לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-12-2005, 14:25
צלמית המשתמש של PERE
  PERE PERE אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.05
הודעות: 231
פסי התעבות ועד...

מעל גרמניה בכל זמן נתון יש תנועה אוירית בערך פי- 50 מאשר מעל תל-אביב, ולכן ביום בהיר ניתן
להנות מ"ציורים" של מטוסים - מטוסי נוסעים.
גבה ההתעבות תלוי בטמפ. שמשפיעה על צפיפות האויר, כך שבכל יום משתנים התנאים להווצרות
פסי ההתעבות -משתנה הגובה בו יווצר הציור ה"ל.
יש משמעות רבה לעובדה הנ"ל כשמוציאים גיחה מבצעית בח"א.
לגבי מהירות ונזקי מעבר מאך.:
בגובה נמוך יראה מד מהירות בתא בערך 650 קשר IAS ששווה ל-1 מאך.
בגובה 40000 רגל יראה אותו מד מהירות 380 קשר IAS במעבר המאך.
המהירות האמיתית= TAS בשני המקרים קרובה - 650\615 קשר בהתאמה, ולכן כל מטוס המגביע טוס
יתייחס למד המאך וישמור מספר מאך מסויים - 0.78 עד 0.82 מאך בד"כ, בשיוט.
האשמה לכל הבילבול הנ"ל היא שוב צפיפות האויר בעיקר.
לגבי נזקים: ככל שנמצא קרובים יותר לגל ההלם - מעבר המאך, הנזק יהיה מוחשי יותר- זכוכיות וכו...
כדאי להתרחק מעזה.

בשמחות,
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:59

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר