
17-02-2006, 12:05
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 10.10.04
הודעות: 2,481
|
|
|
|
|
אין להם...
התקשרתי לאורנג' ואמרו לי שיש להם רק גרסה אחת (למרות שלפי הבדיקה שלי בנט יש יותר מתקדמים ממה שיש לי)
אמרו לי פשוט להתקשר כל כמה זמן ולראות אם קיים :|
לפי הנציגת שירות יש באתר דף של עידכוני גרסה אך לאחר בדיקה איתה - אין.
יש לי עם המכשיר מעט באגים ובעיות - יש למישהו המלצה איך אני יכול לדעת מתי יש עידכוני גרסה למכשיר אצל אורנג'?
_____________________________________
-
|