לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 14-06-2013, 19:03
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "הם גרועים, עובדים לא נכון..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
הם גרועים, עובדים לא נכון ואיטיים.
לדוגמה - אין שום סיבה שבמטוס כוננות יהיה כיסוי לטילים; לטייס לוקח הרבה זמן לעלות ולהקשר (תכליתיות בינונית מינוס); והם עושים את זה עם שני אנשים, לא שלושה...



לגמרי הזנקה גרועה, איטית+טעויות+תהליכים מיותרים למצב כזה.לא מעט מהתהליכים שהם עושים לאחר תפיסת המנוע (למעט בדיקה אחת) יכולים להיות מבוצעים עד שהמנוע תופס כדי לחסוך זמן.
גם זמן ההסעה נראה ארוך, אבל תלוי במבנה המסלולים... אז קשה לדעת....

שמעתי פעם סיפור אצלנו שבשנות השבעים על טייס שהמריא בהזנקה ממסלול ההסעה... לא יודע כמה זה נכון...
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 14-06-2013, 21:38
  OINT OINT אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.06
הודעות: 403
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "[QUOTE=NehemiaG]הם גרועים,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי xnir
שמעתי פעם סיפור אצלנו שבשנות השבעים על טייס שהמריא בהזנקה ממסלול ההסעה... לא יודע כמה זה נכון...


יתכן שאתה מתכוון לסיפור הבא? (מתוך אתר ותיקי טייסת 253)

"החטא ועונשו של טייס עצבני במיוחד בשם לזרוב.
לקראת הירידה מחצור לבסיס איתם היה על הצוות הטכני לאסוף מטייסת 113 את כל הציוד הנתיק שיש להעביר על משאיות לשדה איתם. ריכזנו 50 בידוני כנפיים 550 ליטר על קוליים מעבר למסלול ההסעה ממול עמדת היירוט של טייסת 113.
ניקינו עם ספריי-גאן (SprayGun) ודס"ל את כל גלגלי העגלות עד שהם הסתובבו מהפניית הספריי-גן אליהם וכמובן שהבידונים נוקו ונאטמו כראוי. הבידונים סודרו על העגלות בשתי שורות מקבילות ועליהם קשרנו ברזנטים גדולים על מנת שישמרו נקיים.
למחרת סיום הפרויקט הזה, לזרוב מגיע עצבני לטוס על מטוס שחנה בעמדת היירוט. הוא הניע, יצא מהסככה והסתובב ימינה על מסלול ההסעה כשחרטום המטוס מופנה לכיוון משרדי הטייסת. אז הבחור פתח מנוע כאילו שהוא נמצא בעמדת המראה וכל 50 הבידונים הזדקרו ונעמדו על השפיץ. למזלנו הטוב זה קרה לאחר שסיימנו את פרויקט הבידונים אחרת לא הייתי זוכה לכתוב על כך.
בתגובה לאירוע, מפקד הטייסת שלח את לזרוב לנקות ולסדר מחדש את כל הבידונים.
לזרוב פנה בשאלה האם אנו צריכים עזרה עם הבידונים. ענינו בשלילה והוספנו שנסתדר לבד אך הוא שילם על כך במהלך טיסות רבות בהן הוא טס בטייסת עד שהשתחררנו מהשרות הסדיר."
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 17-06-2013, 18:55
  yaari yaari אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 5,683
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "הטייסים קושרים את עצמם...."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
הטייסים קושרים את עצמם. מעניין

מתקבל הרושם שמדובר בתחרות ונקבעו כללים אחידים כדי שניתן יהיה להשוות בין המתחרים.
אני מניח שזה לא המצב בכוננות אמיתית.
במציאות יכולים להיות הבדלים אפילו בין טייסות חיל האויר לגבי מה השיטה המהירה הנכונה לטייסת.
עם מעט מאמץ בהגדרות ובהכנה מקדימה ניתן לקצר עוד ועוד את הזמן הנדרש (לדוגמא, בטייסות שבהם הדבר אפשרי, כל הציוד של הטייס כבר קשור במטוס, למעט הג'יסוט שצריך להיות עליו).
הפתיע אותי בהזנקה היוונית שהטייס לא חובש את הקסדה כפעולה ראשונה. חוסר הבנה מינימאלית של מה שהכי חשוב בהזנקה: תקשורת (קבלת מידע מהגורם המזניק, מבן הזוג וכד') הדבר לוקח שניה ויכול לחסוך התקשקשות מיותרת בהמשך (הקשבה אינה מפריעה לבצע את שאר הדברים הנדרשים במקביל: התנעה, גמר היקשרות, הפעלת מכשירים וכד').
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:58

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר