08-05-2006, 16:11
|
|
|
חבר מתאריך: 14.04.06
הודעות: 4
|
|
1) בשביל ללמוד טיסה עבור רישיון PPL(=הבסיסי ביותר, רשיון פרטי למטוס קל חד מנועי לטיסות כט"ר) בארה"ב לא חייבם לעבור לגור שם. ההעלות בארה"ב היא בערץ חצי מהעלות בארץ ובהרבה פחות זמן.
להצויא רישיון פרטי בישראל לוקח בממוצע שנה ועולה באזור ה-50,000 שקלים.
בארה"ב זה לוקח בממוצע 5 שבועות, ועולה באזור ה-5500 דולר.
אך לצערנו, יש עוד הוצאות מסביב כשהולכים ללמוד בחו"ל. צריך אוכל, צריך מגורים, צריך כרטיסי טיסה צריך להסב את הרישיון לישראלי והמחיר יוצא פחות או יותר זהה.
ולמרות זו, עדיף לעשות את זה בארה"ב
- פחות זמן
- שני רישיונות - גם אמריקאי וגם ישראלי
שלא נדבר על החוויה שבדבר.
אחרי זה, אם אתה רוצה ויש לך את הכסף תוכל ללכת ללמוד באקדמיית טיסה בארה"ב.
אם יהיה לך כבר רישיון אמריקאי, זה יקנה לך יתרון מסויים שהוא לא שעות טיסה.
2) תלוי בשירותך הצבאי. בארץ זה יקח שנה ולכן זה קצת בעייתי. אמנם ידוע לי שהצבא מאשר חופשה חד-פעמית במהלך השירות כך שבארה"ב זה בר ביצוע, אך עדיין תצטרך זמן עבור כל הדברים שמסביב(לדוגמא, הסבת הרישיון לישראלי, צבירת שעות מינימום וכד')
לדעתי, אם אתה הולך להתגייס ב-3 חודשים הקרובים, תדחה את זה לאחרי הצבא, בלי שום קשר לאיפה תלמד.
4) אני לא יודע איזה מסלולים כאלו מציעים לחניכים שסיימו, ואילו בתי ספר מציעים אותם, אבל אני יכול להבטיח לך שלעבוד בטייס בארץ הקודש זו משימה לא פשוטה.
אמנם, אם אתה ממשיך לצבור שעות תוכל להוציא במהלך הדרך רישיון מסחרי, שיתיר לך לבצע טיסות מסחריות בכלי הטייס אותם אתה מוסמך להטיס ואם תמשיך עד לרישיון מדריך טיסה, תוכל גם להדריך חניכים משלך, אבל עם רישיון פרטי שמתיר לך לטוס רק טיסות כטר"מ באור יום, לא נראה לי שתוכל למצוא תעסוקה בקלות.
שיהיה בהצלחה.
|