לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-09-2005, 13:21
  הפ.ב. הפ.ב. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.04
הודעות: 805
דל'קים למנועים אויריים

לגבי השימוש במימן הרעיון באמת עלה כדלק למנועי נוסעים.
הסיבה העיקרית לכך שהרעיון נזנח היא שהצפיפות של מימן ( גם מימן נוזלי )
היא נמוכה מאוד כלכן האנרגיה ליחידת נפח היא קטנה כלומר דרושים מיכלי
דלק ענקיים שיוצרים גרר גדול יותר והתוצעה הסופית לא מצדיקה את הבלגן
של שימוש חומר כל כך לא סימפטי.

לגבי גז בישול הרעיון באמת קיים כשהשיטה היא שמתדלקים את המטוס
בגז מעובה שמייד מתחיל לרתוח. כלומר מייד חייבים להפעיל מנועים ולהמריא.
זו גם הסיבה שגז בישול ( גפ"ם ) ומימן לא יכולים לשמש למטוסי קרב שחייבים
להיות מתודלקים ולטפוס כוננות.

לגבי מנועי פלזמה. מדובר בכלל למנועים חלליים שאמנם היעילות שלהם ליחידת
דלק היא מדהימה אבל הדחף האמיתי שהם מיצרים הוא נמוך בצורה מגוחכת ,
ומתאים רק לעבודה בלי חיכוך (חלל ).
בנוסף מנועי פלזמה משתמשים לרוב בחומרים רעילים כמו בריליום ושאר ירקות
כך שגם זה לא יתרון.

נערך לאחרונה ע"י הפ.ב. בתאריך 25-09-2005 בשעה 13:23. סיבה: שגיעת כתיב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:42

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר