![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
06-05-2006, 07:22
|
![צלמית המשתמש של amirsgv](image.php?u=39512&dateline=1317940080) |
|
|
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
|
|
צודק
ע"פ מבנה המטוס יש סיכוי גבוה להרג של הטייס בקוקפיט במקרה כזה. בשנות ה-80' היה מקרה של כפיר (818) בט.101 שבאימון הקפות נקרע לו כן נסע כיוון שנגע בין המסלולים. לאחר שהמריא מחדש (בדרך נס) הורה י', מפקד הטייסת, לא' הטייס לנטוש ולא להגיע לנחיתה.
גם רן פקר, בנחיתת מיראז' 53 המפורסמת, לא נשאר במטוס בשל החשש הזה.
לעוומת זאת, זכור לי מקרה של כפיר אחר של 101 שכבה לו מנוע בפיינל בחצור, ב-1977. הטייס לא נטש ונהרג בנחיתה.
|