לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-02-2006, 18:51
צלמית המשתמש של PERE1
  PERE1 PERE1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 285
מידע טיסה עם מנוע מושבת

ליבני,

אמנם מיהרת להודות לDEEP על תשובתו אבל עם כל הכבוד הוא לא ענה לשאלה שהיצגת.
ETOPS הוא רק חלק מהתשובה ובעיקר מתייחס לחוקה וכושר אוירי לטיסה בגובה שיוט מעל אוקינוסים.
בקשר לתשובה:
כל מטוס נבנה ומסוגל לטוס עם מנוע אחד מושבת.
הדבר נכון במיוחד בתקלה חמורה במהלך ההמראה - ממהירות מסויימת מאוד ממשיכים בתהליך ההמראה גם אם כשל מנוע בצד אחד.
לגבי 747 או 340 או כל 4 מנועי אחר.
המטוסים תוכננו להמשיך לטפס במשקל מלא גם אם שני מנועים כשלו, ואכן המטוס מטען של אל-על אחרי איבוד מנועים 3 ו-4 המשיך לטפס למרות הנזק הגדול שנגרם להרבה מערכות עיקריות.
המטוס איבד שליטה כיוון שנכנס לפנייה הדוקה מידיי בייחס למצבו העגום.
וכך הם פני הדברים בכל התעופה האזרחית אבל:
מטוס דו-מנועי קטן במשקל מירבי אם יאבד מנוע בתהליך ההמראה לא בטוח שיגיע רחוק מידיי.
בשיוט- המצב טוב בהרבה משום שהמהירות מאפשרת שמירת יציבות ויתכן שיאלץ להנמיך עד לגובה
נתון חדש (לפי טבלאות).
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:35

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר