לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 30-03-2015, 19:21
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי asafk.asafk שמתחילה ב "פורד אאוט, ראם אין - קרייזלר היא הזוכה במכרז המשאיות הקלות של צה"ל"

קרב ראש בראש - דודג' ראם 3500 מול פורד F350
שמתי לב שהפורד פחות ופחות ניראה על הכבישים אחרי שבמשך למעלה מעשור היה בכל פינה בארץ.
חבר מחפש לרכוש טנדר אמריקאי _פורד F350, דודג' ראם או שברולט סילברדו) וניסינו לבדוק גם את האופציה הצבאית, הרמנו טלפונים למשהב"ט אבל שם לא סיפקו מידע מה עולה בגורל הפורדים שיוצאים מצה"ל, הוא בדק בצריפין ולא ראה אפילו אחד (זה לא אומר שאין).

בשנה שעברה הדודג' ראם התגייס לצה"ל, הגירסה הכי פחות מאובזרת והוא כבר ניראה על הכבישים.
כתבה

ראמים צה"ליים מוכנים למסירה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מנוע הראם, 6.7 טורבו-דיזל מתוצרת קמינס, 350 כ"ס ומומנט של 90 קג"מ ב 1600 סל"ד
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

בדקנו השבוע את שלושת האמריקאיות (שברולט סילברדו שמעולם לא גוייסה לצה"ל, דודג' ראם ופורד F350)
מנוע: לפורד המנוע החזק ביותר, אחריו הראם ובסוף הסילברדו
התנהגות כביש: השברולט הכי נעימה לנסיעה והכי מאובזרת, הפורד עם הכי הרבה ויברציות
צריכת דלק: הדודג' ראם הכי חסכונית
כושר העמסה: כולן די זהות מבחינת מימדים וכושר נשיאה
יכולת שטח: לצערינו מה שמגיע לארץ (כולל לצה"ל) אלה גירסאות מסורסות מבחינת יכולת שטח, ג'נטים 18 אינץ' ובולמים בעלי מהלך בוכנה קצר.
בארה"ב נמכרות גירסאות יותר שרירניות עם ג'נטים של 22 אינץ' ומעלה ובולמים ארוכים יותר (הגרסאות ניקראות Lifted) ויכולות השטח של הכלים האלה מגיעות גבוה מאד אע"פ שמדובר בכלים השוקלים למעלה מ 4 טון משקל כולל.

סה"כ ניראה שצה"ל בחר באופציה מתקדמת יותר מהפורד ושיהיה לה יותר ערך במבחני עלות/תועלת

הטנדרים האמריקאים להבדיל מהטנדרים היפנים גדולים, עתירי כוח, נוחים, מרווחים ומספקים חווית נסיעה, כמובן שלצרכים עיסקיים הם מתאימים יותר גם מבחינת מדיניות המיסוי.

אז הראם עלה על מדים אבל הפורד לא פשט אותם לגמרי, הזאב, ה F550 וה F150 עדיין משרתים
אשכול על הגירסה הצה"לית של הטנדר הכי נמכר בעולם, ה F150


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 30-03-2015 בשעה 19:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 30-03-2015, 20:24
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
יצא לי לנסוע על שלושתן...
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[u]קרב ראש בראש - דודג' ראם..."

קודם כל כולן מפלצות.

לכולן יש כושר העמסה דומה פחות או יותר.

יצא לי לנסוע על הסילברדו וF350 מודל 2013, ועל הראם 2015.

והראם ממש חללית מבפנים, והמושבים כל כך נוחים שאפשר ממש לגור בתוך האוטו (חלל ענק).

בעניין ה"חיסכון בדלק".

לכולן אתה צריך תחנת דלק צמודה.

הסילברדו והF350 עשו משהו כמו 1 ל 3, והראם עשתה 1 ל 5 (עם עגלה, אני מניח שבלי עגלה היא עושה באיזור ה1 ל 6 אוליי 7).

אני מקווה שצה"ל יקצא את הרכבים האלה אך ורק להובלה, אין שום טעם שיהיה בהם שימוש מעבר לזה, מדובר ברכבים שהם סוסי עבודה, והם צורכים דלק בהתאם, יהיה מאוד מצער לראות קצינים \ נגדים סתם נוסעים עם הרכבים האלה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 30-03-2015, 21:25
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
ללא ספק
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "יצא לי לנסוע על שלושתן..."

הם צורכים הרבה דלק, יכולים לסחוב למעלה מטון וחצי ומוגבלים בשטח, אלה עובדות.
גם אני מקווה שיפיקו לקח משנות שימוש שגוי רבות ב F350, ביזבזו רכב ענק עם מנוע ענק על כל מיני נסיעות מנהלה של כל מי שבא לו (קצינים/נגדים/חיילים).
חיילים התנהגו איתם בזילזול וגרמו לנזקים, גם הטיפולים התקופתיים היו טעוני שיפור.
את הדימקס כבר מנצלים יותר טוב (רכב למ"פ עם יכולת שטח טובה).

צה"ל חייב להפסיק עם ההפקרות ולייעל את השימוש בכלי הרכב, את החיילים זה ממש לא מעניין כי זה לא יוצא מהכיס שלהם.
אחת הסיבות להפקרות עם הפורד הייתה שרכשו הרבה והיו יותר מידי נגישים.

אגב, קראתי שצה"ל יצטייד גם בטנדר קל קבינה כפולה מסוג דודג' ראם 1500, מישהו יודע מה קורה עם זה?


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 30-03-2015 בשעה 21:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 31-03-2015, 09:46
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
אגב משהו נחמד על הראם:
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "ללא ספק"

אני מניח שזה לא יהיה בגרסא הצהלי"ת, אבל לך תדע.

יצא לי לנסוע על דגם דלוקס של הרכב (כל השיפורים האפשרים, הגרסא היקרה ביותר + תוספות שהחולה נפש כבר שם ברכב).

ויש אופציה להפעיל על מושבי העור הקדמים מצב עיסוי, ויש רטט עם מספר מצבים.

אפשר גם להנמיך את המושב לזווית ישרה ובחלק התחתון נפתח תומך רגל ובחלק העליון המגן ראש עובר לזווית של 20 מעלות (מדמה כרית).

במיקום של הכוסות (שזה אגב בגודל מפחיד), ניתן לסגור עם מכסה ולהפעיל קירור (למקרה שחס וחלילה נתקלת במצב שהפחית קולה שלך חמה ואתה חייב לקרר אותה).

ויש עוד כל מיני פיצ'רים הזויים שימשיכו לגרום לך ולשאר האנשים כאן להזיל ריר.

בקיצור, אללה יוסטר - באמת אחד הדברים הלא נורמאלים, אפשר להגיד הרבה דברים על האמריקאים, אבל בקטע של נוחות הם לא רואים אף אחד ממטר.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Narion בתאריך 31-03-2015 בשעה 09:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 31-03-2015, 12:05
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "אגב משהו נחמד על הראם:"

צה"ל רוכש את הגירסאות הבסיסיות ובצדק, החיילים הורסים כל מה שאפשר.
המנועים של האמריקאיות בנויים לכמיליון ק"מ, איך קורה שהפורדים שפכו כל כך הרבה מנועים? תעלומה.
במגזר הפרטי-עסקי משתמשים בפורד F350 לא מעט, כלי רכב אמין מאד, כמעט ללא תקלות.

אני מכיר את הגירסה המאובזרת של הסילברדו (LTZ), גם שם הרבה פטנטים שעושים את ההבדל.
בכלל, האמריקאיות האלה זה לא רק נוחות, זה גם הרבה כוח, רק חבל שמגיעות עם גלגלים קטנים יחסית ..
ובמחשבה שניה, אולי זה עדיף? שהראמים ישמשו רק להובלת מטענים, בשטח החיילים יהרסו אותם עוד יותר.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 31-03-2015, 20:44
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "צה"ל רוכש את הגירסאות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
צה"ל רוכש את הגירסאות הבסיסיות ובצדק, החיילים הורסים כל מה שאפשר.
המנועים של האמריקאיות בנויים לכמיליון ק"מ, איך קורה שהפורדים שפכו כל כך הרבה מנועים? תעלומה.
במגזר הפרטי-עסקי משתמשים בפורד F350 לא מעט, כלי רכב אמין מאד, כמעט ללא תקלות.

אני מכיר את הגירסה המאובזרת של הסילברדו (LTZ), גם שם הרבה פטנטים שעושים את ההבדל.
בכלל, האמריקאיות האלה זה לא רק נוחות, זה גם הרבה כוח, רק חבל שמגיעות עם גלגלים קטנים יחסית ..
ובמחשבה שניה, אולי זה עדיף? שהראמים ישמשו רק להובלת מטענים, בשטח החיילים יהרסו אותם עוד יותר.


אתה יודע למה זה קורה?

כי הנהגים זורקים *** של קילומטר, מעניין להם את הביצה המצב המכני של הרכב, מבחינתם אם הוא ידפק אז בקטנה, מעיפים אותו לאחד מתוך אינסוף מוסכי הסדר שיש לצה"ל.

כל נהג טנדר נורמאלי עלי האדמות יודע שחייבים בזמן נסיעה להשגיח על חום המנוע, שחייבים לטפל ברכב גם בתקופות של לפני ה10K קילומטר, שחייבים לתת לאוטו לנוח לפחות דקה אחרי נסיעה ארוכה (לא לכבות ישר!!!), שחייבים לבדוק שהנורית של הסלילים נכבתה לפני שמדליקים את הרכב.

בעיקרון זה נכון שהרכבים הנ"ל מאוד אמינים, והם יכולים להחזיק בקלות מאות אלפי קילומטרים, אבל בתפקוד לקוי ניתן בקלות לגרום לנזקים קשים !

האויב הכי גדול של המנוע זה החום, אם אין התייחסות לזה אז המנוע נדפק, כנ"ל שמן.

לי באופן אישי יצא לדבר עם נהגי F350 מצה"ל שלא היה להם חצי מושג על הדברים שציינתי כרגע.

לרוב גם מדובר באנשים עם קב"א לא בשמיים שהדבר היחידי שמעניין אותם זה לצאת הביתה.

עצוב שצה"ל עדיין לא מייחס חשיבות לכמות הבלאי האינסופית שיש לו עם רכבי המנהלה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:18

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר