לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-07-2012, 15:32
צלמית המשתמש של White-Night
  White-Night White-Night אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.04
הודעות: 6,884
מחשוב/מרכזייה/CRM/.... עזרה התרחבות והשתדרגות עסקית - מבחינה טכנולוגי

לא בטוח אם זה המקום הנכון אך בכל זאת אשמח לכל עזרה בנושא - .

אני צריך עזרה במחשוב/תקשורת/מכירות וייעול למשרד.
אני צריך הרבה דברים ולכן חיפשתי חברה שתוכל לספק לי מענה כולל אך נכון להיום אני לא מצליח למצוא אחת, כזו...

אני מעוניין שהתוצאה בסוף תענה על כמה מאפיינים שאני צריך,
אך מכיוון שהשירותים והציוד יהיו מחברות שונות אז אף אחד לא מצליח להעביר את הדרישות הנכונות לאנשים הנכונים
אז איכשהו אני צריך לחלק את זה ולמצוא החברה/ות שיספק/ו לי את השירות .

מצב נכון להיום:
מכללה עם סניף אחד ומספר עובדים במכללה

ציוד ושירותים קיימים:
המרכזייה אנלוגית - לא מספיקה למשרד ואין בה אפשרות להרחבה
מעקב אחרי לידים, לקוחות פוטנציאליים וקיימים מבוצעים דרך גוגל דוקס DOCS
טלפונים ניידים רגילים לעובדים שצריכים .
שירותים אירוח ואחסון באופן עצמאי GoDaddy - פעם אחרונה שאני משתמש בשירותים שלהם
שירותי דיוור כיום משתמש ב icontact , בעבר השתמשתי ב Mailchimp אך לא הייתי מרוצה מחלק מהמאפיינים שם

מצב חדש:
מכללה עם סניף ראשי ושני "סניפים" שבעיקר מאויישות ע"י בן אדם אחד או שניים לצורך קבלת קהל.
מספר עובדי שיווק ומכירות שטח/מהבית באזורים גאוגרפיים שונים

דרישות לשירותים/ציוד:
מרכזיית IP שכל הסניפים יוכלו להתחבר לאותה מרכזייה
אפשרות לעובדי שיווק ומכירות מהבית/שטח להתחבר למרכזיה דרך המחשב ו/או דרך הטלפון הנייד עם חיבור אינטרנט
מערכת CRM בענן / שרת (גישה מהאינטרנט)
העניין שחשבתי שאוכל לקבל מערכת CRM מחברת תקשורת כך שהסנכרון יהיה מקסימלי בין מרכזיית ל CRM ואני אסביר למה אני מתכוון:
למשל אם אני מקבל שיחה למכללה אז פרטי המתקשר וההיסטוריה שלו יעלו באופן אוטומטי למקבל השיחה על המחשב .
(בנוגע לזה אני אפילו עדיין לא יודע מה העלויות כדי להחליט אם זה כדאי מבחינתי בשלב זה או לא) וכמובן מי יכול לספק שירות זה.


יצרתי כבר קשר עם :
סלקום עסקים שבין השאר הפנו אותי לשירותי שמסופקים ע"י נטוויז'ין (שנקנתה ע"י סלקום השנה אם אני לא טועה)
מרכזייה הם יכולים לספק, גישה מהאינטרנט היא בלתי אפשרית וגם מטלפון סלולרי - אמרו שזה אפשרי טכנית אך הם כבר לא עושים בגלל בעיות אבטחה !?!
אין להם שיתוף פעולה עם ספק מערכת CRM שיכול לסנכרן הכל ביחד - אם זה בכלל אפשרי.
ובינתיים הציעו לי מרכזיית IP Centrix עם שלוחות ואפשרות להוספת שלוחות נייחות במקומות מוגדרים מראש.
פיתרון לניהול משרד ושירותים דרך הטלפון לא קיבלתי, מחכה לעוד טלפונים מהמחלקות השונות שם.

בזק - יצרתי איתם קשר פעמיים, לקחו פרטים, אמרי שיתאמו פגישה וישלחו מייל עם הדרישות - זה היה לפני שבוע ועד היום לא קיבלתי.
בזק בינלאומי - 4 פעמים יצרתי קשר , 3 פעמים התקשרו אליי, פעמיים אמרו שיתאמו עם נציג שיבוא ויבדוק דרישות להתאמה, נכון להיום אף אחד לא חזר אליי.
Hot - קיבלתי הצעה לטלפונים אך הם כנראה לא יכולים לספק הרבה יותר מטלפון ואינטרנט כך שעדיין אין להם חבילות "תקשורת" שמתאימות לעסקים ולכן כנראה שירדו מהפרק.

GOOGLE - ניסיון לקבל שירותים לעסקים ואפליקציות לניהול עסקי

חברות שמספקות CRM, יצרתי קשר עם מספר חברות אך רובם לא ממש מחזירים טלפון - לא יודע למה הם אוספים לידים אם הם לא מתכוונים לחזור למתעניינים.
והחברות שאני מכיר "מחו"ל" או שהם יקרות מידיי אך הבעייה העיקרית שלא כל העובדים שלי מדברים אנגלית שוטפת כך שאני אצטרף CRM בעברית/ערבית.
ניסיתי בעבר בכל מיני מערכות CRM מבוססות קוד פתוח כמו VTIGER ו SUGAR, אך התמיכה בהן כמעט אפסית .

ראוי לציין שנכון להיום אני מפעיל ומנהל את הכל החל מקניית מדיה, עיצוב, ועד ניתוח פרסומות מערכות דיוור, מיילים, בניית אתרי החברה ועד הכשרת עובדי השיווק
ולכן חשוב לי שתהיה לי אפשרות לתמיכה מאנשים מביני עניין ולא מחאפרים.

וכאן המשמעות של חאפר בעיניי :
אם לי כלקוח יש יותר אינפורמציה שלמדתי מהאינטרנט מזו שקיימת אצל "המומחה" שאני אמור לקבל ממנו שירות אז "המומחה" הוא חאפר - להגדרתי.

לצערי מספר החאפרים שהתקשרו אליי לאחר שפירסתי שאני מחפש שירותים כאלה דיי גדול ובכל זאת אני כותב את הכל כך שאולי מהפורום תצא הישועה

אשמח לקבל הפניות, המלצות וכל עצה שאולי תוכל לעזור לי

המשך יום נפלא,
פאדי
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 11-07-2012, 18:41
  benyamin benyamin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.03.05
הודעות: 1,266
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "מחשוב/מרכזייה/CRM/.... עזרה התרחבות והשתדרגות עסקית - מבחינה טכנולוגי"

מכל המגילה שכתבת () נראה שאתה מבקש שני דברים בלבד - מרכזיית IP שתסונכרן עם CRM.

מבחינת מרכזיית IP, לבזק בינלאומי יש שירות לא רע עם מרכזיות של avaya שהם מספקים והיום לדעתי של עוד יצרן. בכל מקרה השירות שלהם בתחום הוא באמת מא' ועד ת' ולא צריכה להיות לך סיבה לדאגה בנושא הזה.
תיאורטית אפשר גם להתקין לבד מרכזית IP כלשהי "בחינם" (SipXecs מאוד נחמדים, אבל תצטרך להשקיע בלימוד המערכת, כאשר זה כמובן נכון לכל דבר שאתה רוצה לעשות לבד...)

לגבי CRM, אני אישית משוחד לחלוטין ע"י Salesforce שלדעתי כמה שהם יקרים הם שווים כל שקל. אין להם מתחרים מבחינת נוחות וקלות שימוש וכמובן אין לך שום כאב ראש של תחזוקה, כי זה SaaS מוחלט. בנוסף יש להם שוק מפתחי תוספים יחסית גדול ואם חסר לך משהו מהחבילה הבסיסית שאתה מקבל מהם, תמיד אפשר למצוא את מה שצריכים.

לגבי השילוב בינהם, ישנם פלאגינים בשני הצדדים שמאפשרים לעשות את מה שכתבת (כולל שימוש בסלולרים, כולל שימוש ממחשבים מרחוק ע"י softphone, וכו')

ואם בכל זאת אתה רוצה לעשות הטמעה של חברה חיצונית ולא להתעסק לבד, אז בנושא ה salesforce היה לי ניסיון חיובי עם One1 ולגבי המרכזיות כבר הזכרתי את בזב"ל.

בכל מקרה יש הרבה חברות שעושות את כל זה, ותמיד צריך להשתדל לזהות חאפרים מרחוק...
_____________________________________
IF there is no LOVE there is Nothing


נערך לאחרונה ע"י benyamin בתאריך 11-07-2012 בשעה 18:44.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 11-07-2012, 22:06
צלמית המשתמש של White-Night
  White-Night White-Night אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.04
הודעות: 6,884
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי benyamin שמתחילה ב "מכל המגילה שכתבת (:)) נראה..."

אכן בגדול זה מה שאני צריך, העניין שכל החברות שיגעו לי את השכל שאי אפשר אי אפשר !

סלקום אמרו לי שאין אפשרות גישה למרכזית IP מטלפון סלולרי/מחשב אלא רק מטלפון נייח שהם מספקים.
בזק ובזק בינלאומי אני כבר שבועיים מחכה לטלפון שבו מתאמים לי פגישה עם איש טכני/שטח שיבוא לפגישה ויבדוק את המקום, תשובות לגבי הדרישות לגישה מרחוק עדיין לא קיבלתי כי הנציגים לא יודעים ואמורים "לתאם" בינתיים כבר נמאס לי מהם האמת, בדרך כלל חברות מחפשות לקוחות ולא ההפך.

עם אחד מנציגי salesforce אני נפגש בראשון, מובן לי שיקר מאוד ביחס למתחרים אך עדיין על איכות משלמים ואני רוצה לדעת מה הערך המוסף שהיא יכולה לתת לי ביחס לאחרים, והאם שווה לי לשלם את הפרמייה הזו לטובת האיכות.

בקשר למרכזית ה IP, אם בזק בינלאומי יכולה לתת לי פתרון כפי שאתה אומר אז אני כנראה אצטרך לפנות אליהם פעם נוספת.

ואם כבר קראת את כל המגילה שכתבתי - ותודה
אז אולי תוכל להפנות אותי גם לחברה שיכולה לתת לי איזה פלטפורמה לשימוש של שיווק/פרסום ?
מרוב האחפרים שפגשתי - גם חברות פרסום "מובילות" לפחות במגזר הערבי הם חאפרים- אז אני כבר עושה הכל לבד -
החל מהקריאטיב ועד העיצוב, כתיבת הקוד, מערכות פרסום - גוגל פייסבוק ויוטיוב בעיקר, ועד מערכות דיוור ואוטומציה ועד ניתוח נתונים וביצועים וכאלה.
האם ידועה לך פלטפורמה טובה שיכולה לעזור לי לאחד את הכל ביחד ?

תודה רבה מראש
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 12-07-2012, 07:21
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "מחשוב/מרכזייה/CRM/.... עזרה התרחבות והשתדרגות עסקית - מבחינה טכנולוגי"

מרכזיית IP - אני באופן אישי ממליץ על Asterisk. אני עובד איתה כבר 7 שנים, והיא מעולה. אם אתה עובד Pure IP, כלומר, מתחבר לרשת הטלפוניה באמצעות פרוטוקול כמו SIP (שזה מה שיתנו לך כל חברות האינטרנט שעוסקות היום בטלפוניה), אתה אפילו לא צריך לרכוש חומרה מיוחדת ולהבין בהגדרות המיוחדות שצריך להגדיר אותה - אלא לעשות הכל דרך ממשק Web ממש לא מסובך, שמגיע עם התוכנה. איך שהתוכנה הנ"ל יוצאת מהקופסא, היא כבר יודעת לעשות הרבה מאוד. רשימה כאן: http://www.asterisk.org/asterisk - ואפשרויות ההרחבה אינן מוגבלות. אני בניתי בעצמי תוספות מסויימות שחסכו למקום העבודה שלי הרבה כסף...

אשר לאינטגרציה עם CRM - מבחינת Asterisk זה לא מסובך מדי. זו לא בעייה לבנות שירות, שאם תתן לו מספר שלוחה, הוא יחזיר לך את ה Caller ID בשיחה הפעילה על אותה שלוחה (שזה בעצם כל מה שאתה צריך מהמרכזיה שלך, בדרך כלל; ומשום מה, במרכזיות של מליוני שקלים, הרבה פעמים זה לא עובד; אף פעם לא הבנתי מדוע...) - וזה מה שמערכת ה CRM צריכה לתמוך בו, בסך הכל. זה לא בשמיים, ו Asterisk מאוד נפוצה, אז יש המון חברות שתופרות פתרונות. אני כן ממליץ, אם הולכים לחברה כזו, לבקש פתרון שלא כולל הפצת Asterisk משלהם, אלא, משהו שמתקינים מעל הפצה מקורית של Asterisk (כגון http://www.asterisk.org/asterisknow), כדי לא להתמודד עם באגים שהם הוסיפו, ועם אי אפשרות לשדרג בעתיד.

אל Asterisk תוכל להתחבר גם בין משרדים (אם יש קישור VPN ביניהם, ואם לא, דרך האינטרנט, אבל יש סכנת אבטחה מידע בלפתוח שירות פנימי ומהותי כגון רשת הטלפוניה שלך, אל האינטרנט, רצוי מאוד להמנע!), וגם מהבית, וגם מחו"ל, וכו'. המרכזיה שאני הקמתי כאן בישראל שירתה את כל עובדי החברה בעולם, שיכלו לדבר כך אחד עם השני בחינם, באיכות מעולה, יותר טובה מאשר בשיחה בינלאומית עם טלפון סטנדרטי. אבל, חשוב, שרוחב הפס יהיה זמין לצורך העניין. שזה אומר או QoS שמבטיח רוחב פס למרכזיה, או קו תקשורת יעודי עבורה, שאף משתמש אחר ברשת לא יוכל לזלול את רוחב הפס הדרוש.

בניגוד לבני שם למעלה, SF זה אמנם מוצר חזק במה שהוא יכול לעשות... אבל המחיר, והביצועים (הכל הולך עד לסאן פרנסיסקו), אפעס, לא משו :|

אשר לסלקום/נטויז'ן, גם למקום העבודה הנוכחי שלי הם עשו כאב ראש. החלטנו לוותר לטובת ספק SIP Trunk אחר...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 12-07-2012, 17:45
צלמית המשתמש של White-Night
  White-Night White-Night אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.04
הודעות: 6,884
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "מרכזיית IP - אני באופן אישי..."

Thanks Allot Shimi

To be honest I'm not a technical guy though I got to realize that you either gain knowlege to do the things you want to do, Or you pay for it.
The company looks interesting, and seems to be easy to operate ... I also read a basic guide to the setup .... doesn't seem to be too hard to operate though I'm not sure about the setup and configurations needs to start running it.
Do you an estimation about the time investment needed to learn this since you have done it yourself ?

Thanks

P.S. Sorry for replying in English, for some unknown reason, my laptop crashed in the middle of a 1:30 mins of video rendering , I though an XPS with 3gb video card and 8GB memorey would enough .....but crashed and can't boot except Ubuntu livecd to back up the rest of my stuff ... I have no idea how to get hebrew in this OS
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 12-07-2012, 19:50
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "Thanks Allot Shimi To be..."

כחצי שעה להתקנה (אוטומטית) של המערכת (CentOS סטנדרטי + התוכנות מותקנות לבד) - שים לב, ההתקנה "דורסת" את מה שיש כרגע על המחשב שבו אתה מתקין, ועוד כחצי שעה להגדיר סתם שלוחות פנים, ולהתחבר אליהן ממחשבים שמריצים SoftPhone כגון X-Lite. דברים יותר "מורכבים" כגון IVR (תפריטי "הקישו 1 ל... 2 ל...") תורי המתנה (נציגי שירות), קבוצות צלצול (מספר אחד מוביל לכמה שלוחות), ניתוב שיחות על פי זמנים, שירותי ועידה רבי משתמשים, יקחו כל אחד גם סדר גודל של עשרות דקות (שעיקרן יהיה הניסוי לראות ולהבין איך הדברים עובדים, הרבה יותר מאשר ההגדרה, שהיא, כאמור, ממש פשוטה, ומובנית בממשק FreePBX - שים לב שאתה מוריד את הגירסא עם הממשק הזה...). ההתחברות לשירותי SIP חיצוניים (Trunk) עלולה כבר להיות יותר מסובכת - בייחוד אם ספק ה SIP לא יודע לתת לך את כל הפרטים המתאימים ל Asterisk. אבל סביר להניח שתוכל למצוא את המידע ברשת... בכלופן, זה לא בשמיים, וזה בוודאי לא יותר קשה ממרכזיות אחרות. וראיתי אחרות, האמן לי.

אתה גם לא חייב על מכונה אמיתית, אתה יכול להתחיל עם VM - אבל יש לכך השלכות: ייתכן שאיכות הקול לא תהיה טובה, ותתכננה בעיות בשיחות ועידה באמצעות המרכזיה, אני לא אכנס לפרטים מדוע ולמה - אבל אם זה קורה לך - תדע שזה בגלל שזה בתוך VM, ולא כי יש בעייה במוצר שאתה משתמש בו.

אשר לעברית שלך, בד"כ יש לוח בקרה, כמו בכל מערכת הפעלה היום, ושם צריך לחפש Regional...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 13-07-2012, 14:03
צלמית המשתמש של White-Night
  White-Night White-Night אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.04
הודעות: 6,884
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "כחצי שעה להתקנה (אוטומטית) של..."

טוב, למרות ששיניתי אך לא הצלחתי לשנות או שפשוט מאוד מקשי ALT_SHIFT לא עובדים באובונטו.
בכל למקרה מקלדת ורטואלית פתרה את זה נכון לעכשיו.

בקשר לתוכנה עצמה, אז אני מבין שמתקינים את ה- Asterisk כפי שהסברת ( הבנתי בערך) ולא השתמשת ב- Digium Switchvox אלא פשוט בנית אחד שמתאים לדרישות של המשרד שבו אתה עובד ?
האם התנסית ב Switchvox ? מעניין שהיא גם מתממשקת עם SF

ואני עדיין קורא על ה TRUNK ראיתי שיש כמה שכותבים מראש שהם עובדים עם Asterisk
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.


נערך לאחרונה ע"י White-Night בתאריך 13-07-2012 בשעה 14:24.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 13-07-2012, 14:09
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי White-Night שמתחילה ב "טוב, למרות ששיניתי אך לא..."

Switchvox היא הפצה אחרת, מבית דיגיום, "החברה של אסטריסק" - וזהו מוצר מסחרי המבוסס על אסטריסק.

לא השתמשתי בו. השתמשתי ב Asterisk עם ממשק FreePBX מעליו שיודע לבנות את ה dial-plans, ומה ש FreePBX לא ידע לעשות והייתי צריך - תכנתתי לבד באמצעות כתיבת Dial Plan מקוסטם, סקריפטים מסביב, AGI, קובצי שיחה שנדחפו ל spool, וכו'.

אם אין לך בעייה לשלם ו Switchvox עונה על מה שאתה רוצה... לך על זה רק תבדוק טוב מה העלויות ואם אתה צריך חוזה שנתי לשדרוגים (ב FreePBX המוצר חינם ולכן גם שדרוגיו...)

אגב, Switchvox גם מגיע כ appliance שאתה יכול לחבר לרשת, במקום לתחזק מחשב - יש יתרונות של צריכת חשמל נמוכה, חוסר בחלקים נעים (חוץ אולי מלשמירת הודעות תא קולי? למרות שאפשר זיכרון הבזק...)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:17

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר