(1) הגרל מספרים בין 0-9 לתוך מערך בגודל 4.
(2) הגרל מספר בין 0-9 ומקום בין 1-4.
(3) כל עוד "בול" שונה מ-4 בצע:
(3.1) בעבור אינדקס מ- 1 עד 4 בצע:
(3.1.1) אם תוכנו של התא הנבדק במערך לפי האינדקס שווה לערכו של המספר והמקום המוגרל שווה לאינדקס המוגרל אזי הגדל את ערכו של "בול"
(3.1.2) אחרת אם המספר המוגרל שווה לתוכן התא הנבדק במערך לפי האינדקס אזי הגדל את ערך "פגיעה".
אז אתה יכול פשוט לעשות שהמספר והמקום שמוגרלים ע"י המחשב לבדיקה יהיו המספר והמקום שהוגרלו בהתחלה לתוך המערך ואז הוא כל הזמן יפגע.
אבל אתה יכול לתת לו אלגוריתם היוריסטי כמו שאמר גל...