25-07-2006, 13:48
|
|
|
חבר מתאריך: 08.10.04
הודעות: 559
|
|
...
חח ידעתי מזה לא ידעתי שככה קוראים לו.
בכל מקרה, זה פועל אבל הפונקציה של הקפיצה נתקעת, הוא עולה ומפסיק, הוא כאילו מפעיל את הפונקציה ועוצר כל פעם שהX של העכבר לא שווה לX של הMC
ולעומת זאת הפונקציה של הברק פועלת טוב..אז ניסיתי לשים במערך משתנה- b, ונתתי עוד משתנה a ששוה לרנדום של המערך, עכשיו ננתי תנאי שאם a שווה לb שמוגרל ברנדום מהמערך, שיפעיל את הפונקציה של הקפיצה. הנה הקודים:
בפריים:
קוד:
round=5
boolean=false
array= new Array(_root.b,_root.barak)
////////////////////////////////////////////////////////////
function jump(){
if(_root.monkey._y<160){
_root.monkey._rotation+=round
round+=7
}
else{
_root.monkey._y-=10
}
if(round>170){
_root.monkey._rotation=0
activate_boom=true
round=171
}
}
////////////////////////////////////////////////////////////
function barak(){
_root.barak1.play()
_root.barak2.play()
_root.barak3.play()
_root.barak4.play()
_root.barak5.play()
}
בMC:
קוד:
onClipEvent(enterFrame){
efresh= _root._xmouse-_x
/////////////////////// Movments and killing
if(efresh<5 & efresh>-5){
if(_root.boolean==false){
_root.array[random(_root.array.length)]()
a=_root.array[random(_root.array.length)]()
_x=_x
_root.boolean=true
}
}
else{
if(_root.boolean==true){
_root.boolean=false
}
if(efresh>5){
_x+=5
}
if(efresh<5){
_x-=5
}
}
/////////////////////// Activate monkey boom
if(_root.activate_boom==true){
_root.monkey.gotoAndPlay(2);
_root.activate_boom=false
}
////////////////////// NISUY
if (a==_root.b){
_root.jump();
}
}
|