טלקום עולה לאוויר: 99 שקל לשימוש ללא הגבלה"

הוא דיבר על כך שתהיה תחרות אמיתית לא כשיש 3-4 מתחרים באותו ענף
אלא עשרה שווים, פתאום לומדים בישראל מזה שירות לקוחות באמת.

תראו איך פתאום יעלמו זמני ההמתנה, הניסוחים המעורפלים, האותיות הקטנות,
עד עכשיו זה לא הפריע להם, הם שיחקו עם הלקוחות כמו פינג פונג, וידעו
שאותו לקוח יחזור אם לא בסלולר אז בענף אחר שאותם בעלים מחזיקים בו.

מבחינת הצרכן זה נהדר, זה גם צפוי להגדיל את התעסוקה בנוסף לתחרות.

אני כן רואה בעיה לשכירים, בגלל התחרות "הקשה" שצפויה בין החברות, המעסיקים ישלמו פחות
לעובדים, בצדק או שלא בצדק זה כבר נושא יותר מורכב ויחסי, אבל אני במובן מסויים מרחם על
העובדים בשירות לקוחות או שימור לקוחות שלהם, והלחצים שיופעלו עליהם מלמעלה, כמו לסוציאליזם גם לקפיטליזם יש 2 צדדים למטבע - וכשרואים את ההון מול העיניים מפסיקים לראות אנשים, כלפיי חוץ - מול הלקוח ישדרו גן עדן של אפשרויות ובחברה עצמה יופעל מכבש לחצים גיהנומי על עובדי החברה.

ויש היבט נוסף - יוקר המחיה, אם תחרות כזו תיכנס בענפים נוספים במשק מעשית "העם" ירוויח, פחות הוצאות כל חודש, זה יאפשר ויסות ונירמול בלחצים היומיומיים, גם חלוקת זמן יותר מאוזנת, אם כי אנו נהפוך להיות יותר דומים לאמריקה - חשופים לגירויים מסחריים ופרסומות אינסוף, כיום יש יותר "חסינות" מול חלק מזה, אבל כשבאמת יהיו הצעות אטרקטיביות, אובססיית הצריכה תגיע לשיאים חדשים, יהיו יותר מדי חברות שיחייבו אותנו לדעת על קיומן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 15-05-2012, 19:24
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "הכוונה לגולן? הם כבר פעילים?..."

קודם כל, יש מוקד טלפוני. *0058 - יש שם שירות לקוחות. לא ניתן להרשם דרך שם, אבל שם זה נגמר. שירות יש. ת'אכלס, אני לא רואה שום סיבה הגיונית שיבזבזו כח אדם על בנאדם שיקליד למחשב מה שהלקוח מכתיב לו, במקום שהלקוח יכתוב את זה למחשב באופן ישיר. הלוואי שעוד דברים במדינתנו היו פועלים כך בדיוק.

הם היו פעילים כבר אתמול, רק עוד לא היה אפשר לנייד מספר מרשת אחרת. התקשרתי אליהם היום בצהריים, ענו לי תוך 5 דקות - זמן סביר בהחלט, לעניות דעתי, בהתחשב בעומס שאני משער שיש עליהם כרגע. זה פחות או יותר הזמן שהייתי ממתין למענה באורנג' כדי "לקבל שירות." (שבד"כ היה "אנחנו יודעים שיש בעייה, היא תיפתר עד מחר" (?!))

ענתה גברת חביבה - שאלתי אותה - מתי אפשר יהיה לנייד? אז היא אמרה - היום בערב או מחר בערב. אמרתי לה - אולי תכתבו את זה באתר - היינו חוסכים אחד לשני זמן. היא אומרת לי - "כתוב". אמרתי לה, כן, כתוב "תוך זמן קצר", "ואנחנו בישראל, אני רגיל שזמן קצר יכול להיות גם חודש...". אז היא אומרת לי: "אבל אנחנו צרפתים ". שועשעתי.

ואכן, מספר שעות לאחר מכן, האופציה נפתחה באתר. כל התהליך לקח לי 2 דקות, כולל מילוי פרטים, סמס אישור בעלות, ומילוי אשראי. שלוש שניות אחר כך כבר הגיע אלי המייל עם כל הפרטים. ליגה, אין לי מילה אחרת. אני לא מופתע ממהירות העבודה של האתר - כתוב ב PHP וזה

* Disclaimer - אני מקליד ממש מהר. למי שמקליד לאט, ייתכן ותקחנה 3-4 דקות. לא להאשים אותי

רצ"ב המייל שהתקבל מיד עם סיום התהליך:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 15-05-2012, 20:46
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי cohort שמתחילה ב "אז החיבור זוועה באורנג' זה לא רק הדמיון שלי?"

כן, לא רק הדמיון שלך. ובייחוד באיזורים עמוסים - קניונים, איזורי תעשיה והיי-טק, וכו'.

יש לי הרגשה שכשמדובר בכיס, אנשים יתמודדו עם הטפשות הגנרית שלהם למרות הכל. לעתים אנשים טפשים מתוך מותרות בלבד (דוגמא קלאסית: "בעייה במחשב" שבה כתוב, במפורש, בעברית, על המסך, מה לעשות, וזה יסתדר [ואכן מסתדר], אבל לבד הם לא יעשו את זה, כי יש תמיכה שאפשר להתקשר אליה. התמיכה תגיד להם את אותו המשפט שכתוב על המסך בדיוק ואז הם כן יעשו את זה וזה יעבוד. אם אין החזקת יד - מסתדרים לבד!).

עם כל הכבוד, אני בטוח שממשק מילוי הטופס בגולן יותר פשוט מלימוד נהיגה, ואת זה כולם איכשהו מצליחים (נסה בעצמך ותראה כמה שזה פשוט...). מי שהוא באמת כ"כ מוגבל בכך שהוא לא יכול להקליד את אותם הפרטים בדיוק שהוא היה צריך לכתוב על טופס אם הוא היה מתחבר לאורנג' (למעשה, הטופס של אורנג' מסובך הרבה יותר. מליון אפשרויות, כאן זה די פשוט...) - אז... שיקרא לילד שלו או של השכן. אין סיבה להחזיק מאות עובדים ברחבי החברה בשביל הפעולה המסויימת הזו!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 15-05-2012, 21:53
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי cohort שמתחילה ב "אז החיבור זוועה באורנג' זה לא רק הדמיון שלי?"

אתמול חבר מהעבודה התקשר לאורנג' להציב להם תנאים מדוייקים לפני מעבר, הנציג ענה לו בלי להתבלבל "זה מה שמעניין אותך? המחיר הכי זול?"

הוא לא יכול היה להישאר אדיש לשאלה הזאת, מה בידיוק היתרונות של אורנג' שיצדיקו תשלום יקר מידיי?
הקליטה הבינונית מינוס? האינטרנט שזוחל בפעמים הבודדות שמצליחים להתחבר? העובדה שכל חודש מחייבים חיוב שגוי, מזכים, ומחייבים שוב את אותו חיוב חודש אחרי? העובדה שדוחפים מכשיר גרוע ואז "עושים טובה שמחליפים" רק כדי לגלות שאם רוצים לעזוב אחרי זה צריך להמשיך לשלם על מכשיר שהיה ברשותך כמה שבועות בודדים?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 16-05-2012, 21:31
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
גולן כינה את בעלי החברות הסלולריות הותיקות בתואר "גנבים"
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "אתמול חבר מהעבודה התקשר..."

בתגובה נלעגת למדי השיב לו בעילום שם אחד מהמנכ"לים של החברות הללו, דרך fכלכליסט, שהוא חוצפן ושאין סיכוי להרוויח ולספק שירות נאות במחירים שהחברות החדשות מציעות.

ובכן, 90% ויותר מהפניות שלי לחברות הסלולר במשך השנים נסבו סביב כסף - חיוב יתר, חיוב על שרותים שלא רציתי,צמצום שרותים שכן רציתי, אי מתן זיכוי, צמצומי זיכוי פתאומיים ובאופן כללי - שיטת מצליח.

אם חשבונות הסלולר לא היו כל כך מסובכים ולא היו כוללים, חיובים וזיכוים בשיטות מעוקמות ואם החברות היו עומדים בתשלום החודשי הקבוע שהן עצמן התחייבו כלפי שלא יעלה - לא היה כלל צורך במוקד שירות גדול ומתוחכם, לא היה צורך במחלקת גבייה מנופחת, לא היה צריך לשמר לקוחות, אפשר היה להפקיד אדם בודד או שניים על מחלקת פניות הציבור,המערכות של החברות יכלו להיות פשוטות יותר וגם אתר האינטרנט שלהן וכתוצאה מכך היו צריכים להעסיק הרבה פחות אנשים ולבזבז הרבה פחות כסף. גם מגדלי הפאר, משכורות המנכ"לים המנופחות להחריד והבזבוז על קמפיינים בעשרות ומאות מילונים מהלך השנים - היה מיותר. not-range fail-com ו - kele-phone היו יכולים להציע לציבור את אותו שירות שמציעות החברות החדשות וגם להרוויח.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 17-05-2012, 22:14
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "בעוד חודש..."

יעברו? ועד אז שאני אשלם?

תגיד, זה רק אני או שאתה סתם מתעלם ממה שכתבתי על הסיבות למעבר? היום יש לי אינטרנט מזעזע. מה יהיה בעתיד (אם יהיה), לא מעניין אותי עכשיו. אם אורנג' יציעו לי עסקה טובה יותר בעתיד (וזה כולל מבחינתי עניינים של עלות *ואיכות קליטה* *ואיכות אינטרנט*), תמיד אוכל לשוב אליהם. כרגע זה אדיוטי מבחינתי להישאר. אני עובר, ולא משנה לאן, כי כל דבר יהיה יותר טוב כרגע.

בחרתי את מה שנראה הכי משתלם, ואולי זו בחירה שגויה, אולי האינטרנט יהיה לא טוב, או השיחות לא תהיינה באיכות טובה (מצד שני, זה בדיוק המצב שלי באורנג' היום, אז למה לשלם על זה יותר?) - אז אעבור שוב - עד שאמצא את הרשת הכי טובה עבורי.

פרטי האשראי נמסרו לספק סליקה, באמצעות דף HTTPS (אחרת לא הייתי מכניס אותם). לכן לא פחדתי לשנייה. השקרים שלך פשוט מדהימים...

נ.ב. תגיד, ישמצב אתה עובד באורנג'?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 17-05-2012, 23:22
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "באיזה אזור בארץ אתה גר? אם..."

גוש דן, ובכל הקשור לאינטרנט, באמת שהצלחתי לקבל איכות גרועה בכמעט כל מקום בגוש (תל אביב, פתח תקווה, הרצליה, גבול רמת-גן-ב"ב). לקח לי זמן לקלוט שכש Waze לא מצליח להתחבר לשרתים של Waze זה אולי לא בהכרח בגלל שיש שם תקלה... וכנראה שאותו דבר בכל הקשור לקבלת FIX על ה GPS - שלפעמים מיידי (כנראה - כשיש אינטרנט, אז ה Assisted GPS פועל), ולפעמים לא קורה במשך דקות ארוכות (כן, אולי אין A-GPS?)

השיחות עוד יחסית בסדר ברוב המקומות (חוץ מבבית שלי, אשר בו הותקן מגבר סלולר באמצעות סוג של קומבינה, שמנציגי הלקוחות הסטנדרטיים לא הצלחתי במשך שנים...).

טוב, בקרוב נדע
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 17-05-2012, 22:19
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "בעוד חודש..."

צר לי לבאס אותך, אבל בתור מישהו שעבד בשירות לקוחות בעברו, יכול להיות שאורנג' מצליחים טוב מאוד לעשות שטיפת מוח לנציגים שלהם, על הציבור זה לא עובד.

אני אסביר לך עד כמה נמוך האמון שלי באורנג' - יש לי בעיות קליטה קשות בדירה (ובכל הסביבה) אני לא יכול לזוז סנטימטר בבית בלי לחוות הפרעות או ניתוקים, אורנג' כבר חודש מעבירים אותי מנציג אחד לשני כדי לפתור את הבעיה (כמו שאמרתי לחלקם, הם מאוד מאוד נחמדים, אבל הם לא פותרים לי את הבעיה) כל הנציגים הציגו לי את אותה הצעה - לך לחנות, קנה אוזניית בלוטוס' ודאג להחזיר לך את הכסף.
בכל הפעמים סירבתי בנימוס ואמרתי שאני מחפש פתרון אמיתי ולא משהו זמני.

הנציגה האחרונה שדיברתי איתה, אחראית בשימור לקוחות (אני לא מאלה שמבקשים מנהל, היא חזרה אלי כי לנציגים לא היה מה להציע יותר) אחרי שכבר הסכמנו שאין מה לעשות וכנראה שאאלץ להתנתק היא ניסתה עדיין לשכנע אותי לקחת את הדיבורית כדי לסיים את השיחה יפה, הסברתי לה שהסיבה שאני לא רוצה היא כי כל חודש אני נאלץ להתקשר כדי לקבל זיכויים על חייובים שגויים, לא בא לי להוסיף עוד משהו שידרוש ממני מרדפים אחריהם. היא השתתקה מיד בהבנה גמורה, ברור לי שהיא מכירה טוב מאוד את מה שאני מדבר עליו.

אז מצטער, שירות אדיב לא קונה אותי ולא מעניין אותי - אני רוצה שיחות, אסאמאסים וגלישה ואני רוצה לשלם את מה שסיכמתי עליו. לא מחפש שירות לקוחות, לא מחפש מתנות, לא מעניין אותי פיצויים ובטח שלא רוצה את כל השירותים הנוספים שבסוף אני מגלה שחויבתי על משהו שלא ביקשתי ולא השתמשתי בו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 18-05-2012, 00:09
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
האמת, גם לי היו בעיות קליטה בסלקלום בדירה שלי כשעברתי לפ"ת
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי High_Hopes שמתחילה ב "צר לי לבאס אותך, אבל בתור..."

והאמת שבסלקלום הם יצאו ממש בסדר - טלפנתי לשירות לקוחות ואמרתי להם שלי ולאשתי יש בעיות קליטה בדירה. הם בדקו, ואמרו שבאמת באיזור שלנו יש קליטה חלשה יחסית, אז הם פשוט נתנו לי ולאשתי ניתוב שיחה לטלפון בבית במשך שנה בחינם (זה שירות שעולה כסף), כלומר כל פעם שמטלפנים אלי או לאשתי לסלולרי, גם הטלפון בבית מצלצל ואפשר לענות ממנו.
בכל אופן, נתנו לי את השירות הזה למשך שנה ואמרו לי שבעוד שנה, אם הבעיה תמשיך - אז הם יאריכו לי את השירות בעוד שנה בחינם. לאחר שנה הבעיה כבר נעלמה...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 18-05-2012, 03:32
צלמית המשתמש של RedBlossom
  RedBlossom RedBlossom אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.05.05
הודעות: 15,060
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "בעוד חודש..."

אורנג' עשו לי את המוות.
וכן האינטרנט ה"ללא הגבלה" שלהם הוא פשוט גאונות. לא יאמן איך אנשים ממשיכים לשלם על אינטרנט
ש90% מהזמן לא פועל כמו שצריך או לא פועל בכלל.
הזמן היחיד שיכלתי "להנות" (כי גם אז זה היה ממוצע מינוס מינוס) זה היה משעה 2 בבוקר ועד 6.

בנוסף, כשעברתי אליהם הם הציעו לי זיכוי של בנוסף 20 ש"ח מעבר, וכל חודש (אבל כל חודש) הייתי
צריכה לצלצל מחדש כי הם לא סידרו לי את הזיכוי כמו שצריך. עד שאחרי שישה חודשים נמאס לי.
וכן, כל פעם שהנציג החודשי דיבר איתי הוא הבטיח לי "שזו תהיה הפעם האחרונה שאני אדבר איתם בנוגע לזה"


אני מקווה מאוד שסוף סוף הכסף שאורנג' גנבה מלקוחותיה יוחזר בכך שהיא הולכת להפסיד סכומי עתק
על המהפכה הזו.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 16-05-2012, 21:18
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
הציבור שמח במפלתם של עסקני ועשקני הסלולאר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סיילו שמתחילה ב "מגבירים הילוך - גולן טלקום עולה לאוויר: 99 שקל לשימוש ללא הגבלה"

עם ישראל מאושר מההזדמנות שנפלה בחלקו להשתתף במנהג סקילת יחצ"ני, מנכ"לי ובעלי החברות הסלולריות בפומבי וזה טוב, זה אפילו טוב מאוד.

זו הזדמנות לחנך את עם ישראל שתחרות זה דבר חיובי, שוק קפיטליסטי (עם רגולציה סבירה) זה דבר מועיל לכלכלה ולחברה הרבה יותר מתושבת סביון לשעבר שעוברת לגור באוהל כדי להפיל את ביבי.

הצטמצמותו העתידית של חשבון הסלולר הממוצע , מלמדת את הישראלי בדיוק רב , כמה מאות ש"ח הוא הפסיד בחודש בגלל שוק לא תחרותי וכמה בדיוק הרוויחו על חשבונו, במשך שנים הנוכלים שעשקו אותו, האמוציות והשנאה שמפגינים תושבי ישראל כלפי פלאפון, פרטנר וסלקום יועילו בחינוך הציבור לחשיבות התחרותיות וליתרונות שמציע השוק התחרותי על פני השוק המתוכנן.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י looklook בתאריך 16-05-2012 בשעה 21:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 16-05-2012, 22:13
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי נאחס עד ייאוש שמתחילה ב "בדיקת חדשות 2: פירצת אבטחה באתר "גולן טלקום""

ראיתי את הכתבה

ה"פירצה" המדוברת היא שהם לא משתמשים ב SSL, כך שאם מישהו מאזין לתעבורה בינך לבין האתר (במקרה של גולש בבית, מדובר, פחות או יותר, בעובדי ספקי האינטרנט הישראליים בלבד - אשר לרשתות אלחוטיות שלא מוצפנות - ובכן - מי שמשתמש בהן באופן כללי כדי לגשת למידע אישי, עושה, לדעתי, טעות), הוא יכול לקבל את שם המשתמש והסיסמא שלך, ולגשת למידע שבחשבון. "פירצה" זו קיימת בהרבה אתרים אחרים, כולל זה שאתם גולשים בו עכשיו אבל אנחנו מודעים לה. בכל אופן, כשאני הכנסתי את פרטי האשראי שלי בגולן, זה היה באמצעות שרת תשלומים של צד ג', פרטי האשראי לא נשלחו לשרתים של גולן בכלל... כך שלא ברורה לי הטענה כיצד ישיגו את פרטי האשראי. זה יהיה אפשרי רק אם צד ג' דוחף את הפרטים (המלאים, לא רק 4 ספרות אחרונות) חזרה לאתר האינטרנט של גולן. בעוד שהדבר אפשרי, זו תהיה החלטת design מאוד מוזרה. למה לטרוח ליצור קשר עם ספק סליקת אשראי רק כדי שהוא יחזיר את הנתונים אלייך - מה תעשה איתם אם הספק הוא הסולק. אבל הכל אפשרי, אני לא שולל.

בכל אופן, כיוון שהכתבה התמקדה בגולן הנורא למדי - וכיוון שלבעיות מסוג זה בשוק הישראלי אני שמתי לב כבר לפני שנים - חזרתי לחברת הסלולר הנוכחית שלי, אורנג'. שהם כביכול חכמים יותר (או שאותם המומחים לא בדקו) - אימות שם המשתמש והסיסמא אולי אמור להיות ב SSL (יש קצת HTTPS בקוד המקור של הדף?) - אך Firebug טוען שהמידע נשלח לקישור http://www.orange.co.il/bill4u_priv...ndInitAction.do - כפי שניתן לראות, אין https, ובכל מקרה, גם אם אני מפספס משהו ושם המשתמש והסיסמא כן נשלחו מוצפנים, המשך התקשורת הוא בוודאות לא ב https. כלומר, גם לו יצוייר ששם המשתמש והסיסמא כן נשלחים בכל זאת בצורה מוצפנת, אדם עם sniffer על קו התקשורת, יכול לקחת במקום את שם המשתמש והסיסמא, את ה cookie של ה session של המשתמש המזוהה, ולהמשיך לגלוש בשמו באתר. אם הוא גם ידאג לבצע בקשות "keep alive" עם אותה עוגיה, הוא גם יישאר מחובר לאתר לעולם (אולי אפילו אחרי שינוי סיסמא על ידי המשתמש האמיתי?)

לא בדקתי בחברות סלולר אחרות, כי אין לי משתמש בחברות אחרות, אבל אתם יכולים לבדוק בעצמכם: האם משלב הכניסה הראשוני לאתר (הטופס שמכיל את בקשת שם המשתמש והסיסמא) ובכל המסכים בהמשך, כתובת האתר מתחילה תמיד ב HTTPS?

אם הטופס עצמו לא נטען מ https, ייתכן שבכלל כל הדף נגנב על ידי חוטף DNS (או ARP), ואולי יפנה אתכם לשרת אחר; שיזהה אתכם, וישמור את הסיסמא בצד. בעייה. ישנן עוד בעיות אבטחה שנגרמות כתוצאה מהמעבר מאתר מאובטח לאתר שלא מאובטח ולהפך, בדמות עוגיות שנשארות בין המצבים; צריך להיות מודע לדברים האלה; רוב האתרים לא מודעים. אבל כאן יש צרות גדולות יותר (ובא"מ, חולשת האבטחה נובעת מהחוליה החלשה ביותר), וכל זאת קורה בחברה שלא מתקמצנת על אבטחה כי יש לה הרבה כסף וגובה מחירי פרימיום, לא? כך לפחות נרמז בכתבה...

עד כאן שקר עיתונאי וחברת אבטחת מידע שרוצה להתפרסם. אני תוהה מי הזמין את "הבדיקה"...

הדבר היחיד שמטריד אותי בכל הסיפור הזה הוא הטענה של גולן על החבר'ה של 8200. אני רוצה להאמין שיחידה שעושה מה שעושים ב 8200, מודעת טוב מאוד לבעייתיות של העברת מידע ב cleartext. לכן שתי אפשרויות: או שהם לא היו מעורבים בכל השכבות של האתר, אלא רק עשו auditing על קוד התוכנה (אבל היו צריכים לאכוף בקוד התוכנה שהוא יסכים לקבל מידע רק אם השרת סימן דגל שהמידע הגיע בחיבור מוצפן, לדעתי), או שהם היו מודעים, הודיעו על הבעייתיות למנהל מסויים בחברה, ואותו מנהל, הוא מהמנהלים שמבינים יותר טוב מאנשי המקצוע שלהם הם משלמים הרבה כסף, והמנהל הזה החליט להתעלם מהאזהרה שלהם... טוב, יש גם אפשרות שלישית, אך היא בלתי נתפסת: שהם לא מודעים. במקרה זה, מישהו צריך לעשות חושבים באמ"ן, לדעתי.

אני מסכים שצריך להיות SSL באתר כזה, ולו הייתי אני ה CTO שלהם, זה היה הדבר הראשון שהייתי עושה. אבל זה נכון גם לחברות ותיקות בשוק כגון פרטנר...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

nice try, though
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 17-05-2012, 22:02
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "תגיד, לא נאמס לך לרשום שטויות? חלאס כבר..."

אם ערוץ 2 עשו אייטם והכפישו את גולן על אותו דבר בדיוק... בעוד שבספק ישן, מעולם היה הדבר כך, ואף אחד לא אמר מילה, אז יש כאן, לכאורה, שחיתות וסוג של הוצאת דיבה. (שלא לדבר על זה שבכתבת ערוץ 2 טענו מפורשות שהיה ניתן לקבל פרטי אשראי!). וזה, ידידי, סקופ. עכשיו תסתכל על שם הפורום.

באתר של אורנג' יש הרבה פרטים אחרים: פרטים על המנוי, אפשרות לשנות את החבילה, אפשרות לראות שיחות שהמנוי ביצע, ומידע פרטי אחר מעבר לפרטי חשבון בנק. לדעתי, גם מידע כזה, אסור שיקראו אותו זרים. כרגע ניתן.

לא טוב לך עם הביקורת שלי? לך למקום אחר. (למשמרת הבאה במחלקת שימור לקוחות?)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:17

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר