24-10-2005, 00:23
|
|
|
חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 128
|
|
תשובה לגבי עבודות בתחום התעופה,
לגבי אל על, בד"כ מדובר במועדון חברים סגור, ישנם טייסי חיל האויר אשר משתחררים משרות בקבע
וחברת התעופה הלאומית ממנת עבורם הכשרה שבסופה יוסמכו להטיס את מטוסי החברה.
השוואה קטנה, טייס אזרחי אשר הולך להגיש מועמדות מול טייס חיל אויר ורוצה להיות בנקודת פתיחה שווה, חייב להיות עם לפחות 6000 שעות טיסה.
לגבי החברות האחרות, לפני שבכלל מסתכלים על קורות החיים של הטייס מומלץ מאוד שיחזיק ברשותו
רשיון הנקרא : ALTP שזה רשיון טיסה בנתיבי תובלה.
ע"מ להשיג רשיון זה, יש לצבור תחילה כ-1500 שעות טיסה המחולקות לפי :
1. 500 שעות בטיסות מרחב
2. 100 שעות בזמן לילה
3. 75 שעות בטיסת מכשירים
4. 250 שעות כטייס מפקד
5. 100 שעות כטייס מפקד בטיסות מרחב
6. 25 שעות כטייס מפקד בזמן לילה.
בל נשכח שאת כל ההכשרה אמור לממן הטייס מכיסו, דבר שבד"כ (מנסיון אישי) מוביל ל-"עיגולי פינות" באימונים תקופתיים.
טייסי חיל האויר אינם מעגלים פינות היות שאינם משלמים עבור האימונים ו\או ההדרכה.
|