09-12-2005, 13:27
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
בקשר לסעיף 2 - השעה הייתה 4 בבוקר, כולם כבר היו עייפים מאוד, כל מי שהיה שם סיפר לי שדקות לפניי הארוע כולם היו כבר חצי יישנים, לא נראה לי שזה הגורם, אבל בהחלט מדובר בדבר שתרם מאוד.
בקשר לסעיף 4 - לפי מה שהבנתי היה שם שטח צר על הר ספון שרק בדיעבד ראו שהיה בו התפצלות צירים אחד להמשך המעבר והשני לתהום, כל הסוללה נסעה לכיוון התהום, אך הנגמ"ש היה הרכב הראשון.
דרך אגב, 10 דקות לפניי האירוע היה עוד מישהו על הנגמ"ש - הבקר שתפקידו היה לבחון את התנהגות הק"ס, הבקר הרגיש עייף אז הוא עבר לאלפ"א כדי להתעפץ מעט.
|