05-03-2015, 14:22
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.01.06
הודעות: 22,587
|
|
לא תאמינו אילו כותרות יש ב-bizportal
מבחן תשומת הלב המדהים של סקודה: לא תאמינו להפתעה שמחכה בפרסומת
לא תאמינו איך סיכם הקומיקאי ג'ון סטיוארט את נאום נתניהו אמש - צפו בקטע
לא תאמינו: זו הבורסה הגדולה שזינקה בכמעט 30% מאז תחילת השנה
בורסות אירופה: עליות מתונות - לא תאמינו מה קורה לאג"ח הגרמני
לא תאמינו: מי הנשיא שהצליח לסמן את התחתית ב-S&P500 ב-2009?
לתוך 2015: לא תאמינו מה חושבים כעת במנורה על שוק המניות בת"א - צפו בראיון
לשפשף את העיניים: לא תאמינו כמה מחזיקים הגופים המוסדיים באג"ח של טבע
שתיים מהן בעמוד הראשי, אז חיפשתי עוד כאלה ממש מהחודשים האחרונים, ויש עוד! לא תאמינו!
כמובן יש עוד כותרות clickbait שלא משתמשות מפורשות בביטוי הזה, אבל בביטויים קרובים כן!
גם בטוח שקורה בעוד אתרים.
Clickbait is a pejorative term describing web content that is aimed at generating online advertising revenue, especially at the expense of quality or accuracy, relying on sensationalist headlines to attract click-throughs and to encourage forwarding of the material over online social networks. Clickbait headlines typically aim to exploit the "curiosity gap", providing just enough information to make the reader curious, but not enough to satisfy their curiosity without clicking through to the linked content.
http://en.wikipedia.org/wiki/Clickbait
_____________________________________
יהיה משהו, כי יש משהו
|