14-08-2013, 13:20
|
|
|
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Cu1
קשה מאוד לדעת ,
בו נראה , למרות שפוטין הצהיר שהמטוס יכנס ב 2016 למה הוא בדיוק מתכוון ? האם לייצור סידרתי או אולי לתחלת ייצור מסיבי לניסויים.
|
הוא התכוון להכנסת המטוס לשירות מבצעי (ביחידות הקוויות).
ציטוט:
למרות שמדובר במטוס רוסי (שאוטמטי זה כנראה עושה אותו למושלם) אני מניח שגם ה T50 צריך לעבור סידרה מסיווית של בדיקות וניסויים . כרגע אם אני לא טועה יש מספר אבות טיפוס מאוד מצומצם שלא מאפשר את כל הניסויים האלו (בהשוואה ל F35 שכרגע עשרות מטוסים משמשים לניסויים שונים לקראת הכרזת המבצעיות שלו).
|
T-50 שלב א' עובר תוכנית ניסוים שאמורה להסתיים לפני הכנסת המטוס לשירות מבצעי. אבות הטיפוס 50-1 ו-50-2 נועדו לניסוי טיסה (מנועים, מערכת שליטה, מחשב ואיירודינמיקה), T-50-3 לניסוי מערכות מסויימות (כמו מערכת אלקטרו-אופטית, מערכות תקשורת, אוויוקינה), T-50-4 נועד לניסוי אוויוניקה ומכ"ם וכנראה גם חימוש. גם T-50-5 כנאה יצתרף ל-50-4 בניסוי אוויוניקה, מכמ"ים וחימוש. T-50-6 אולי ישמש גם לניסוי פתרונות להקטנת חותמות המטוס. בכל אב-טיפוס הבא נכללים שיפורים לבעיות שנתגלו במהלך ניסוים של אבות טיפוס קודמים. לפעמים יש גם שינוים מבניים שמוכנסים באופן רטרואקטיבי (במיוחד באבות הטיפוס הראשונים).
בהמשך צפויה סדרה מוגבלת של מטוסים טרום-מבצעיים לטייסת הניסוים של חיל האוויר הרוסי (החל מהשנה או משנה הבאה). בשלב הזה המטוס יכנס לתוכנית הניסוים הממלכתית שהשלמתה תאפשר קבלת המטוס לשירות בחיל האוויר הרוסי.
ציטוט:
לכן לא נראה לי ש ב2016 אתה יכול לקבל מטוסים שיהיו מבצעיים ויתחרו על המכירות , לדעתי זה יקח עוד מספר שנים.
|
T-50 לא מיועד לייצוא. גרסאת ייצוא מפותחת בשיתוף עם ההודים (תחת השם FGFA), והפיתוח שלה צפוי להסתיים לכל הפחות בשנת 2018.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.
|