לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 27-05-2012, 14:32
  asafn88 asafn88 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 7,753
שלח הודעה דרך MSN אל asafn88
בדיוק כמו בטבע...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי sheep שמתחילה ב "דאמ ולפי הכתבה נקבה אשמה...."

הנקבה משסה בבונים שיכורי אדרנלין בקורבן וגומלת להם במחמאות על גבריותם... (או מה שמקובל כיום אצל בני ה-14).
אני מרחם על הילדים המתורבתים, אם הם קיימים שם, שנאלצים לעבור אינטגרציה תרבותית עם פראים אצילים וכתוצאה מכך אינטגרציה מכנית באמצעות תפירה רפואית (אני לא קובע בהכרח שאותו ילד אינו "פרא אציל" בעצמו ואני לא מחלק כאן ציונים לקבוצות אוכלוסיה).
העובדה שצוות ביה"ס ניסה לטייח את העניין מזעזעת בצורה יוצאת דופן.
איך מורה יכולה לאבד כל זכר לחמלה אנושית ולנסות לסלק הביתה ילד שעבר לינץ', איבד הכרה, הקיא דם וסבל מזעזוע מח?
ההסבר היחיד לכך שאני יכול לחשוב עליו הוא שהמורות עצמן מפחדות פחד מוות מהתלמידים המתעללים או מהוריהם.

ציטוט:
כשהתקשרו מבית הספר בפעם השלישית, החלה האם לחשוד שמשהו לא סביר קורה. "הם הסבירו לי שהוא ממתין בבית הספר על מנת להכות ילדים אחרים. הוא דיבר איתי והסביר לי באופן מאוד מבולבל, שכולם צועקים עליו ללכת הביתה, והוא לא מסוגל להרים את הראש. בשלב זה הבנתי שלא מדובר במכה סתם".
_____________________________________
“I lived in countries that had no democracy... so I don't find myself in the same luxury as you do. You grew up in freedom, and you can spit on freedom because you don't know what it is not to have freedom.”
Ayaan Hirsi Ali

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 27-05-2012, 16:50
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
תגובת המשטרה מעידה כי מדובר בארוע רציני. לא סתם מחילים מעין מעצר בית על קטינים
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "חייב לציין ש"חטף מכות רצח"..."

אין הכחשה מצד שום גורם לגבי הפגיעות [שבר בארובת העין ובאגודל] ולגבי הרשלנות של בית הספר ונסיונות הטיוח. תלמיד בלבולי עם חבלת ראש והקאות שמנסים לשולחו הביתה לבד?

בהנחה כי הדברים שלא הוכחשו ע"י ביה"ס אכן התקיימו - הרי שהמורה שידעה על הפגיעה וניסתה 'להחליק' את הארוע צריכה לעשות מה שתכננה שהילד יעשה - פשוט ללכת הביתה לבדה. אחרי שהיא תשלם מחיר אישי על נסיון הטיוח שבית הספר יבלבל את המוח על תוכניות נגד אלימות.

לגבי רביעית הבועטים - תמיד אפשר לארגן להם בית ספר 'קצת פחות איכותי' בעזרת ג' בהתנהגות כך שיעסקו יותר בלשמור על עצמם בהפסקות מאשר בלהטריד ילדים אחרים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 28-05-2012, 13:30
צלמית המשתמש של ShoobyD
  משתמש זכר ShoobyD ShoobyD אינו מחובר  
מנהל משבראש, בלשנות, תכנות ויהדות
 
חבר מתאריך: 04.06.06
הודעות: 33,130
שלח הודעה דרך MSN אל ShoobyD Facebook profile LinkedIn profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "למדת לא נכון"

זה לא חוסר הבנה, זו מסקנה מתוך בחינה של המציאות.
לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בכותרת סנסציונית שהאמור בכתבה עצמה מחליש אותה, ובמקרים קיצוניים אף מתנגש עמה לחלוטין.
זכור לי מקרה מצחיק של ציטוט שהוצא מהקשרו, כתבה מרכזית ב־"7ימים" על אלי האנה מלפני כעשור שכותרתה "אני מרגיש קטן", ובתוך הכתבה אתה רואה שהציטוט הזה נאמר על כך שבתקופות בין תחרויות, כשהוא מתאמן במידה פחותה, מסת השריר שלו פוחתת, וכשהוא לובש את הבגדים שלו הוא מרגיש קטן..

כמובן שלכל כלל יש גם יוצאים מן הכלל, ויש גם עורכי חדשות צדיקי יסוד בניין.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 28-05-2012, 14:04
  משתמש זכר EtEoR EtEoR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.04.03
הודעות: 23,256
ובכל זאת, אני נותר עם הכותרת שלי
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי ShoobyD שמתחילה ב "זה לא חוסר הבנה, זו מסקנה..."

הדוגמה שנתת היא כלל לא של חדשות. יש הבדל מהותי וקרדינלי בין דיווח חדשותי לבין כל מיני נושאים
אחרים שאינם חדשות Hard-Core. אתה בכלל הבאת כתבת מגזין-צבע, שהקשר שלה לדיווחי חדשות
רחוק שנות אור. יש גם נושאים פארא-חדשותיים שלא מחייבים כתיבה לקונית ואובייקטיבית (כמובן במידת
האפשר).

כן, אפשר להכניס, בעיקר באינטרנט, כל מיני ניואנסים עם נטיות מגמתיות גם בחדשות נטו, וזה קורה
בשגרה, אבל בד"כ לא ישנה את המשמעות של התוכן החדשותי (מאידך, כמובן שבכל כלל יש גם יוצא
מהכלל). זה חלק מהעניין לייצר כותרות שמושכות את העין, כל עוד אינן בומבסטיות או שקריות ומטעות.

נ.ב.
למה קראת כתבה על אלי האנה?!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 28-05-2012, 16:24
צלמית המשתמש של ShoobyD
  משתמש זכר ShoobyD ShoobyD אינו מחובר  
מנהל משבראש, בלשנות, תכנות ויהדות
 
חבר מתאריך: 04.06.06
הודעות: 33,130
שלח הודעה דרך MSN אל ShoobyD Facebook profile LinkedIn profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "ובכל זאת, אני נותר עם הכותרת שלי"

הבאתי את הדוגמא הזו פשוט כי היא נטמעה חזק בזיכרוני.
מה שהביא אותי לקרוא את הכתבה היה הכותרת (והשעמום), ושעשע אותי העיוות המכוון שעשו בה.

אז נכון, זו אינה כתבה חדשותית, אך המצב זהה גם בחדשות פרופר (בסה״כ מדובר באותם עורכי כותרות, לא?)
ישנם גם מספר מקרים חדשותיים שזכורים לי, כמו כשמשפחת אבי כהן רצתה בתחילה לתרום את אבריו, ואז באו כתבות שבכותרתן נאמר שהם חזרו בהם "בלחץ של הרבנים", כאשר במציאות היה מדובר באברכים (כלומר תלמידים) מישיבת "שובו בנים" (ישיבה של חוזרים בתשובה), ודווקא הרב עמאר (הרב הראשי הספרדי ונשיא ביה״ד הרבני) ברכם וחזקם על החלטתם לתרום, לפני שחזרו בהם.
או דוגמא נוספת, כותרת שהכריזה על כך ש־"רוב האמריקאים אינם מאמינים באבולוציה", כאשר מהכתבה עצמה משתמע שרובם דווקא כן מאמינים בה, אך עם התערבות אלוהית, והמיעוט הוא זה שאינו מאמין ביד מכוונת בתהליך.

יכול להיות שהשקרים אינם מכוונים, יכול להיות שזה כי חלקם פשוט נערכו בידי:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי EtEoR
עורכים טיפשים
(מתוך ויקיפדיה ניצחה את בריטניקה )


נערך לאחרונה ע"י ShoobyD בתאריך 28-05-2012 בשעה 16:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 27-05-2012, 18:03
צלמית המשתמש של golani_2
  golani_2 golani_2 אינו מחובר  
מנהל 20+, מו"ס
 
חבר מתאריך: 27.07.05
הודעות: 23,334
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי asafn88 שמתחילה ב "..."

אני חייב להודות שאפילו בתור תוצר יחסית טרי של העלאק מערכת חינוך הזאת, בתור מישהו שלמד בבתי ספר שנראו כאילו הם בהארלם והתנהלו כמו מערב פרוע, בתור מישהו שבאופן טבעי- היה חשוף לאלימות מדי יום ביומו עד לתיכון. אפילו אני הייתי מזועזע מהרמה ההזויה שהאלימות הגיעה אליה במעט שנים שאני מחוץ למערכת.

אבל עוד יותר מזעזעת אותי ההתייחסות האנמית של הקודקודיה. עד שכבר מתקלים את הנושא ומראיינים את כל המנהלים ובעלי התפקידים על התחום הם מדברים אתי על עוד תקנים לפסיכולוגיים ויועצים?
מה זה? בדיחה?
ילדים שדוחפים אקסטזי לגרון של ילדים אחרים, או שקושרים אותם ו"מושכים להם בבולבול" לא צריכים יועץ ולא פסיכולוג, צריך להוציא אותם מהמסגרת הרגילה כדי שלא יוכלו להמשיך לפגוע בילדים נורמליים, להוציא אותם מהבית- כי ההורים שלהם בפירוש נכשלו בתפקיד שלהם (כמו מרבית אוכלוסיית ההורים במדינת ישראל, כנראה) ולמצוא להם מסגרת חיצונית שתוכל להחריב את האופי שלהם עד היסוד ולהתחיל לבנות אותו מחדש.

לא פוצי מוצי ותשומת לב וכל החרטא הניו אייג'י הזה, הם לא "רק ילדים שצריכים תשומת לב", שום דבר בהתנהגות שלהם לא מאפיין ילדים. הם צריכים מסגרת מיוחדת, עם חוקים מיוחדים- שמתאימים יותר למבוגרים פושעים מאשר לילדים שעאלק סטו מדרך הישר שלא באשמתם.

ביזיון.
_____________________________________
"בטבע הסוס הוא בלונדינית מטומטמת. גם טיפש וגם בעל נורמות מיניות מופקרות.אי לכך, אני גאה להיות חמור."

אראל סג"ל

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
ותודה לדורון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 28-05-2012, 07:35
צלמית המשתמש של MS_Rogue
  משתמש זכר MS_Rogue MS_Rogue אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 17,061
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "אני חייב להודות שאפילו בתור..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי golani_2
לא פוצי מוצי ותשומת לב וכל החרטא הניו אייג'י הזה, הם לא "רק ילדים שצריכים תשומת לב", שום דבר בהתנהגות שלהם לא מאפיין ילדים. הם צריכים מסגרת מיוחדת, עם חוקים מיוחדים- שמתאימים יותר למבוגרים פושעים מאשר לילדים שעאלק סטו מדרך הישר שלא באשמתם.

ביזיון.


כן, אבל לכולם מגיע הצ'אנס לבגרות. את החינוך המיוחד ביטלו. את בתי הספר המקצועיים והטכניים ביטלו. בגרות מלאה הפכה להיות דבר בסיסי שכל אחד אמור להגיע אליו... שזה יפה בתיאוריה, אבל בוא נודה על האמת, זה לא רומם את התלמידים, רק הוריד את רמת בתי הספר. לא כל אחד מסוגל להגיע לבגרות כפי שהייתה בשנות השמונים. היה צורך להוריד משמעותית את רמת הקושי במבחני הבגרות כדי לאפשר "הזדמנות שווה" לכולם...

אז זה מה שקורה. כדי למנוע אפליה, ושלא יהיו מקופחים, כולם נדפקים באופן שווה...
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 28-05-2012, 07:45
צלמית המשתמש של golani_2
  golani_2 golani_2 אינו מחובר  
מנהל 20+, מו"ס
 
חבר מתאריך: 27.07.05
הודעות: 23,334
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי MS_Rogue שמתחילה ב "[QUOTE=golani_2] לא פוצי מוצי..."

אני לא מדבר פה על ילדים שיש להם בעיות חברתיות\התפתחותיות\נפשיות וכו' שזכאים לחינוך מיוחד, גם לא על ילדים עם בעיות לימודים שזקוקים למסגרת לימודית שונה.

ה"ילדים" שמדברים עליהם פה- הם תוצר של הורות גרועה, כזאת שחושבת שילדים זה אקססורי, או לחילופין דרך למנוע מהחבר לזרוק אותך ולהכריח אותו להתחתן.

לילדים האלה אין מגבלה מולדת שגורמת להם להיות אלימים בצורה מחליאה, יש להם הורים שלא יודעים, לא מנסים ולא רוצים להיות הורים. שמובילים בדוגמא אישית, רק שהדוגמא האישית הזאת מתבטאת בלקלל ולהרביץ את כולם ולכולם, אז מה לעזאזל מצפים שיצא מהילדים?

לא, בי"ס מקצועי זה לא מה שיגאל את החברה המתוקנת מהילדים הסוטים האלה ושום פרוצדורה לא שווה כלום אם היא לא כוללת הוצאת הילד מהחזקה של ההורים שלו לאלתר.
_____________________________________
"בטבע הסוס הוא בלונדינית מטומטמת. גם טיפש וגם בעל נורמות מיניות מופקרות.אי לכך, אני גאה להיות חמור."

אראל סג"ל

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
ותודה לדורון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 28-05-2012, 09:17
  ציבי ציבי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.03
הודעות: 1,606
האשם ביצחק קדמן ובמועצה הלאומית לשלום הילד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי asafn88 שמתחילה ב "בן 14 חטף מכות ואיבד ההכרה, המורים אפילו לא הזמינו אמבולנס"

כיום אין יותר סמכות הורית ומורית. עלינו לצפות לידיעות סדירות מסוג זה ושהן יהפכו לחלק מחיינו. הפכנו לחברה מעודדת עבריינות במסווה של שמירת זכויות העבריין והפושע.
ע"פ חוזר מנכ"ל עונשם של שלושת הילדים המכים ( או יותר ) לא יעלה על שלושה ימי השעייה. אחר כך זכותם לשוב לבית הספר. להנהלת ביה"ס אין סמכות לסלק אותם אלא אם הוריהם יסכימו לכך.
המועצה הלאומית לשלום הילד מונעת חינוך וסנקציות וכל עוד הנהלתה הנוכחית תמשיך להיות בידי ד"ר יצחק קדמן, אין סיכוי לשינוי. נהפוך הוא, יותר ויותר ילדים נולדים להורים ש"זכו" להתחנך ברוח "אתם תמיד צודקים", ויש כאן מערכת שמזינה את עצמה.
ההיסטוריה הישראלית מלאה באישי מפתח שביצעו איסטרגיות הרסניות בשם של אידיאולוגיה והבנה עמוקה של מציאות שהם סירבו להכירה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 28-05-2012, 17:29
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
כן, בטח. רק בגלל יצחק קדמן מורים לא צלצלו למשטרה על תקיפה עבריינית בתוך ביה"ס...
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי ציבי שמתחילה ב "האשם ביצחק קדמן ובמועצה הלאומית לשלום הילד"

יצחק קדמן לא מזיק לסמכות המורית. המורים מזיקים לה. מורים הגנו על מופרעים ועשו איתם דילים ("כדי שיהיה שקט בכיתה") הרבה לפני שיצחק קדמן בא לאוויר העולם...
באמת ראוי שתפסיק עם השימוש בשטות לגבי העונש הנורא שבדמות השעייה לשלושה ימים. השעייה לשלושה ימים זה פרס שלא מהעולם הזה לילד אלים בחט"ב. זה לא ילד בן 6 שצריך לארגן לו סידור.

לא יודע לגבי השלכותיו של קדמן באופן כללי, אבל במקרה שלפנינו, בהנחה שהעובדות בו נכונות, יש אשמים בפועל ואשמים במחדל, שכולם ברורים להחריד:
אשמים בפועל זה הילדים האלימים (שצריכים לעוף לכלא לדעתי) והרכזת (ששקריה להורים הם רשלנות פושעת ויש מקום לכתב אישום פלילי נגדה), ואשמים במחדל זה כל דמות מהמערכת של ביה"ס שראתה את הילד, ולא רצה להזעיק אמבולנס ומשטרה.

הבעייה של מערכת החינוך היא לא "העדר סמכות מורית" - אלא העדר רמה מורית. תהיה רמה - תהיה הצדקה לסמכות...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 28-05-2012, 23:16
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
יצחק קדמן בטח לא אחראי לאובדן הסמכות ההורית
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי ציבי שמתחילה ב "האשם ביצחק קדמן ובמועצה הלאומית לשלום הילד"

לכל היותר המועצה שבראשותה עשתה או עושה כדי למנוע ענישה פיזית של ילדים בידי הוריהם, וזה טוב מאוד כי ניזקה של זו עולה על תועלתה. אצלי בבית, ההורים היו סמכות עליונה אף שמעולם לא הרימו יד, ובמקרה של אבי, אפילו כמעט לא נידרש להרמת קול. ועדיין, הציות להם ולכללים שהציבו היה מובן מאליו. וכמוני אני בטוח שיש רבים מאוד. סמכות נבנית דרך קשר בריא בין ההורה לילד, דרך דוגמא אישית, דרך סנקציות שקולות במקרה הצורך ודרך זה שההורה מקפיד להקדיש זמן ותשומת לב לילדים, גם במחיר של דברים אחרים כמו הקריירה. מכות הם לא מקור לסמכות הורית בריאה. במקרים של בעיות חמורות בסמכות ההורית יש שיטות לשקם אותה שאני יודע בוודאות שעובדות (כסטודנטית אישתי עבדה לזמן מה אצל פסיכולוג שהתמחה בכך) ושלא כרוכות באלימות משום סוג.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 29-05-2012, 18:47
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
בהחלט ייתכן שזה חלק מהבעיה אבל גם לכך ניתן למצוא פיתרונות
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "ציינת בעיה אחרת- פעם נשים..."

פעם, הילד גם היה נמצא בבית כל היום. עם השנים, הילדים נמצאים לפרקי זמן ממושכים יותר ויותר במוסדות חינוכיים (הייתי די מזועזע כששמעתי כמה שעות ילדים נשארים היום בבית ספר יסודי בארץ). כשהם מגיעים הבייתה רצוי מאוד שההורים יהיו שם ויתנו את תשומת הלב והסבלנות הדרושים. ומדובר לא רק בזמן אלא גם בנכונות להתעקש על כללים, על זה ש"לא" זה לא, ועל אי ויתור עצמי, ולא להיכנע לבכי ונידנודים. במלים אחרות-לא להיכנע לפיתוי לפינוק ללא גבול. זה מאוד מאוד לא קל, בוודאי אחרי יום עבודה ארוך כשכל מה שאתה רוצה זה שקט תעשייתי, אבל זה חיוני לטווח ארוך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 28-05-2012, 16:47
  eshely77 eshely77 אינו מחובר  
מנהל פורום סטודנטים
 
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "עדיין תהיה חייבת להיות חלופה..."

לא צריכה להיות שום חלופה.
כמוך, גם אני חושב שהמחלה הגדולה של החברה שלנו הוא העדר האחריות.
במידה וההורה ידע שהתוצאה של האלימות של הבן שלו היא חינוך בבתי ספר פחות מבוקשים, האינטרס שלו יהיה לא לאפשר התנהגות כזאת.
צר לי על הילד שהתפלק לו בגיל 13 ולכן הוא סיים את חייו ללא בגרות. אבל צר לי יותר על ילד שחוזר הביתה עם שבר בארובת העין.
(שבר בארובת העין זה לא שבר ביד, יכולות להיות לזה השלכות על המשך החיים של אותו הילד)
הדרך לחנך את ההורים היא להחזיר להם את האחריות על הילדים שלהם.

אגב, מבחינתי לא צריך לחכות לוואצ'רים שארגוני המורים לעולם לא יתנו להם יד. מבחינתי אפשר עד אז לעגן זאת בחקיקה. חוק חינוך חובה, הוא זכות, מי שבועט בזכות הזאת (או בועט בילדים אחרים) יכול מבחינתי ללכת לעזאזל
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 28-05-2012, 17:07
  eshely77 eshely77 אינו מחובר  
מנהל פורום סטודנטים
 
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "אני מסכים עם העקרון שלך,..."

להוציא ילד מהבית זה מוצא שהוא אחרי המוצא האחרון. כשפקידת סעד מחוזית/לחוק נוער מוציאה ילד מרשות ההורים שלה היד שלה רועדת, לא רק בגלל הפגיעה האנושה בזכות להורות ובזכות של הילד לגדול עם הורי הביולוגיים אלא כי הסיכוי של הילד לגדול טוב יותר מחוץ לבית, הוא בד"כ קטן יותר. בטח שלא במוסד אבל אפילו לא אצל משפחה אומנת ואוהבת.
אם פעם תבחר להתעסק בנושא, (האמת זה רעיון לא רע שסופרי בורות ודומיהם שמרגישים קצת רצון לתרום לחברה יתנו כתף בתחום הזה - משרד הרווחה צריך נואשות אנשים שיהיו מוכנים ללות ילדים שהוצאו מהבית בזמן ביקור אצל הוריהם הביולוגיים) היית מגלה עד כמה ילד רוצה קשר אם ההורה הביולוגי שלו, גם אם זה אנס/היכה או עשה שאר מעשים שהדעת לא סובלת
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 28-05-2012, 17:35
צלמית המשתמש של golani_2
  golani_2 golani_2 אינו מחובר  
מנהל 20+, מו"ס
 
חבר מתאריך: 27.07.05
הודעות: 23,334
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "להוציא ילד מהבית זה מוצא שהוא..."

אני בשיעור סטטיסטיקה אז התגובה תהיה קצרה ולא קוהרנטית, אני מקווה שתבין בכ"ז-

1) אתה מדבר על נורמה נוכחית, שלא בטוח שהיא נכונה. באותה מידה אני יכול להגיד שזה לא הגיוני להשעות תלמיד ליותר מ3 ימים, לא משנה מה הוא עשה.

2) אנחנו לא מדברים פה על כל ילד שהוא קצת אלים. אנחנו מדברים פה על מקרים קיצוניים (ראית את הסרטון?) במקרים כאלה ברור לחלוטין שההורים לא כשירים לגדל ילדים, זה מעבר לעובדה שבתי הספר לא כשירים להכיל אותם.

3) סביר שילד ירצה קשר עם הורה ביולוגי גם אם הוא מכה אותו ו\או מתעלל בו מינית ושלל הטבות אחרות או שהוא סתם נרקומן. זה עניין ביולוגי-חברתי. לילד לא יכולה להיות ההבנה שזה רק מזיק לו בטווח הארוך.
במקרים הנ"ל אני אפילו אטען שזה גרוע יותר. ההורה, בהזנחתו, מייצר ילד שיפגע בהרבה מאוד אנשים אחרים.

4) זכות? זה זכות כל עוד זה לא פוגע בזכויות של אנשים אחרים. אם מישהו לא מנצל את זכותו להיות הורה- מחנך, אלא חושב שילד זה שק חבטות או חלופה לצ'יוואוואה, מבחינתי אין לו זכות להיות הורה.

5) לא ברור לי איך קבעת שאני סופר בורות ושאני לא תורם לחברה אבל אני לא מעריך את ההגדרה.
_____________________________________
"בטבע הסוס הוא בלונדינית מטומטמת. גם טיפש וגם בעל נורמות מיניות מופקרות.אי לכך, אני גאה להיות חמור."

אראל סג"ל

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
ותודה לדורון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 28-05-2012, 19:06
  eshely77 eshely77 אינו מחובר  
מנהל פורום סטודנטים
 
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "אני בשיעור סטטיסטיקה אז..."

ראשית אני מקווה שההתנצלות שלי התקבלה.

קל לנו, בעיקר לך ולי שעדיין אין לנו ילדים, לחרוץ שההורה לא כשיר לגדל את הילד או שטובת הילד היא לגור מחוץ לבית ההורים. בפועל, כמו בכל דבר בחיים וכמו שהשמאל למד בדרך הקשה, לבעיות סבוכות ומסובכות יש פתרונות פשוטים אבל מוטעים.

ההנחת העבודה הבסיסית שלנו, אני חושב שהיא זהה. טובת הילד לפני הכל.
כאשר אתה נמצא מחוץ לתחום יש מחשבה שילד הוא כמו צמח המגיב לנוסחה מתמטית, אני אתן לו אוכל, שתיה, חינוך, אהבה ומשמעת... הכל במידה והוא יצמח כמו שצריך.
החלק השני של המשוואה אומר שהילד ישמח, יאהב ויגדל היטב בתנאי שיקבל את כל אלו. בפועל, כפי שאתה בטח יודע במשוואה הזאת יש נעלם שהוא לא ממש פתיר. משהו ביולוגי נפשי בקשר בין ההורה לילד הביולוגי.
רוב הניסיון שיש בתחום מראה שברוב המקרים טובת הילד היא כאשר יש קשר עם ההורים הביולגים. להוציא ילד מהבית זה פתרון, אבל פתרון קרדינאלי.
החלק הנוסף הוא שעד כמה שזה נשמע נורא, לא תמיד מדובר באשמת ההורים.
אני מכיר דרך איש מקצוע מקרה אחד כזה. מקרה מזעזע של שני ילדים שפגעו קשות ובאופן בלתי הפיך בילד שלישי. בעוד אחד מהילדים מגיע ממשפחה רעה, הילד השני לגמרי נגרר למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. על ההורים, אוהבים ודואגים נפלה ביום אחד פצצה שהם גידלו מפלצת בבית. אבל אפילו הילד הוא לא מפלצת, למרות שהוא היה שותף למעשה מפלצתי.
וזה היה שיעור קצר, ובטח שלא חף מטעויות על רווחה במאה ה-21.

ושוב, בלי ציניות, אם זמנך בידך. ותרצה להתנדב במשרד הרווחה, אתה עשוי לגלות עולם מרתק וכואב.
תהנה מהקורס בסטאטיסטיקה.
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)


נערך לאחרונה ע"י eshely77 בתאריך 28-05-2012 בשעה 19:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 28-05-2012, 20:29
  asafn88 asafn88 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 7,753
שלח הודעה דרך MSN אל asafn88
הטרגדיה של השמאל בראי החינוך (אבל רלוונטי לכל תחום אחר)
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "ראשית אני מקווה שההתנצלות שלי..."

ראשית משל:

ציטוט:
ילד קטן מצא גולם של פרפר. יום אחד, הופיע פתח קטן בגולם. ישב הילד והביט במשך שעות איך הפרפר מתאמץ לדחוף את גופו דרך אותו פתח קטן מדי.

לפתע הפסיק הפרפר להתקדם. נראה היה שהוא התקדם ככל יכולתו וכוחו אינו עומד לו להמשיך ולצאת לחופשי. ליבו של הילד נכמר, והוא לקח זוג מספריים ופתח את הגולם לרווחה. תוך שניות יצא הפרפר בקלות, אך גופו נראה קטנטן וכנפיו מכווצות.

המשיך הילד להתבונן בסבלנות, בציפיה שבכל רגע ייפרסו כנפיו המפוארות של הפרפר והוא יתגלה במלוא עוצמתו ויופיו. אך זה לא קרה. למעשה, הפרפר יבלה את שארית חייו בזחילה, כשגופו מנוון וכנפיו מכווצות. הוא לעולם לא יצליח לעוף.

הילד, בטוב ליבו לא הבין שהגולם הדחוס והקשה ומאבק הפרפר לצאת ממנו היו דרכו של אלוהים לגרום לגופו להתעצם ולכנפיו להתחזק כדי שיוכל לעוף אחרי שייצא לחופשי.

לפעמים, מאבקים הינם דבר נחוץ ביותר. אם אלוהים היה מאפשר לנו לעבור את חיינו ללא מכשולים, היינו חלשים הרבה יותר. לא היינו חזקים כמו שהיינו יכולים להיות, ולעולם לא היינו יכולים לעוף.


ציטוט:
כל מאמץ אנושי, טען הגל, לא רק נבנה על בסיס מה שקדם לו, אלא גם מגיב ומתנגד לו. בתיאורים בני ימינו של הֶגֶלְיָאניזם, נהוג לחלק את הדיאלקטיקה של הגל לשלוש תנועות הקרויות "תזה", "אנטיתזה" ו"סינתזה". הגל עצמו לא השתמש בחלוקה זו בדר"כ, אף כי היא פותחה מוקדם יותר על ידי פיכטה בתארו את היחס השורר בין הפרט לבין העולם. הגל אמנם מזכיר את שתי התנועות הראשונות, אך הוא אינו מזכיר את ה"סינתזה" אלא את ה"שלם".

לדוגמה, המהפכה הצרפתית לדידו של הגל גילמה את הופעת הבכורה של החירות בחברה האירופית ("תזה"). אך המהפכה הייתה גם קיצונית: האלימות, שהייתה כורח המציאות בעת ביצוע ההפיכה, לא פסקה גם לאחר שהמהפכנים השמידו את יריביהם והשיגו את מטרתם. כתוצאה, החירות התפוגגה בשל "תקופת הטרור" הברוטלית (אנטיתזה). אולם, הסביר הגל, ההיסטוריה ממשיכה תוך לימוד מטעויותיה: רק אחרי החוויה הזו, ודווקא בגללה, ניתן לחשוב על קיומה של מדינה חוקתית המקנה חופש לאזרחיה, ומגשימה את האידאלים המהפכניים של חירות ושוויון (סינתזה).



ראשית לגבי משל הפרפר: בגרסה עדכנית, הייתי מחליף את המילה "אלוהים" במילה "טבע".
ואת הפסקה האחרונה הייתי כותב מחדש במונחים של הגל.
חינוך הוא תהליך דיאלקטי. מערכות החינוך בעבר היו נוקשות. אולי נוקשות מידי - אני לא יודע לשפוט.

מערכת החינוך, כמו המשפחה, היא עוד מוסד שנפל קורבן לתיאור פשטני, משתלח, רגשי, לא אחראי ורעיל של התיאוריה הביקורתית.
במקום להבין את המורכבות של השיטה הקיימת ולחקור מדוע ואיך היא עובדת בצורה מדעית, היא הוצגה באור נלעג. כי זה יותר קל.
כללי המשחק שונו ב-180 מעלות. כי הרבה יותר פופולרי מבחינתו של פוליטקאי להכריז על "מהפכה" פרוגרסיבית בעידן של אופוריה פרוגרסיבית כללית, מאשר לנסות לכוונן מערכת קיימת טיפין טיפין, עם היד על הדופק.

היום מדברים על זכויות התלמיד ועל אלימות מורים. הענישה "הופרטה" וכעת היא מופעלת ע"י הילדים כלפי ילדים אחרים. בסופו של דבר קיבלנו תוצר אלים הרבה יותר מהמקור.
_____________________________________
“I lived in countries that had no democracy... so I don't find myself in the same luxury as you do. You grew up in freedom, and you can spit on freedom because you don't know what it is not to have freedom.”
Ayaan Hirsi Ali

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 28-05-2012, 21:00
צלמית המשתמש של golani_2
  golani_2 golani_2 אינו מחובר  
מנהל 20+, מו"ס
 
חבר מתאריך: 27.07.05
הודעות: 23,334
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "ראשית אני מקווה שההתנצלות שלי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
ראשית אני מקווה שההתנצלות שלי התקבלה.

אני לא נעלב, בטח לא מדברים באינטרנט ועל כן אין צורך להתנצל בפניי. פשוט לא הבנתי למה חשבת שזה יהיה משהו שנכון לכתוב.
ציטוט:
קל לנו, בעיקר לך ולי שעדיין אין לנו ילדים, לחרוץ שההורה לא כשיר לגדל את הילד או שטובת הילד היא לגור מחוץ לבית ההורים. בפועל, כמו בכל דבר בחיים וכמו שהשמאל למד בדרך הקשה, לבעיות סבוכות ומסובכות יש פתרונות פשוטים אבל מוטעים.

אבל זה טיבם של דיונים באינטרנט, במיוחד בנושאים תיאורטיים- אין אפשרות להיכנס לעובי הקורה ועל כן נאלצים להישאר ברמה הכללית. ברור שיש יוצאים מן הכלל- הם יכולים להיות אפילו רבים, אבל אני מדבר פה על עקרון- הנחת העובדה צריכה להיות- ההורים לא מחנכים את הילד=הם לא ממלאים את תפקידם= הם לא צריכים לגדל את הילד.
ציטוט:
ההנחת העבודה הבסיסית שלנו, אני חושב שהיא זהה. טובת הילד לפני הכל.

כבר פה אני אאלץ לחלוק אתך- טובת הילד חשובה מאוד, אבל היא לא מדד אובייקטיבי. בעייני חשובים לא פחות האחדות- אלפי אנשים אחרים שיושפעו לרעה מהתנהגות של פוחז אחד קטן.
ציטוט:
רוב הניסיון שיש בתחום מראה שברוב המקרים טובת הילד היא כאשר יש קשר עם ההורים הביולגים. להוציא ילד מהבית זה פתרון, אבל פתרון קרדינאלי.

יכול להיות, אבל פה מדובר על מקרים שבהם הילד הוא בעייתי (פגם מטלי-פסיכולוגי-נפשי כלשהו, או השפעה חברתית משתנה בלתי נשלטת), אני מדבר על מקרים צרים מאוד- בהם הילד דפוק בגלל ההורים, לא על כלל המקרים בהם הילד דפוק.
ציטוט:
החלק הנוסף הוא שעד כמה שזה נשמע נורא, לא תמיד מדובר באשמת ההורים.

כאמור- אין ספק. אני לא מדבר על כלל המקרים, אלא על המקרים בהם ההורים הם האשמים.
ציטוט:
אני מכיר דרך איש מקצוע מקרה אחד כזה. מקרה מזעזע של שני ילדים שפגעו קשות ובאופן בלתי הפיך בילד שלישי. בעוד אחד מהילדים מגיע ממשפחה רעה, הילד השני לגמרי נגרר למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. על ההורים, אוהבים ודואגים נפלה ביום אחד פצצה שהם גידלו מפלצת בבית. אבל אפילו הילד הוא לא מפלצת, למרות שהוא היה שותף למעשה מפלצתי.
וזה היה שיעור קצר, ובטח שלא חף מטעויות על רווחה במאה ה-21.

גם ההגדרה של "בית טוב-בית רע" ו"נורמטיבי", הם דברים גמישים מאוד והמדדים שלהם לא תמיד רלוונטים.

קח את רוצחי דרק רוט כדוגמא (סתם כי הם קלאסיים וגם מוכרים מאוד) דווקא הילד מהמשפחה הבעייתית היה הנגרר והילד שהגיע ממשפחה שעל-פניו לא חסר בה כלום הוא היה הפסיכופת הראשי.
שים לב שלא דברתי על אהבה- דיברתי על חינוך, הילד ה"נורמטיבי" מ"המשפחה הטובה" הורעף בשפע של אהבה, באמת לא חסר לא כלום, אבל אף אחד לא חינך אותו, אף אחד לא היה שם להעניש אותו כשהוא פשע, לנתר את ההתנהגות שלו, ללמד אותו ולהנחות אותו. ההורים אוטומטית התייצבו לימין הילד שלהם (כפי שהרבה מאוד הורים נוהגים בימינו) והאשימו את כולם בהתנהגות של הילד, החברה, המורים, המנהלת, המשטרה וכו' וכו', לשנייה הם לא חשבו אפילו שהילד שלהם הוא לא בסדר.

לילד כזה אין סכוי לצאת בנאדם נורמלי, במקרה הכי פחות גרוע הוא יצא מגלומן נרקסיסט בכיין, במקרים גרועים יותר הוא יצא פסיכופת.
ציטוט:
ושוב, בלי ציניות, אם זמנך בידך. ותרצה להתנדב במשרד הרווחה, אתה עשוי לגלות עולם מרתק וכואב.
תהנה מהקורס בסטאטיסטיקה.

אני סופג לא מעט פאסיבית מקרובת משפחה שהיא עובדת סוציאלית, אני גם לא אתנדב שם בגלל שאני יודע שזה תחום שאני, אישית, לא יכול לתרום בו.
_____________________________________
"בטבע הסוס הוא בלונדינית מטומטמת. גם טיפש וגם בעל נורמות מיניות מופקרות.אי לכך, אני גאה להיות חמור."

אראל סג"ל

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
ותודה לדורון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #54  
ישן 28-05-2012, 21:04
צלמית המשתמש של golani_2
  golani_2 golani_2 אינו מחובר  
מנהל 20+, מו"ס
 
חבר מתאריך: 27.07.05
הודעות: 23,334
בתגובה להודעה מספר 53 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "חינוך חובה יהיה, אין קשר, רק..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי shruki
לכאורה אין סיבה מדוע לא יקום יזם חכם, ייאסוף מספר קצינים במיל', ויפתח בית ספר/פנימיה צבאית עם אפס סובלנות לחוסר משמעת ואימונים פרא-צבאיים, במתכונת מחנות העונשין שיש בארה"ב.

בהחלט יש סיבה, כי אז אתה ממשיך להזין את הפאשיזם של מכונת ההשמדה הצה"לית ע"י מיליטאריזציה חולנית של בני הנוער והרי ברור לך שהפנימיות האלו יכרתו ברית עם מנהלים כדי שאלו יזינו אליהם תלמידים שהם לא באמת בעייתים אבל מה לעשות...חסר סד"כ....וכו' וכו'.
ציטוט:
ראיתי סדרה דוקומנטרית על מחנה כזה ודומים לו, שמנוהל על ידי קאובויז בוויומינג או משהו בסגנון, באמצע השממה, אין יוצא ואין בא, עובדים ברפת או באורווה כל היום, וישנים בשק"שים מול מדורה. אחרי שבוע שם לאף אחד אין חשק למרוד. אפשר לשלב את זה עם לימודי ליבה או מקצוע, כך שתלמיד ייצא משם עם השכלה וגם עם חינוך.

כן, ראיתי את הסדרה הזאת (יש לה גם מקבילה בריטית) אבל אני לא בטוח שזה הפתרון (אם כי זה פחות או יותר הכיוון שלי). אחוזי ההצלחה שלהם דומים ל"לרדת בגדול" וכל תכנית אחרת של "זבנג וגמרנו". התכנית צריכה להיות פחות קיצונית אבל ארוכה הרבה יותר. לא 3 חודשים אלא כל תקופת חינוך חובה, עד שהם מבוגרים ובוגרים מספיק כדי לעמוד בזכות עצמם. כי הרי ברור לך שברגע שהילדים האלה חוזרים הבייתה- להורים האימפוטנטים שלהם ולחברה החוליגנית- אין להם הרבה סיכוי.
_____________________________________
"בטבע הסוס הוא בלונדינית מטומטמת. גם טיפש וגם בעל נורמות מיניות מופקרות.אי לכך, אני גאה להיות חמור."

אראל סג"ל

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
ותודה לדורון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #67  
ישן 29-05-2012, 08:42
  אורי Uri אורי Uri אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.04.07
הודעות: 74
צריך למצוא את האיזון שהלך לאיבוד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי asafn88 שמתחילה ב "בן 14 חטף מכות ואיבד ההכרה, המורים אפילו לא הזמינו אמבולנס"

מצד שני בן לשני רופאים נורמטיבי ומוצלח בגיל 14 עת ההורמונים משתוללים הלך מכות ושבר אצבע.
בית הספר הזמין משטרה כולל חוקר נוער...ההורים הרגישו שקפקא זה ספרות ילדים משעשעת.

יותר מאוחר, יצא שהילד שהוא די מקובל חיבק את אחת הבנות ונגע לך (בכוונה או שלא) בחזה,
מיד המנהלת עודדה את הילדה להגיש תלונה במשטרה על הטרדה מינית.
יהיה מיותר לציין שהילדה והוריה הבינו את המקרה וסרבו בכל אופן לשתף פעולה עם המנהלת.

לדעתי הלא מלומדה, המנהלת לא מעוניינת ורוצה להיתמודד ולהכיל את המתבגרים האלה.
מה הטעם בלקרוא לתיכון ההוא מוסד פדגוגי חינוכי?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:00

הדף נוצר ב 0.19 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר