15-01-2006, 14:32
|
|
|
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 2,160
|
|
לגבי מכונאי מוטס - לדעתי לא מדוייק
ממה שאני הבנתי מכונאי מוטס ביסעור יושב בזמן טיסה בקוקפיט כמו מכונן בקרנף,
ומהווה גורם עזר לטייס משנה בתפעול מערכות קשר וניווט, תפעול תאורות ודלקים ושאר עזרים.
כמו כן הוא משתתף פעיל בבד"חים המראה נחיתה שאר בד"חי חירומים ועוד.
הוא מסייע בנחיתות בהקראות נתונים וזיהוי מכשולים,
וגם שולט בפאנל חירומים ואמור לדוגמה להשליך בידונים בעת הצורך.
מעבר לכל זאת הוא גם הגורם שנקרא "טייס ביטחון" כלומר הוא מהווה עוד זוג עיניים בטיסה ומתריע על הנמכות בלתי מבוקרות וכד', בטיסות לילה הוא הוא מפקח על המכשירים ,התראות ,והזהרות.
בקיצור משתתף פעיל ביותר גם באקט הטיסתי מעבר לכל נושאי ניהול תא מטען, מנוף הצלה, מתלה מטען וכו'..
|