לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-08-2015, 02:41
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
Oshkosh Corporation זכתה בחוזה לייצור בקצב נמוך את ה-JLTV

JLTV enters low rate production

August 25, 2015

WASHINGTON (August 25, 2015) -- Today, the U.S. Army awarded the Oshkosh Corporation located in Oshkosh, WI, a firm fixed price production contract for the Joint Light Tactical Vehicle (JLTV) program. The total contract value, including all options is $6,749,799,374.25. JLTV is an Army-led, joint acquisition program with the U.S. Marine Corps (USMC) intended to close an existing gap in each Services' light tactical vehicle fleet.

"I am tremendously proud of the JLTV program team," said Heidi Shyu, the Assistant Secretary of the Army (Acquisition, Logistics and Technology). "Working with industry, they are delivering major improvements in protected mobility for Soldiers and have succeeded in executing a program that remains on-budget and on-schedule."

The Army selected the Oshkosh Corporation from three competing firms participating in the program's engineering and manufacturing development phase, which began in 2012 and concluded earlier this year. Each vendor delivered 22 prototype vehicles as part of JLTV development, which were utilized as part of an intensive, 14-month competitive test.

"With America's Soldiers and Marines in mind, the program team successfully met both Services' requirements for affordable, achievable capability advancements that will make a true difference," said Sean Stackley, the Assistant Secretary of the Navy (Research, Development, and Acquisition). "Today's award brings us a step closer to delivering a flexible vehicle that balances the payload, performance, and protection critical in the operating environments of today and tomorrow."

Low Rate Initial Production is slated to begin in the first quarter of fiscal year (FY) 2016. The Army and Marine Corps will procure approximately 17,000 vehicles under this initial contract, with a decision on full rate production by the Department expected in FY18. Procurement of 5,500 USMC vehicles are front-loaded into the JLTV production plan. Initial USMC operating capability is expected in Fiscal Year 2018 with fielding to Marine Corps complete in FY2022.
The Army anticipates having its first unit equipped in FY2018. Army procurement will last until approximately 2040 and replace a significant portion of the Army's legacy light tactical vehicle fleet with 49,099 new vehicles.

JLTV manufacturing will be performed in Oshkosh, WI with deliveries beginning 10 months after award. A full rate production decision is expected in FY2018. JLTV remains a priority modernization effort for the Army and USMC


http://www.army.mil/article/154425/JLTV_enters_low_rate_production/

For more information, call 703-693-5084.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 28-08-2015, 22:45
  asafk.asafk asafk.asafk אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.07.10
הודעות: 190
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי aw1 שמתחילה ב "הכל טוב"

חלילה לזלזל.
רק נראה לי שכעת, עם סיכום של שלב המכרז, ראוי היה להביא לקוראים של המדיות השונות קצת רקע ועוד קצת עומק של המכרז הבאמת ענק הזה - ולא רק ציטוט של ההודעה לעיתונות. רוב הקוראים ורוב הגולשים לא באמת עקבו מ2008 אחרי התגלגלות המכרז, ומה שהם קוראים עכשיו נראה כאילו מדובר היה בזכייה פשוטה במכרז פשוט.

בסופו של יום מהמטרה המאוד יומרנית של ה JLTV קיבלנו MATV משודרג עם עוד כמה יכולות משמעותיות, וזה אחרי תהליך שעלה מליונים רבים. אם משווים ל"הוקאיי" האוסטרלי שהוא באמת חדשני ופותח בחצי מהזמן ובהרבה פחות כסף, והוא יותר קרוב ל JLTV שהיה אמור להיות מהזוכה ב JLTV עצמו... זה שוב, עניין שראוי לתת לקוראים להכיר.
שלא לדבר על זה שהמשמעות של חברה אחת שמחזיקה תחת היד את ייצור רובו המכריע של צי הרכב הטקטי הגלגלי של הכוחות המזויינים האמריקאיים - לא מוזכרת באף מקום ולדעתי ראוי לדון בה.

בקיצור, יש לדעתי על מה לדבר מעבר לזכיה במכרז והשורה התחתונה, וחבל שמי שכבר מפרסם ידיעה בגופי המדיה השונים מתעלם מזה.

אסף.
_____________________________________
www.jeepolog.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 30-08-2015, 21:11
  asafk.asafk asafk.asafk אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.07.10
הודעות: 190
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב ""הוקאיי" האוסטרלי"

הוקאיי הוא מה שהאוסטרלים עשו כשנמאס להם לחכות ל JLTV (בערך).

הנה מה שכתבתי עליו לפני שנה אחרי יורוסאטורי 2014 (יותר קל לי לצטט מאז מאשר לכתוב הכל שוב, וגם ככה בטוח אני לא אשכח כלום):
ציטוט:


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=89194&d=1404066731]


נתחיל בכלי הרכב הכלים, והראשון הוא ההוקאי ( HAWKEI ) של Thales. החברה הצרפתית התרחבה בשנים האחרונות לנוכחות גלובלית, עם מרכזי פיתוח באוסטרליה הרחוקה. שם הם פיתחו עבור הצבא האוסטרלי רכב חדש, מתקדם מאוד ואפילו פורץ דרך. לפני ארבע שנים הם הציגו כאן מוקאפ עץ, לפני שנתיים זה כבר היה האבטיפוס הראשון, וכעת הם כבר בייצור סדרתי, תחת חוזה לספק כמות גדולה לכוחות האוסטרליים, ועם גרסת ייצוא בעלת הגה בצד הנכון.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=89195&d=1404066651]


זו ההזדמנות לתפוס שיחה ארוכה ומעמיקה עם אחד ממובילי ההנדסה של הפרוייקט, ששמח לגלות פרטים המעניינים את גולשי ג'יפולוג, אבל גם להסתיר לא מעט, כמקובל בז'אנר.
ההוקאי במידה רבה שובר מוסכמות בכך שהוא נותן שילוב שלא היה קיים עד היום בין משקל, מימדים, ביצועים ומיגון. משקל עצמי של 7 טון, רוחב (2.395) וגובה (2.30) קטנים מספיק כדי להיכנס לתוך מסוק סער, ואורך של פחות מ 6 מטר - מימדים של רכב קל אבל המיגון, שפותח על ידי פלסן הוא הרבה מעבר למה שתמצאו ברוב כלי הרכב הממוגנים במימדים האלו. הקונספט הוא של תא לוחמים סגור וממוגן, לא רק נגד קליעים אלא גם נגד מטעני גחון במשקל חנ"מ די גדול. לטובת מעבר מהיר ממשקל קל למיגון כבד שבא על חשבון הביצועים - פותח על ידי פלסן קיט שמתלבש בחיבורים מהירים על הדפנות והחלונות ומעלה את רמת המיגון לרמה מהגבוהות המקובלות בשוק.
ואם תא הנוסעים סגור - מה עם מערכת ההנעה? כדי לא לפגוע בתא, חטיבת הכח כולה נמצאת לפני קיר האש. וכאן יש חשיבה לא קונבנציונלית, שלא לומר מהפכנית עבור כלי רכב מהסגמנט הזה - מנוע שטייר מותקן לרוחב, משודך לתיבת ZF המעבירה את הכוח לגלגלים. המתלים הנפרדים עם מרכיבי ההנעה שלהם מסופקים על ידי axletech, מהמפעל בצרפת, ומסובבים גלגלי 20 אינצ' עם צמיגי מישלין 365/80R20.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=89196&d=1404066651]


ההוקאי הוא באמת פורץ דרך, שילוב לא נפוץ של תכונות, והנדסה משובחת. מספיק להסתכל על השרפה של רנו, שבאב הטיפוס שלו נסעתי כשהוצג לראשונה ב2008, כדי להבין את ההבדל בין כלי בסיסי ומאולץ לכלי שחשבו בו על כל פרט. יש בתערוכה גם את אחד מרכבי ה JLTV האמיתיים, כלי מקורי שעבר את כל ניסויי השטח ונראה קרוע ומרוט כמו שרק כלי אחרי ניסוי יכול להיראות. שום דבר בו כבר לא סודי, אין אפילו שומר לידו. אבל למרות שהוא "שיא הטכנולוגיה" מבחינות רבות, הוא נראה קצת פחות כמעט בכל מובן מההוקאי. וזה לא דבר פשוט, כי ה JLTV אמור להיות הכי הכי בשילוב של משקל, מימדים, ביצועים ומיגון. אני שואל קצת יותר מדי שאלות על המתלים, ולא נענה. הם גם לא כל כך נותנים לי לצלם את הגחון, יותר מדי דברים סודיים לדעתם. מה שרק נותן לי מוטיבציה להתמקם נמוך למחרת, במסלול הדגמות השטח.
_____________________________________
www.jeepolog.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:32

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר