11-07-2006, 11:31
|
|
|
חבר מתאריך: 04.07.05
הודעות: 28
|
|
אין שאלות מטומטמות - יש רק תשובות כאלה
(... לא כאן כמובן) ולענייננו.
אם אתה מתעניין בטיסה על מנת להפוך זאת למקצוע - הרי שבארץ הדרך הקלה (כספית) לעשות זאת
היא דרך קורס טיס בח"א. כמובן שזה מחייב להיות בעל נתונים מתאימים (גופניים ומנטליים) והשקעה
קשה מאוד לאורך כל הקורס - מי שבאמת מוכשר בסופו של דבר מסיים. (זה מחייב חתימה מאוד ארוכה
לשרות קבע (9 שנים מסיום הקורס) ובסה"כ כ-12 שנות שרות בחתימה ראשונה).
אם אתה חושב שיש לך את הנתונים המתאימים, אתה יכול להגיש בקשה למבדקים ואם אכן תמצא מתאים, לא תהיה שום בעייה להעביר אותך לשרות בקורס טיס. בסה"כ לחיל האויר כדאי יהיה יותר להשתמש בך בתור טייס (ולהרבה יותר זמן) מאשר מכונאי/חשמלאי/או כל מקצוע תעופתי אחר.
כמובן שדרך זאת תהיה פתוחה בפניך לאורך כל השרות אח"כ וזאת עד גיל 24.
לעומת זאת אם אתה סתם רוצה לטוס כדי להרגיש מה זה, הכי טוב יהיה אם תקח טיסת הכרות עם מדריך באחד מבתי הספר בארץ (בחיפה, מגידו, הרצליה, ראש-פינה). זאת הדרך הפשוטה והזולה
ביותר לטוס ולהרגיש טיס אמיתי. אתה יכול כמובן לקחת כמה טיסות כאלה שיתחשק לך בכל עת.
אם תרצה להוציא רשיון, הרי שכאן מתחילה דרך לא זולה (כ-70 אלף ש"ח) ואשר יכולה לתת לך רשיון לאחר מספר חודשים, תלוי בתקציב ובקצב.
וכמובן השאלה הגדולה היא מה עושים עם זה אח"כ? אבל כל זה כבר דוסקס כאן בעבר מספר פעמים, אתה יכול לחפש בארכיונים ולראות. בקצרה - תחזוקה של הרשיון החא עסק לא פשוט וזול כלל וכלל.
בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה,
דני
|