לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #18  
ישן 02-11-2014, 12:03
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Ubuntu שמתחילה ב "תענוג תודה מה קורה אם יש רק..."

אם יש רק מסילה אחת (יש דבר כזה? מסילה אחת של 80W? זה נשמע קצת לא סביר... יהיה צריך כבל די שמן כדי להעביר את ה 6.66 אמפר האלה...), אז כל החוטים שיוצאים ממנה מתחלקים בזרם ואין בעייה.

אותו ספק ו 3 כרטיסים גרפיים אז כבר בתאוריה יש לך בעייה כי 90 זה יותר מ 80. אבל גם אם נניח וזה היה 45 ו 45 על כל מסילה, העסק נהיה מסובך. גם אם נניח שאפשר לחבר את שניהם ביחד כדי לקבל את הזרם המשולב, המוליכים יצטרכו, כאמור, להיות שמנים מאוד (ואני לא בטוח אם אפשר לחבר; כמדומני שזה תלוי בנקודת הייחוס של מסילה אחת לחברתה, ולא רק בהפרש הפוטנציאליים בין הפלוס למינוס - ולא בטוח שבשניהם נקודת הייחוס היא GND. זו יותר שאלה לאלקטרונאים שבפורום...?).

בקיצור, לדעתי, קנה ספק עם 3 מסילות, או 4, אם אתה רוצה עוד כרטיסי מסך באופן כזה שזוג כרטיסים צורך זרם הגדול יותר מכמה שמסילה אחת יכולה לתת...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 03-11-2014, 06:20
  משתמש זכר Ubuntu Ubuntu אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.05.09
הודעות: 392
שלח הודעה דרך ICQ אל Ubuntu שלח הודעה דרך MSN אל Ubuntu
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "סתם מתוך סקרנות, איפה הם כתבו..."

סביר להניח שהתבלבלו
מיד אחרי שביצעתי את ההזמנה נכנסתי למעקב באתר והיה כתוב "בטיפול" אחרי כמה שעות זה השתנה ל"הוזמן"
ויש להם טבלאה כזאת שמסבירה מה כל סטאטוס אומר:

ציטוט:
אנחנו מתחילים את הטיפול בפריט בטיפול
המוצר אצלנו במלאי כרגע במלאי
שלחנו ואתם יכולים ליצור קשר עם חברת המשלוחים למרות שזה מיותר נשלח ללקוח
הזמנו את הפריט עבורכם מהיבואן הוזמן
אנא צרו קשר עם שרות הלקוחות שלנו להודיע מה לעשות חסר ליבואן
בחרתם להמתין לפריט ואנא זיכרו שההזמנה מתעכבת בשל כך חסר ליבואן והלקוח ימתין
צרו עימנו קשר והורו לנו מה לעשות חסר ליבואן ולא ידוע מתי יגיע
הפריט בוטל בהוראתכם חסר ליבואן והלקוח ביטל
פשוטו כמשמעו צרו איתנו קשר כדי שנמשיך בטיפול ממתינים לתשובה מהלקוח
ביטלנו בהוראתכם בוטל על ידי הלקוח
ביטלנו לפי החלטה שלנו בוטל על ידי פלונטר
הפריט הוחלף בפריט אחר בהוראתכם הוחלף
הפריט החלופי במקום הפריט המקורי חלופי


הטבלאה באתר שלהם נראית יותר סימפטית חח

נערך לאחרונה ע"י Ubuntu בתאריך 03-11-2014 בשעה 06:24.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:01

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר