19-05-2006, 07:24
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
אם זכור לי היטב
התחקיר קבע שלטייס המטוס הבודד היה חיווי גלגלים שגוי בתוך התא (חיווי שהצביע על פתיחת הגלגלים).
הטייס נאלץ לתפעל את התקלה תוך המשך ביצוע התרגיל. איבוד קשר עיין עם הסביבה בעת התפעול בתוך התא - גרם לו להגיע שלא בגובה שנקבע ולפגוע במטוסי המבנה האחרים.
מסקנות:
א. לא בריא להמשיך ולבצע תוך כדי תפעול תקלות
ב. תרגילים מבצעים מאז במקביל לקהל ובמרחקי ביטחון, שגם במקרה פגיעה - לא יביאו את המטוס להתרסק אל תוך הקהל.
מי מכם שזוכר את הצוות האיטלקי שהופיע בת"א ב-1998 יכול לספר שמדובר בהופעה מרשימה מאד! יש לי עדיין את החוברת של התרגיל שביצעו ואשתדל לסרוק כשאתפנה (ועכשיו זה די תיאורתי)....
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|