21-03-2006, 18:21
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
|
|
תעשה הפרדה ביין כמה דברים קודם כל.
כ"ס הוא לא הגורם הישיר שקובע אם הרכב מאושר או לא.
יכולה להיות BMW- M5 E60 עם מעל ל 400 כ"ס מאושרת ותקינה לגמרי.
ויכולה להיות Honda - Civic עם מנוע מושתל של אינטגרה טייפ אר עם מעל ל 400
כ"ס, לא מאושרת ולא תקינה בעליל.
ההבדל פה הוא שהבימרית באה ככה מהחברה, ההונדה שופרה לבד ולכן
יבואנית הונדה לא תתן אישור בטיחות לשינויי מנוע ושלדה שלא ביוזמתה,
משמע משרד הרישוי לא יאשר אותה.
העניין דומה מאד בנוגע לקיטים.
ישנה אפשרות להזמין מרצדס מהחברה עם קיט של AMG (סדנת בית),
עכשיו הסדנה הזו היא חטיבה בחברה בעצם והחברה מאשרת את הקיט הזה רשמית
ונותנת עליו אחראיות במידה וקנית אותו מהחברה, משמע משרד הרישוי יאשר את זה גם.
בניגוד לכך יכולה מחר לקום חברה חדשה ולהחליט שהיא מוציאה קיט לאותה מרצדס,
אך חברת מרצדס לא אישרה את הקיט הזה מבחינתה ולא "מכירה" אותו.
במקרה כזה שתרצה לאשר כזה קיט לא ממש תוכל.
בשורה התחתונה לגבי קיטים, אם יש לך מספיק כסף/קשרים עם היבואן
ותוכל לאשר את השינויים מולו ולהשיג מכתב אישור, זה יאושר במשרד הרישוי.
לגבי שיפורים פרטיים, זה בד"כ לא מאושר, חוץ משיפורי ברקסים אולי, הגדלת מידה 1 בגאנט
והחלפה, פילטר פתוח וכמה דגמים של אגזוזי זרימה חופשית, בקיצור לא דברים מאסיביים.
_____________________________________
"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"
|