לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-07-2012, 09:07
  LifeOverIP LifeOverIP אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.05.12
הודעות: 26
אחריות מחשב Dell - קיימת או שהסתיימה?

לפטופ של דל שנרכש בארץ לפני כמעט שנתיים, הדיסק הקשיח קרס,
התקבלה הודעה שהוא לקראת כשלון ויש לפנות ליצרן ו לא ניתן היה לפרמט ולהתקין עליו מחדש.
בבדיקה באתר של דל בהתאם למזהה הנייד, פירוט האחריות הוא:

Next Business Day Support - נותרו עוד 484 ימים.
Parts Only - נותרו עוד 0 ימים.

מה משמעות Next Business Day Support?
האם זה רק שירות הגעה לבית הלקוח/תמיכה בתוך יום עסקים אחד,
או כולל גם חלקים?
כלומר, האם האחריות שנותרה לי היא רק שירות (יש עוד 484 ימים) כולל טיפול בתקלות/החלפת חומרה וכו',
או שמכייון ש Parts Only = 0, אין טיפול?

לפי הכתוב כאן:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/v...ageid=121422265

1. אני מבין שיש לי אחריות גם לעבודה וגם לחלקים לעוד 484 ימים, כלומר, הכל מכוסה באחריות, האם הבנתי נכון?
2. אין לי חשבונית ואין לי קבלה, האם דל בארץ חייבים זאת? (על פניו המחשב אצלי, לפי המזהה שלו רואים שעדיין באחריות, מה זה משנה מאיפה קניתי ואיפה הקבלה?)

תודה רבה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 13-07-2012, 09:39
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי LifeOverIP שמתחילה ב "אחריות מחשב Dell - קיימת או שהסתיימה?"

בהנחה שזה כמו בחברות אחרות שאני מכיר - אלה שני סוגים שונים לחלוטין, שאינם קשורים אחד לשני. הראשון כולל חלקים, השני הוא רק חלקים, וזה שיש לך את האחד, לא אומר שצריך להיות לך גם האחר. ייתכן שיהיו שניים (לדוגמא - NBD לשנה, ו Parts Only ל 3 שנים).

ברגע שכתוב NBD - הכוונה היא אכן לטכנאי, שאמור להגיע עד אלייך, ביום העסקים הבא ומתחיל לטפל בתקלה עד לפתרונה (שלא חייב להיות במועד ההגעה שלו; ייתכן ויקחו את המחשב למעבדה.). כלומר אם פתחת קריאה (בישראל) ביום חמישי, יגיע ביום ראשון. אם תפתח ביום ראשון, יגיע ביום שני (אם אין גם חגים בדרך...). רמה יותר טובה מ NBD היא תוך 6 או 4 שעות. כמובן שמשלמים על זה אקסטרא. רמה עוד יותר טובה היא התחייבות לפתרון תוך 6 שעות - נניח שיש לך שרת שנשרפו בו כל החלקים - זה לא משנה - לטכנאי יהיה זמין שרת באוטו, זהה לשלך או טוב יותר, שהוא יכול להשאיר אצלך, כי הוא חייב לתת לך פתרון מיידי. על זה משלמים עוד יותר אקסטרא :-)

לעתים יש אחריות שהיא Parts Only לחלקים מסויימים (אפילו שלכלל המוצר יש NBD) - שלא באמת צריך טכנאי בשביל להחליפם - כמו כונן קשיח, שזה עניין של כמה ברגים. למשל הדבר נפוץ בשרתים - כשמתקלקל לך כונן בשרת, אין מה לשלוח טכנאי על זה. פשוט שולחים לך כונן חדש באמצעות שליח - חבל לבזבז כסף על טכנאי שמביא משהו שאפילו ברגים לא צריך לפתוח בשביל להחליף...

ב IBM וב HP לא דרשו ממני מעולם קבלה - המספר הסידורי והעובדה שהוא מופיע במחשב תחת אחריות, הספיקה להם. אני לא רואה סיבה שב Dell זה יהיה שונה.

בכל מקרה, יכולת לחסוך את כל השאלה (ואת כל התשובה שלי), אם פשוט היית... מנסה לפתוח קריאה במוקד השירות, ומגלה לבד, במקום לעסוק בניחושים והשערות...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:09

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר