לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-05-2006, 07:24
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אם זכור לי היטב

התחקיר קבע שלטייס המטוס הבודד היה חיווי גלגלים שגוי בתוך התא (חיווי שהצביע על פתיחת הגלגלים).

הטייס נאלץ לתפעל את התקלה תוך המשך ביצוע התרגיל. איבוד קשר עיין עם הסביבה בעת התפעול בתוך התא - גרם לו להגיע שלא בגובה שנקבע ולפגוע במטוסי המבנה האחרים.

מסקנות:

א. לא בריא להמשיך ולבצע תוך כדי תפעול תקלות

ב. תרגילים מבצעים מאז במקביל לקהל ובמרחקי ביטחון, שגם במקרה פגיעה - לא יביאו את המטוס להתרסק אל תוך הקהל.

מי מכם שזוכר את הצוות האיטלקי שהופיע בת"א ב-1998 יכול לספר שמדובר בהופעה מרשימה מאד! יש לי עדיין את החוברת של התרגיל שביצעו ואשתדל לסרוק כשאתפנה (ועכשיו זה די תיאורתי)....
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:50

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר