לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-06-2006, 09:32
  spring2005 spring2005 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.06.06
הודעות: 636

כמה חירטוטים- וואי וואי וואי..

לשאלה שלך- האם מסוכן להצמיד את הקלאץ בירידה?
תשובה: מסוכן מאוד מי כמוך צריך לדעת שכבישי הארץ זה גן חיות וכל דבר יכול לקרות בפתאומיות.

רוצה הלאיץ בירידה בלי לתת גז?
שלב הילוך גבוה ותאיץ כמה שבא לך בלי לתת גז.
פשוט לשלב הילוך אחד או שניים יותר מההילוך שאתה נמצא בו. גם יספק לך את הבטחון ואת השליטה על הרכב(במקום להפקיר את הרכב לידיו של ניוטון) וגם תאיץ..

CaRTeR
לגבי היבט מכני- כן, לחיצה מיותרת על הקלאצ' שוחקת אותו. החלפה של דיסקיות קלאצ' + עבודה יכולות להגיעה לסביבות ה 1500 ש"ח..

snoopy22
בצומת- שלב להילוך שלישי ותאיץ עד הצומת אם בזה אתה חפץ..
ופה תהרוג 2 ציפורים במכה- גם תאיץ לקראת הצומת וגם תחסוך העברת הילוך במקרה ותקלע לירוק..

CaRTeR
בנוגע לזה שאומרים לבלום ולא לדאוג לשום דבר אחר- אומרים את זה כדי לנסות למזער נזקים- לרוב מי שינסה לתקן את המצב שנוצר- כל מצב שדורש בלימת חירום- מסתכן בהרעת המצב ולכן אומרים לבלום ולקוות לטוב.
הרבה עושים את זה וניצלים- חלק לא קטן מהם בסוף נדפקים ועושים תאונה בסדר גודל כזה או אחר.
מיעוט יינסה לתקן את המצב מתוכם אחוז קטן שינצל מהמצב ויצא ללא פגע חוץ מפגיעה באגו וזריקת אדרנלין מסיבית. כל השאר שינסו לתקן פשוט יחמירו את מצבם עוד יותר ויסתכנו בתאונה קשה עוד יותר.

דוגרי- אם הייתי בולם כל פעם שאני רואה סכנה הייתי כבר מרסק 10 מכוניות ומת 3 פעמים לפחות..
אני מאלה שמנסים לתקן את המצב- אמנם לא במהירויות תלת ספרתיות אבל גם במהירות של 50 קמ"ש אפשר לאבד שליטה מוחלטת על הרכב- זה לשרשור אחר.
חשוב להזכיר- אני לא מעודד שלא לבלום ולנסות לתקן- כל אחד יחליט מה הוא עושה אבל שיקח בחשבון שהנזק יהיה פי 10 יותר חמור אם הוא לא יצליח לתקן את המצב.

MomenT- אם כבר הגעת למצב שאתה בולם אז תבלום מכל הנשמה ואל תנסה לעזור למערכת ABS או לנסות לדמות אותה! עדיף גלגלים נעולים מאשר צבירת יותר מהירות ובלימה לא יעילה- הוכח מדעית/פרקטית שנעילת גלגלים יעילה יותר בכל מצב על ניסיון לחכות מערכת ABS ע"י פמפום דוושת בלם.

לגבי נעילת גלגלים במהירות גבוהה- הכל תלוי אם מצב הצמיגים מחפיר והם גמורים הם יכולים להנעל מיד- פה המקום לוציא תהילים ולהתפלל לה'.

CaRTeR
מי אמר שתחליק בקו ישר???
מי קבע זאת?
בירידה שיפוע הרכב הוא שלילי בנוסף לבלימה= העברת משקל לקידמת הרכב+משקל המנוע ושאר המכלולים:
דבר כזה משאיר את זנב הרכב חסר משקל יחסית- משם הדרך עד לסחרור בלתי נשלט קצרה מאוד!
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://gyous.djsgoa.co.il/forum/sign/gal.php?start_date=12%2F03%2F2007&end_date=08%2F02%2F2010&-=.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:47

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר